Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoezo ?Wat een bullshit
Het is gewoon de planning Binc die ze moeten uitvoeren en ze laten zich door niets en niemand weerhouden.Alle respect hoor voor mensen die info verspreiden over deze klimaat zwendel. Maar ik vraag me nu al zolang af, wat is het doel van al die berichten verspreiden want ik begrijp dat niet zonder dat er ook eens een alternatief of actie onderling tegenover staat. Ja je kan de straat op Tuurlijk. Maar dat helpt nauwelijks. Voor een poos terug zijn er 3 moties ingediend ivm zwendel van energie labels. Nergens kan ik vinden of dat aangenomen is. Ik vermoed van niet want was tijdens val kutte 4. Ik weet nu ik zelf in gemeente dossiers ben gedoken dat de epcs niet conform de werkelijkheid zijn. Maar de huurwet van de jonge is er wel doorheen. Die vuile rat had dat actief op moeten pakken en die wet had er helemaal niet mogen komen. Met een team kun je landelijk de vergunningen van nieuwbouw en toekomstige nieuwbouw renovatie projecten induiken om vervolgens die ratten collectief helemaal kapot te procederen incl de Jonge. Afdwingen dat die wet terug gedraaid word, huurders en eigenaren van koop woningen volledig compenseren met terugwerkende kracht en boetes voor de oplichters!!! Maar ja, ik geloof niet meer dat mensen gehoor willen geven aan dergelijke oproepen. In elk geval zijn het volslagen mafketels dat ze weer die regels veranderen terwijl de oude epc nog niet eens aan de regels voldoen!
Het is wachten op het moment dat het fout gaat.Hoezo ?
Oke dat snap ik idd. Maar dat betekent niet dat wij ons neer bij moeten leggen. Er is hier veel meer aan de hand. Na wat onderzoek blijkt dat het gesjoemel met epc vaker voor komt en ook in België is daar veel aandacht voor. Agenda ja. Maar bedenk wel dat iedereen die hiermee akkoord gaat onterecht hogere kosten betaald dan nodig omdat epc van invloed is op puntentelling en ook woz waarde. Had ik het misschien eerst nog niet door dat het moedwillig knoeien met uitgangspunten is geweest in de epc bij me eigen woning. Nu wel. Degene die het berekent heeft schat ik nog in dat dit geen moedwillige fout is geweest omdat ze lage temperatuur radiatoren als uitgangspunt nam in de berekening. Ik denk dat ze omdat er op de tekeningen 1 radiator geschreven stond uit is gegaan van radiatoren in de hele woning en over het hoofd heeft gezien dat er verder als hoofdverwarming vloerverwarming stond. Dat kan nog gebeuren. Maar aangezien er ook een warmteverlies berekening van de project ontwikkelaar op tafel kwam met weer andere uitgangspunten dan in de berekening van de epc en de werkelijke aangebrachte situatie is s hier wel degelijk sprake van moedwillig geknoei door de ontwikkelaar die bovendien het hele project van ze site heeft verwijderd, en geloof ik niet in een wijziging van planning wat de tekeningen en het gehele dossier ook bevestigen. Dan kom je er dus achter dat er kamer vragen over gesteld zijn omdat het veelvuldig voor komt. Niet alleen bewoners worden benadeeld maar in mijn geval de woningbouw ook die maar niet wil toegeven en dat ook gewoon niet ziet. Die wet van Hugo deugd niet. Niet alleen op gronden die eerder al aan de orde zijn geweest en door FvD naar voren zijn gebracht maar ook vanwege onterecht hogere puntentelling op basis van epc's die in de wet zijn opgenomen. Die epc in energie zuinigere klasse zorgt ervoor dat eigenaren o.a geen renovatie plicht hebben. Die wet moet echt aangepakt worden. Tegen die gemeente heb ik gevraagd wie er bij hun zo ontzettend heeft zitten slapen.Het is gewoon de planning Binc die ze moeten uitvoeren en ze laten zich door niets en niemand weerhouden.
Niet door protesten, niet door wetten, niet door regels.
Nieuwe 'wetten' maken ze naar believen aan de lopende band aan en 'de nederlandse wetgeving' is al jaren geleden opgeheven.
God, Jezus, een wonder, Trump, Putin, of nog iemand anders gaat ons misschien van deze gestoorden machtgraaiers redden of niet.
Misschien wordt deze wereld op de duur schoongeveegd - door een extra stevige 'great reset' - om daarna opnieuw 'ingezaaid' te worden voor een volgende nieuwe ronde ?
We gaan het meemaken of niet.
Ja zo beredeneer het het idd kort maar krachtig. Ik ben heel benieuwd naar meer van dit soort projecten en de uitgangspunten die ze hebben gehanteerd. Want zoals de situatie hier nu voor staat begin ik voorzichtig te geloven dat een dergelijke epc met de voorwaarden die ermee gemoeid gaan niet eens bestaat in de categorie welke afgegeven moeten worden. Helaas kan ik niet alles in me eentje uit gaan zoeken. Mijn vermoeden is eveneens dat fouten met die slimme meters wellicht niet aan de meters zelf liggen maar aan de aangebrachte voorzieningen op basis van verkeerde berekeningen die niet deugen. Even los van dat due slimme meters sowieso onzin zijn. Ze hebben hier ook de zonnepanelen niet ingevuld. Dus ben aan het beraden of het handig is dat ik ga pleiten mijn woning af te laten sluiten van de dingen.Ze komen alleen maar weg waar We The People ze mee weg laten komen. De apathie onder de bevolking is groot. Men heeft het nog te goed of bezwijkt juist onder de stress. Ik mis vechtlust in dit land.
Mike
Nou, misschien voor veel mensen dagelijkse realiteitHet is wachten op het moment dat het fout gaat.
Dat stukje bedoel ik. Het gaat niet fout. Mensen moeten niet zo paniek zaaien
Ja bijna elke dag door grijze wolven gebied hier, maar niks geen lastNou, misschien voor veel mensen dagelijkse realiteit
Heb jij kinderen die 's ochtends op de fiets door 'wolfrijk bosgebied' naar school fietsen ?
Aan de andere kant worden wolven wellicht gevoederd zodat ze júist naar mensen toe gaan om de wolvenangst verder op te voeren samen met massa's media nieuwgeving over wolven ?
Al dat nieuws over 'grote aantallen wolven', verschillende roedels.
Wolven waren hier in NL al heel lang niet meer en nu kunnen ze zich opeens wel hier handhaven ?
Misschien zijn het er 1, 2 of 3, terwijl het er door het vele angstaanjagende nieuws wel honderden lijken..
Hordes !!!
Op foto's zien ze er vaak ook wat schurftig en onverzorgd uit.
Met 'webcams op de Veluwe' 's nachts gespot !
Ja, ja.
Zie jij op zo'n vaag grijs filmpje in het donker of die opname hier in NL was of bijv. ergens in Siberie ?
Hebben ze nog geen honger, worden ze nog te goed bijgevoerd ?Ja bijna elke dag door grijze wolven gebied hier, maar niks geen last