Goh, jongens. Bedankt voor de reacties. Ik wist niet deze reacties op mijn opmerking zouden komen.
Ja, vandaag mijn 4e trainingsdag. Best wel zwaar. Alhoewel niemand dat echt weet en er op callcenterwerk neergekeken wordt (ja, je kunt dat zonder opleiding), is het beestezwaar werk en in zo'n week moet je onwijs veel leren. Daar zit ik met mijn gezondheidswetenschappen vaak met angst en beven te kijken. Nu moeten we al die machines kennen en weten hoe je ze moet repareren, alle koffies (namen, sterkte, welke kopjes, welke smaak, aroma, verschillende computerprogramma's, hoe moet een gesprek lopen (een hele lijst met punten die genoemd MOETEN worden anders krijg je een slechte beoordeling....etc. Ja, het is heel kinderachtig, alsof je op school zit. Ik ben kapot. En dat terwijl ik al 1,5 jaar bij Adidas ervaring heb opgedaan. Maar alles is anders...help!!!! :-(
Maar even toe the point:
Vandaag heb ik heel vaak mezelf mijn mond moeten snoeren. Zo werd er gesproken over het opschuimen van de melk. Ja, zo werd er gezegd, je kunt er ook chocomel mee opwarmen. Ja, dat is goed voor de kinderen, veel (in dit geval gepasteuriseerde niet biologische melk) en het is goed voor de botten. Ik heb me de tong moeten afbijten.... de hele dag.