Kijk uit voor ecofascisme!

Ik zou niet meer weten op wie ik heb gestemd. Moet je het antwoord schuldig blijven.

Ik heb hier een zeer verontrustende foto. Het toont duidelijk aan hoe slecht het met het klimaat gaat.

Hier lijkt er niks aan de hand. De lucht is mooi blauw.

Aan de andere kant zijn duidelijk wolken met diwaterstofoxide te zien boven een weiland met koeien. Koeien stoten dus tegenwoordig ook al diwaterstofoxide uit? Als dat zo is is dat zeer ernstig. Dat kan het einde van onze beschaving betekenen.

Wees gerust Edwin, onze experts in klimaat hebben daar al een oplossing voor. Had je dat nog niet gelezen?
Vee op de veestapel? Ben je er nu wat geruster op?

https://fenixx.org/2019/09/12/extremistische-klimaatcommunist-jesse-klaver-stelt-ultimatum-voor-het-eind-van-de-maand-moet-de-halve-nederlandse-veestapel-geslacht-worden/

Dat goede nieuws had ik gelezen. Het is een stap in de goede richting, maar met die maatregelen zijn we er nog niet. ?

Diwaterstofoxide = H2O(1). Alsof dat niet gevaarlijk genoeg is, wat dacht je van diwaterstofdioxide (H2O2)? Levensgevaarlijk spul!

Mike

Nee, idd, dan zijn we er nog niet.
We zullen moeten zorgen voor ander voedsel ook.
o.a soja vlees en soja melk. Dit zorgt in elk geval voor een vermindering van die levensgevaarlijke H2O2 die in de lucht hangt.

Meer 5G palen om te zorgen dat de H2O2 ons niet bereiken kan. Meer van die hoogspanningskabels die op je foto zichtbaar zijn zou ook kunnen helpen.

Als je nog meer suggesties hebt om die enge H2O2 weg te houden ben ik zeer benieuwd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.551
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan