Kijk uit voor ecofascisme!

Als ze zichzelf zo op deze manier minder geloofwaardig maken is dat alleen maar een positief teken!

Zit in een moeizame discussie met vrouwen. We hebben hier een groep app voor de buurt maar ook over de woningen omdat we in een klimaat woning wonen. Zijn appartementen en de hitte is extreem binnen 31 graden en op bovenste etage nog warmer.
Allemaal klagen. Ik vraag waar ze op gestemd hebben. Gl en VVD en enkeling FVD ???

Hopelijk heb in ze in kunnen laten zien dat ze gestemd hebben voor een partij die ervoor staat om mensen te cremeren. Maar ze hebben er niet zoveel verstand van. Zucht..heel vermoeiend.

Ook naar aanleiding van dit bericht.

https://www.rtlnieuws.nl/economie/personal-finance/artikel/4826351/huurhuis-hitte-woningcorporatie-ymere-rechtszaak

Nou, geloof het of niet, maar ik heb ook discussies met vrouwen waarmee dat prima gaat. Maar niet in dit geval nee. Veel geklaag, niet op de hoogte van klimaat onzin, ik geef aan wat te doen en welke acties tot verbetering en oplossing kunnen leiden. Niet alleen vandaag maar al een poosje. Ze doen niks en nu het weer warm is gaat mijn telefoon voortduren pling, pling, pling.

Mijn eerste antwoord, stoppen met niet stemmen en stoppen met links stemmen. Dan antwoord, ja sorry, heb er geen verstand van.
Of, ik heb de voordeur maar open gezet.

Hoe krijg je die troela’s wakker? Die mannen op de app zeggen ook niks trouwens.

Maar ff serieus, eigenlijk kun je stellen dat woningbouw verenigingen zelf de dupe worden van dat klimaat akkoord. Huurders kunnen wel degelijk op hun strepen staan als zij enigszins weten welke wegen ze kunnen bewandelen. Hier in het dorp is zelfs de SP er ook in betrokken met dit soort zaken. Stel nou, als er genoeg huurders gelijk krijgen, wat betekent dat voir het klimaat akkoord? Zou dat van tafel kunnen? Of is dat te optimistisch?

Onderzoek van Harvard stelt vast dat windturbines MEER opwarming van de aarde veroorzaken dan de fossiele brandstoffen die ze elimineren.

Onderzoekers van Harvard University hebben een interessante en hilarische ontdekking gedaan met betrekking tot windenergie, die in feite meer opwarming van de aarde veroorzaakt dan het verbranden van fossiele brandstoffen.

Hoewel volgens sommigen enorme windparken de “hernieuwbare” energiebron van de toekomst zijn, hebben twee wetenschappers van Harvard geconstateerd dat de draaiende bladen van deze massieve metalen monsters meer klimaatopwarming veroorzaken dan steenkoolcentrales, als een prominent voorbeeld van de fossiele brandstof energie die volgens klimaatalarmen opwarming van de aarde veroorzaakt.

In feite zijn windturbines meer “vervuilend” in termen van de warmte die ze afgeven dan elke andere fossiele brandstofenergiebron die momenteel in gebruik is, wat gewoon aantoont dat zogenaamde “schone” energie, althans in dit geval, een mythe is.

https://gedachtenvoer.nl/2019/08/27/onderzoek-van-harvard-stelt-vast-dat-windturbines-meer-opwarming-van-de-aarde-veroorzaken-dan-de-fossiele-brandstoffen-die-ze-elimineren/

We weten dat er eenvoudigweg geen reden is voor klimaatalarmisme. Alle ‘wetenschappelijke’ voorspellingen hebben gefaald. Mens en natuur hebben in het verleden – gelukkig – veel hogere CO2-concentraties overleefd. De middeleeuwse opwarmingsperiode, duizend jaar geleden, was veel warmer dan vandaag. De kleine temperatuurvariaties van de 20ste eeuw zijn gemakkelijk te verklaren door natuurlijke oorzaken, en de IPCC-rapporten bevestigen dat er geen toename heeft plaats gevonden van extreme weersomstandigheden en er geen economische schade is geweest door CO2.

https://www.climategate.nl/2019/08/achter-de-schermen-van-de-goed-georkestreerde-klimaathysterie/

Terwijl ik zwetend het toetsenbord met mijn vingers berijd, speelt de NOS handig in op de politieke agenda van de klimaatdrammers. Want dit jaar worden volgens de NOS welgeteld twéé hittegolven gemeten en ook nog eens laat in het jaar: eind augustus. Nou, we zijn meteen overtuigd van het nut van CO2-reductie hoor. Over het mysterie van de verdwenen hittegolven natuurlijk geen woord.

Volgens mij was de zomer van 2018 langdurig goed heet en klef! Maar nu is het heel bijzonder dat we met tussenpozen ineens hittegolven krijgen. Vorig jaar was het bijzonder dat het zo langdurig was. En dus schijnen we een klimaat probleem te hebben gebaseerd op verhaaltjes van weermannen en vrouwen. Vorig jaar riep hij al dat 2018 zoveel records zag sneuvelen en was er zogenaamd natuurlijk verbijsterd van. Net zi verbijsterd als de hittegolven nu in 2019.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/08/zwetende-nos-medewerkers-programmeren-klimaatattitudes-verder-nooit-eerder-was-er-een-hittegolf-zo-laat-in-het-jaar/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Klimaatverandering gaat nu ook een keuzevak worden op universiteiten! Nog meer indoctrinatie!

De Universiteit Antwerpen biedt vanaf komend academiejaar een keuzevak rond klimaatverandering aan voor studenten tweede of derde bachelor in alle opleidingen. De UAntwerpen stelt dat klimaatverandering een impact heeft op elk deel van de maatschappij en dus voor iedereen interessant kan zijn. Het vak maakt deel uit van een nieuwe “korf met verbredende en interdisciplinaire keuzevakken”.

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190827_04577017

Op het pijltje bij de tweet klikken en dan kiezen voor copy link to tweet. Dan hier plakken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan