Kwikontgifting: m'n route naar gezondheid (100%leven)

En zelf heb ik steeds de "milde leverreiniging gedaan. Weet alleen nog niet of het iets heeft gedaan.
Misschien dat ik in februari een bloedonderzoek laat doen. voor meerdere dingen tegelijk.
Ik heb wel duidelijk gevoeld (meestal) dat de lever extra gal aanmaakt. Niet altijd maar heel vaak zit ik dan na 1,5 of 2 uur op de WC.

Ik heb al van alles geprobeerd, Binc. Zoethout bevat ook veel salicylaten.
Kamillethee werkt verzachtend, dus die hou ik erin. Ga vanaf morgen ook eens wat crackers laten staan. Kijken of dat helpt.

Ik heb nog nooit zoveel soep op!

Hoi Mark,

Ik hoop oprecht dat je er snel vanaf komt. Ik weet echt niet welke klachten je krijgt van die salicylaten? Ik doe toch nog 1 suggestie naast de suggestie die Zonne al deed.
Aloe Vera sap? geen idee of daar salicylaten in zitten overigens. Sterkte in elk geval met deze toestanden!

Hoi,

ik ben nog van plan alle 100 pagina's door te lezen, maar voor nu even een snelle vraag:
het boek met Cutler's protocol is 95€, ver boven mijn budget. Ik neem aan dat ik niet moet beginnen zonder dit gelezen te hebben. Hoe hebben jullie dit gedaan?

Hoi Mark,

Hoe gaat het nu? Ik had vandaag een gesprek met iemand over voeding. En uiteindelijk kwamen we uit op maagproblemen zoals jij die zo ongeveer ervaart.
Ik weet dat je al van alles hebt geprobeerd en niet tegen kruiden kan.
Maar wellicht is pectine nog een idee voor je? Misschien had je dat nog niet geprobeerd.
Kun je zelf maken van appels.

Hoi Mark en andere

Nu wil ik toch even vraagjes stellen die me. Ongerust maken.

Nu zat ik aan 20 Mg wat goed ging
Nam men vitamine c en e erbij zink
En ging super
Maar plots kreeg ik grote rode boebels of plekken ...ben dan naar minder gedaan en dit ging weg

Wat nu

Sharro

Dit is wel zonde ... maar Mark of

Edwin jullie zouden dit toch weten .

Wat kan ik nu doen ? Alles ging zo goed en nog hoor maar wil toch verder doen Heeft iemand raad voor mij

Sharro

Klinkt als ontgifting via de huid, even pas op de plaats, lever ondersteunen en dan weer rustig aan verder opbouwen.

Ik ben het met Tanja eens. En tijdelijk een lagere dosering aanhouden waarop het wel goed gaat.

Dank Tanja en Edwin

Ik ben terug naar 1 Mg gegaan
En dat gaat beter . Maar lever ondersteunen moet ik dan meer artchoc eten ?

Voel me wel beter

Sharro

Hoi allemaal

Met wat zou ik men lever kunne ondersteunen ?
Ik weet dat artichoc een medicijn is voor de lever ... maar er zijn er misschien meer ?
Wil. Iemand me misschien tips geven
Aub

Sharro

Sharro,

Ik weet niet zoveel over leverontgifting. Misschien Mike of Tanja? Een koffieklysma is een sterke leverreiniger, maar dat is niet voor iedereen makkelijk te doen.

Gaan de pukkels weg als je stopt met ALA?

Edwin

Dank u voor je bijdrage ...ja de
Rode bultjes gaan weg buiten een paar

Nu ben ik even gestopt maar ga maandag met 0.50 verderdoen

Voel me wel veel beter hoor

Sharro

Hoi Edwin en andere

Nu heb ik lange tijd terug 0.5 Mg genomen en zal dan maandag met 1 mg
Beginnen maar nu wou ik even weten of kwik lang in je lichaam blijft zitten ?

Dank u
Sharro

Hoi Mark,

Ik heb jou hier al heel lang niet gezien op het forum? Gaat alles goed met jou? Ben heel benieuwd hoe het gaat en of je maagklachten inmiddels zijn verdwenen?( Ik mag hopen van wel)

Iedereen die hier meeleest wil ik nog een vredig en vooral Gezond!! 2020 wensen!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan