Kopen jullie nog produkten uit Japan?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ufo
  • Startdatum Startdatum
The Nuclear Scare Scam | Galen Winsor

<----moet je zien

Virtually everything you have heard about nuclear power and the danger from radiation, is a lie.

Galen Winsor is a nuclear physicist of renown who worked at, and helped design, nuclear power plants in Hanford, WA; Oak Ridge, TN; Morris, IL, San Jose, CA; Wimington, NJ. Among his positions of expertise, he was in charge of measuring and controlling the nuclear fuel inventory and storage.

Galen Winsor has traveled and lectured all over America, spoken on national talk radio, and made several videos exposing the misunderstood issues of nuclear radiation. He shows that fear of radiation has been exaggerated to scare people ... so a few powerful people can maintain total control of the world's most valuable power resource. Filmed by Ben Williams in 1986.

The TRUTH is that nuclear power generation SHOULD have been constructed in very small facilities located locally around the world. The power they produced could have been inexpensive and safe. But this would have drastically effected the ability of the "elite/Cabal" to control the multi-trillion dollar energy sector. It would have undermined the economic case for oil, gas and coal generation. It would have changed the way cars were made. Instead, the nuclear plants were built on a very large and dangerous scale, and fear was created regarding nuclear radiation to increase costs and keep the flow of nuclear power in check.

Wat vinden jullie hier van ???

Ik weet het niet, wat ik wel weet is dat die anti-nuclear lobby net zo goed geen antwoord geeft op moeilijke vragen als de pro lobby. Die Caldicott is toch ook al een paar keer ferm door de mand gevallen. Volgens haar is Europa eigenlijk ook zo goed als onbewoonbaar wegens Tsjernobyl. Er gaat ook al een hele tijd een foto rond waarop je de besmetting in de zee zou kunnen zien, maar dat blijkt dan weer een foto te zijn over de tsunami die niks te maken heeft met het radioactieve water.

Dat bericht boven jouw post ook, het klinkt heel serieus 3 ton water per dag, en dat is het ook, maar het in een andere blogpost las ik dat dat zoveel is als twee olympische zwembaden per dag. Ik weet niet hoeveel olympische zwembaden er in de pacific passen, maar volgens mij heel veel. Ik heb geen idee hoe het werkt met besmetting, dat radioactief materiaal dat de zee inlekt, hoe verspreidt zich dat? ik heb gelezen dat het niet naar de bodem zakt maar dat vissen er steeds door heen zwemmen, klopt dat? Veel van dat materiaal zou maar een beperkte tijd radioactief zijn, ik heb halfwaarde tijden gelezen van 30 dagen. Er is ook materiaal bij dat 300 jaar actief blijft. Ik snap er niks van en hoe meer ik er over lees hoe meer ik er achter kom dat er voor een leek geen kaas van te maken is. HEt moet gestopt worden en snel ook. Nu willen ze in Afrika weer snel snel wat goedkoop gebouwde kerncentrales bouwen, blijkbaar is dit nog niet genoeg miserie.

Quote:
Dat bericht boven jouw post ook, het klinkt heel serieus 3 ton water per dag, en dat is het ook, maar het in een andere blogpost las ik dat dat zoveel is als twee olympische zwembaden per dag

Zal wel 300 ton zijn? 3ton is erg weinig, 1x1x3 meter gebukt met water.. Das geen twee olympische baden :D

En 300.000 liter sterk geconcentreerd radioactief water is gewoon een mega ramp..

Ben ook erg benieuwd hoe dat ontmantelen gaat verlopen.. Ma wel goed dat dat gebeurt denk ik.

Verder is het zo dat aan de West kust van Amerika (daar bij Alaska geloof ik ergens, de stroming loopt die kant op..) al vissen aanspoelen met bloedende ogen enzo.

Quote:
Nu willen ze in Afrika weer snel snel wat goedkoop gebouwde kerncentrales bouwen, blijkbaar is dit nog niet genoeg miserie.

Niet te vatten wat er allemaal gebeurt.. Ze zijn volslagen idioot.

Gaat het ontmantelen van de reactor niet goed dan? Ze zijn net begonnen..

Ik kan alleen maar de volgende posts van Gerard herhalen op de vorige pagina:

Quote:
Her idiote is dat TEPCO helemaal niet over de nodige know how beschikt om dit aan te kunnen. Die know how is er wel, maar wordt niet ingehuurd.

Quote:
Het laat zien waar overheden voor staan. Niet voor de gezondheid van de bevolking, anders hadden ze Tokio al lang geëvacueerd.

de computers van kerncentrales horen niet op het internet te zijn aangesloten. Het is gekkenwerk als dit wel zo is.

Mike

Dat moeten we al sinds Tsjernobyl in de jaren '80 en het gebruik van verarmd uranium door NAVO-troepen in voormalig Joegoslavie in de jaren '90.

Mike

Ik heb hier genoeg lugols jodium voor 166 flesjes lugols van 30 ml of genoeg voor mezelf voor zo'n 100 jaar maar of alleen jodium genoeg is tegen fukushima betwijfel ik sterk...

Vooralsnog kunnen we dan bij jou terecht Pike. Momenteel gebruik ik het niet, maar na de bloedtest deze maand ga ik weer rustig beginnen.

Ja ik zal zeker wat meenemen, al zijn de verzendkosten niet zoveel omdat de 10 ml flesjes die ik heb door de brievenbus kunnen en 3 x 10ml is ook 30 ml :wink:

ALLE leven in de Stille Oceaan gaat eraan, ALLE leven!

Bastiaan, vind je nu nog steeds dat straling ongevaarlijk is? Wake up, my friend!

Mike

In een kleine 3 jaar is je't al zover gekomen, en hoe lang duurt het voor de rest van de zeeën ook vergiftigd worden??

Hoe gaan we zout van Keltisch zee zout kwaliteit vinden? Hoe komen we aan goede levertraan?

Dit zijn belangrijke bronnen die in de toekomst weg zullen vallen..

De Stille Oceaan wordt het meest direct getroffen. Andere oceanen zullen hier minder hinder van ondervinden, vanwege verdunning van de schadelijke stoffen. Daarmee is niet gezegd dat andere oceanen geen schadelijke stoffen zullen bevatten, dit is 1 groot (rampzalig) experiment!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan