Kijk uit voor ecofascisme!

Uit het artikel:

Hij zegt dat het onderhoud van warmtepompen specifieke kennis vereist en bedrijven daarom terecht klanten weigeren. "Je hebt naast specifieke kennis ook een wettelijk bepaalde certificering nodig om aan die warmtepomp te mogen werken. Een heleboel bedrijven hebben die nog niet."

Dus kort gezegd, onnodige installaties die veel energie verbruiken moet de norm worden onder het mom van energie zuinig. Ze moeten Hugo aanklagen. Er is een akkoord voor referenda. Wie weet draait er nog eens op uit dat mensen er massaal voor kiezen dat die hele klimaatwet van tafel gaat.

Misschien schieten mensen er iets mee op wanneer ze research doen of dat gebouw überhaupt wel legaal gebouwd is. Hier ben ik erachter dat dit hele pand, dit hele woon complex illegaal is gebouwd. En ik ga dat bij de rechter inzichtelijk maken zonder dat het me ene fuck kan schelen wie hier verantwoordelijk voor is. Ik pamper alle bewijzen de rechtbank in. Gebouwd op basis van een afgewezen vergunning dicumenten die niet verstrekt voor energie leidingen kozijnen dikte van de vloer verwarming installaties zonnepanelen en nog veel meer. Maar een prachtig energie label! Niemand ziet blijkbaar mogelijkheden in een teamverband iets uit te zoeken. Heel jammer maar ik heb er geen hoop meer in.

Blijkbaar zeg ik iets heel onnozels of dom ofzo. Zodra als je met een suggestie of idee komt lijkt er geen animo voor te zijn. Heb al meegemaakt dat mensen gewokn weglopen. Jammer maar het zal wel.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan