Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig is er een deskundige gevonden die weet te vertellen dat het allemaal risico's met zich meebrengt.Dit vind ik nou een leuk bericht in de Telegraaf. Ze doet KZZ in water en drinkt bottenbouillon en rauwe melk. Ze eet wel wat chips, nou ja moet kunnen. Over chips gesproken: ik heb er geen of veel minder behoefte aan dan jaren terug.
Wat is leuk aan dit bericht ?Glyfosaat – het omstreden landbouwgif (deel 1)
Glyfosaat is een van de bekendste landbouwgiffen die er bestaan. Wat is het en waar komt het vandaan? En waarom gebruikt men het nog?vanderpigge.nl
Kun je er goudaders mee vinden ?
Een wichelroede moet je voelen. KUN je voelen.
Je loopt ermee door het veld en waar de aardstralen zijn voel je de wichelroede naar beneden trekken. De trek is sterk. kan niet missen.
Leuk om eens mee te maken. Niks geen poespas.
Het werkt.
Manspreading - waarom ?Manspreading.
De zitplaatsen in de bus zijn erg krap. dat betekent dat je als vrouw maar de helft van de stoel kunt gebruiken als de mannen niet een beetje inschikken.
Ik maak het vaak mee.
Ga toch - elektirsch ? - fietsen.Ik vond dit wel grappig ja. kwam het toevallig tegen. Echt een onderwerp waar niemand het over heeft. Commentaar op de mannen is weer eens iets anders dan commentaar op vrouwen.
Ik reis met openbaar vervoer.