Lange Frans

Volgens mij heeft Jay een keer iets gezegd over die hand voor het oog, dat hij idd niet wist waar dat voor kon staan.

Ik heb maar even de proef op de som genomen en dit filmpje gekeken. Was wel onder de indruk van wat hij vertelt, en hoe. Voor mij (en ons) niet nieuw natuurlijk, maar mooi om te zien hoe sterk hij al ontwikkeld is in zijn denken voor een 26-jarige. Hij heeft 300.000 volgers, vooral jongeren. Hij vertelt ook over gezonde voeding, alternatieve geneeswijze, de nieuwe mooie wereld waar we heen gaan. En geeft tips over hoe twijfelaars wakker te maken, toegankelijk blijven, etc. In mijn ogen levert hij een goeie bijdrage!

Ik heb herten-hoorntjes en bok-hoorntjes (zoals in een Zwitsers chalet) ophangen in huis. Ik vond dat heel mooi en vind dat nog steeds mooi. Ik kijk er soms wel eens naar en denk dan dat dit ook wel een satanisch symbool is. Natuurlijk was me dit voorheen niet bekend en ze dienen ook dit doel niet. Dus ik laat ze gewoon hangen.

Ik steek graag kaarsen aan, …luciferverering? Ik dacht het niet, ze geven me rust.

Ik hou van kerst, kersbomen, lichtjes etc. We weten van de symboliek van kerst en de Kerstman. Toen ik daarvan hoorde schrok ik ervan. Kon ik wel gewoon weer van kerst genieten? Uiteindelijk ja, want ik geniet de voor mij gewoon aloude betekenis ervan en niet de ervan gemaakte.

Wat jij beschrijft trekt mij ook aan Dorothe. Ik hou ook wel een beetje van mysterieuze, dat oer-achtige... uiteraard gecombineerd met warmte en gezelligheid! Mijn moeder houd ook van die duivelachtige koppen, zoals beeldjes van stierenkoppen en Germaanse beeldjes van Wodan, ook met hoorns of vleugels. Uiteraard had ze dat allemaal al voordat ze bewust was over Satanisme.

Alles draait uiteindelijk om de intenties die je hebt😊

Kevin

Vrijland heeft ook wat geschreven over Lange Frans en Sven. Ik ben het met bepaalde dingen niet eens maar lees het zelf maar even

https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/waarom-lange-frans-en-sven-hulleman-zoveel-over-de-ziel-spreken/

Die teksten van Vrijland komen altijd totaal gekuntseld op mij over, alsof hij al schrijvend zit te zoeken naar mogelijkheden om mensen onderuit te halen. Bijv door te noemen dat ze NLP gebruiken om te misleiden...

Vrijland kraakt iedereen af om de lezer verward achter te laten en hem dan te kunnen overtuigen zijn boek te kopen, waar de enige echte waarheid in zou staan ;)

Te doorzichtig. Ik trap er niet meer in.

In mijn ogen levert hij een goeie bijdrage!

Eens, komt positief en verstandig op me over in dat interview.

Ik zie niks verdachts in die foto van Baudet. Op mn werk gebeurt het zo vaak : iemand pakt net zn telefoon op terwijl iemand anders binnenloopt. Dan leg je ff je vinger op de mond, van stil ff, ik ben aan het bellen. Een foto is natuurlijk het ultieme voorbeeld van een momentopname die je op allerlei manieren uit context kunt halen.

Meerdere influencer hebben vandaag om 1800 uur een bericht op Instagram gepost.

#ikdoenietmeermee.

https://www.instagram.com/p/CFaFR8Ks5s7/?igshid=u4xf84xl8ym1

En deze actie wordt natuurlijk weer veroordeeld door sommige BN'ERS.
Ondanks de terechte vragen.

‘Wij willen duidelijkheid’, is de boodschap. De BN’ers roepen op tot eerlijkheid en transparantie. Daarna stellen ze flink wat vragen: ‘Wat is het nut van niet-medische mondkapjes en de anderhalve meter? Hoe betrouwbaar is de PCR-test en waarom stemt de overheid tegen een onderzoek? Waarom worden kritische artsen de mond gesnoerd? Angst is de grootste onderdrukker van het immuunsysteem. Hoe kun je dan rechtvaardigen dat je mensen massaal bang maakt? Waar is de griep gebleven? Hoe dodelijk is dit virus?’

https://www.ad.nl/show/populaire-artiesten-in-verzet-tegen-coronabeleid-kabinet-met-ikdoenietmeermee~a856eb65/?fbclid=IwAR0tXalWWk1trM3nc244AiDMvDyAZ-u9dMxXioSzzLG8sC59cKELJdpCIGs

@Johnny: ja zag ik net ook voorbij komen op AD.nl

https://www.ad.nl/show/populaire-artiesten-in-verzet-tegen-coronabeleid-kabinet-met-ikdoenietmeermee~a856eb65/

Ik zie niks verdachts in die foto van Baudet.

Ik zie ook niks raars aan de foto van Baudet. Met zo'n soort pose hebben ze meestal ook een oog dicht, zoals hieronder:

syyx3o53c7y7745aff7ajvoct2nap509.jpg

Kevin

Ook ome Donald kun je 'betrappen' op gekke gebaartjes... Verdacht? Nee. Ik denk dat iedereen weleens een bepaald handgebaar maakt... Alles draait om intenties en ook of er een verband bestaat tussen meerdere 'verdachte' poses, gebaren etc... Types als Lady Gaga zijn heel erg duidelijk... andere clubmembers doen het mss minder opzichtig. Ik heb Hugo of Rutte nooit betrapt op gekke gebaartjes... terwijl ze overduidelijk bij de club horen. Voorzichtigheid is denk ik wel geboden als het gaat om het trekken van dit soort conclusies over die handgebaren.

T7wrqp6ip5jcckonm4mjio9c5ozeu4amf.jpg

Kevin

Ome Donald weet heus wel wat deze handsigns betekenen.
De vraag is waarom doet Ome Donald hieraan mee?
Geplanned volgens Q?

De vraag is waarom doet Ome Donald hieraan mee?
He walked among [THEM]. Net als Rudy Giulliani, Mike Pompeo, William Barr e.a. Dan heb je nooit 100% schone handen, ze moesten nu eenmaal hun dekmantel behouden.

Mike

Onder bikers heeft dat gebaar van the Donald een geheel andere betekenis, namelijk : 'one in the pink, one in the stink'

Bikers zijn altijd al "Outlaws" geweest, en Jessy James zijn garage heeft zelfs deze naam. Het zijn vaak de ultieme libertariërs. Vrije nomaden zou je bijna kunnen zeggen. Vikingers in de moderne tijd.

Ik heb zelf een aantal vrienden in het circuit. Helemaal niets mis mee :).

Daarom moesten ze ook aangepakt worden door onze regering van beta males en heksenvrouwen, ze zijn te vrij en ongrijpbaar.

Mike

Wat of wie is de kracht achter het spontaan naar buiten komen van de #ikdoenietmeermee actie van de influencers.

Hebben ook zij een opdracht van de White Hats met Tisjeboy Jay als voorman om deze kar te trekken?

?s=20

?s=20

Forum statistieken

Onderwerpen
4.546
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan