Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toch komisch al die discussies over klimaat, waar we als mens niets aan kunnen doen en nooit iets over die vervloekte chemtrails. Die komen 100% door de mens.Ja echt wel. De zonsondergang van gisteravond verdween ook in de vervaagde hoeveelheid aan strepen.
Zag vanmorgen twee kleine regenboogjes vlak naast de zon door die toxische mist, heel apart om te zien.
Zal morgen even kijken of de foto's ervan zijn gelukt.
De trollenverdelger uit Nijmegen bellen.
Heb je echt niets beters te doen dan Greta tuindwerg op het Forum te plempen, is mn eetlust ook weer weg
Heb je echt niets beters te doen dan Greta tuindwerg op het Forum te plempen, is mn eetlust ook weer weg
De prikken voor 9 jarigen(en 12 jarigen )word ingehaald ook van vorig jaar begreep ik..toen er niet 'massaal 'geprikt kon worden..ik zou haast iemand thuis gaan houden...met al die ingespoten ziektekiemen op school..Ik zag vandaag in de sporthal dat er flink geprikt werd bij de jongeren. Ik kreeg er buikpijn van. Geen idee welke prik, HPV, BMR? Lijkt me voor 12-jarigen wel een lekkere cocktail icm het Corona vaccin..
Wat is dit nou weer voor een vreemde regenbui
Bekijk bijlage 4681
Ok okIk denk dat dat ruis in de neerslagrader is. Dat is wel vaker te zien. Het wijst altijd precies naar De Bilt of Den Helder, waar de neerslagradars staan.