Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedoel je misschien EMDR ?Er stond laatst ergens een filmpje over een soort Bioresonantie. geluiden? die je met een koptelefoon moet afluisteren.
Kan het niet meer vinden. Wil het gaan uitproberen.
Iemand een idee?
Bioresonantie
Bij mij om de 3 a 4 seconden.
ja wel met computer programma's 2 stuks RIFE MACHINES en een los apparaat WAVE 5. Ik heb geen opleiding maar wordt wel opgeleid door iemand. Ik behandel vooral nog ons gezin en andere naasten. Van de week pijnlijke schouder opgelost bij mezelf. Mijn schoonmoeder is half maart behandeld door de dame die mij alle geheimen leert kennen , ze had diagnose Guillan Barré Syndroom en is 2 weken na de behandeling als een speer gegaan. Ze begon weer auto te rijden, mindset verbetert, ze vergat de rollator, haar uitstraling is weer helemaal de oude en niet dat zielige in de slachtofferrol persoon meer. Kookt weer zelf. Ik heb een half jaar voor haar gezorgd en ze was eigenlijk rijp voor het verpleeghuis. Nu niet meer.Hallo melkmeisje, ben benieuwd wat je hebt aangeschaft. Zal wel niet een computer-systeem zijn, of wel? Voor een computersysteem moet je een opleiding hebben voor zover ik weet.
Behandel jij mensen? Orthomoleculaire opleiding?