Als je van die materie afweet, dan weet je ook wat die poses betekenen.
Van de andere kant is het misschien overdreven om steeds overal iets achter te zoeken.
Ik heb herten-hoorntjes en bok-hoorntjes (zoals in een Zwitsers chalet) ophangen in huis. Ik vond dat heel mooi en vind dat nog steeds mooi. Ik kijk er soms wel eens naar en denk dan dat dit ook wel een satanisch symbool is. Natuurlijk was me dit voorheen niet bekend en ze dienen ook dit doel niet. Dus ik laat ze gewoon hangen.
Ik steek graag kaarsen aan, ...luciferverering? Ik dacht het niet, ze geven me rust.
Ik hou van kerst, kersbomen, lichtjes etc. We weten van de symboliek van kerst en de Kerstman. Toen ik daarvan hoorde schrok ik ervan. Kon ik wel gewoon weer van kerst genieten? Uiteindelijk ja, want ik geniet de voor mij gewoon aloude betekenis ervan en niet de ervan gemaakte.
Alles kun je krom redeneren, alle symboliek is als het ware gekaapt door de anti-creatisten.
Op vandaag zijn bepaalde symbolieken ook hip en in, zoals die vinger op de mond en hand over oog etc. Ja, ze zijn deep-state gelieerd, maar moeten we nou gelijk denken dat dan al die mensen daar bij horen? Dan blijft er nog maar heel weinig over om te vertrouwen.
Nog ene. Ik hou van zwarte kleding en vroeger ook van zwarte nagellak. Ben ik dan duivels? Nee, absoluut niet. Mijn forumnaam en gelijktijdig betekenis van mijn echte naam zeggen hier genoeg over
Dorothé