leuke filmpjes, berichtjes e.d.

Vrouwen zitten altijd in het verdomhoekje.
Maar er zijn ergere dingen.
Trouwens, laatst werd ik opgehaald door iemand en het regende hard, kwam hij helemaal met de paraplue naar mij toe lopen om me te beschermen. maar ook om zijn auto droog te houden. Ik vond het erg charmant.
Het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen. Liedje

Zweden rechtstreeks

TIJDSCHRIFT

Nu op ARTE. Indrukwekkende film over TINA TURNER.
Ze werd destijds in elkaar gslagen.door Ike.
Wat moet ze die man gehaat hebben/

Wie beweert moet bewijzen. Ike was geen heilige. Hij ging vreemd en was bij tijden ruw naar Tina, dat heeft hij zelf toegegeven. Maar wat ik altijd vreemd heb gevonden zijn de m.i. leugens en overdrijvingen waarbij Tina zelfs een gebroken kaak zou hebben opgelopen en onder de blauwe plekken zou hebben gezeten. Waarom is hier geen enkel zichtbaar bewijs van op het toneel? Tina kon altijd een scheur opzetten van jewelste, erg lastig zingen met een gebroken kaak.

En heb je gezien hoe fysiek actief Tina was destijds op het podium? Met alle makeup van de wereld kan je bijv. een blauw of dik oog niet wegshminken. Ook beweert Tina door Ike herhaaldelijk 'verkracht' te zijn. We weten dat vrouwen maar wat graag de definitie van 'verkrachting' oprekken om de aandacht naar zichzelf toe te trekken. Vrouwen zijn beroepsslachtoffers omdat ze dan geen persoonlijke verantwoordelijkheid hoeven te dragen.

Zou het kunnen dat Tina te vaak op een bijzonder hinderlijke manier een grote waffel naar Ike opzette? In de soul heb je wel meer van dat soort vrouwen, Aretha Franklin zong al feministische teksten in de jaren '60 en in de jaren '80 bracht ze samen met Annie Lenox van The Eurithmics het nummer Sisters Are Doing It For Themselves uit. Het is algemeen bekend dat Aretha divagedrag vertoonde. Ik zou ook knettergek worden van zulke wijven!

Mike

Laatst bewerkt:
Waarom heeft de media zo goed als uitsluitend alleen Tina een stem gegeven en waarom waren ze niet of nauwelijks geinteresseerd in het gezichtspunt van Ike? Al Green, nota bene een zingende dominee, is hetzelfde overkomen. Die arme man staat eveneens voorgoed te boek als een mishandelaar van vrouwen, bewijs niet nodig.

Waarom heeft Tina Turner het nummer Let's Stay Together van Al Green tot een hit gemaakt? Zou dat niet veel te traumatisch zijn geweest voor haar om een nummer van nog zo'n bruut op te nemen? En 'let's stay together'? Waarom zou ze dat zingen terwijl ze juist zo blij was om van die enge Ike verlost te zijn?

Wist je dat in Amerika Roe v Wade (landelijke abortus) vanaf 1973 mogelijk is gemaakt op basis van een LEUGEN? 'Jane Roe', die in werkelijkheid Norma McCorvey heette, beweerde 'verkracht' te zijn en wilde van haar (ongeboren) baby af. In 1987 gaf ze toe alles verzonnen te hebben, maar 4 jaar daarvoor beweerde ze nog dat haar tienerdochter ook 'verkracht' was. Ondertussen zijn er TIENTALLEN MILJOENEN ongeboren vruchten in de baarmoeder vermoord op basis van een LEUGEN, die tot stand kwam in de tijd dat Tina nog bij Ike was. Zou dit haar op een idee gebracht kunnen hebben?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan