Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In de jaren 80 zeiden ze dat door het gat in de ozonlaag de wereld zou vergaan, en het zo warm zou worden tegen de jaren 2000 dat je niet meer zou kunnen leven nou we leven nog steeds maar dan onder een deken van Chemtrails!Laden…
www.nieuwsblad.be
50 graden nog wel .
Oh ja inderdaadEn koelkasten, kan ik me ook nog herinneren. Freon was ook een broeikasgas of zoiets.
Mike
Ja, hallo !!!,, wat wordt het nou ?Atlantische Oceaan koelt in recordtempo af en niemand weet waarom
Wetenschapper Ferdinand Meeuws voegt toe: “Klimaatalarm code blauw. De Atlantische Oceaan is aan het afkoelen met recordsnelheid, nooit eerder gezien. En de klimaatalarm-wetenschappers weten niet waarom en waardoor.”
Laden…
www.ninefornews.nl
Ik moet zeggen dat in augustus de zee hier warmer is in vgl met andere jaren. De maanden voor augustus daarentegen was het water frisser dan voorheen.Ja, hallo !!!,, wat wordt het nou ?
Opkoeling of afwarming ?
Woon je aan de atlantische oceaan ?Ik moet zeggen dat in augustus de zee hier warmer is in vgl met andere jaren. De maanden voor augustus daarentegen was het water frisser dan voorheen.
Neen, Middellandse zeeWoon je aan de atlantische oceaan ?