Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Quote:
Ik zie trouwens ook bloedmooie meisjes/jonge vrouwen die zich volstoppen met Junkfood
Ja, maar hun genetische offset gaat hard achteruit. Hun reserves/voedingstoffensaldo wordt geplunderd en voor je het weet hebben ze 'ineens' een auto-immuunziekte of kanker.
Nu ben ik wel met je eens, op ander topic niet, maar dit meisje is te mager, die schoudertjes zijn eng om te zien. Haar gezicht weer niet, dat vind ik wel vreemd eigenlijk
ik vond dit een aanrader, Dr. Christine Northrop die spreekt tegen Mercola over borstgezondheid: http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/04/21/breast-health-tips.aspx?e_cid=20130421_SNL_Art_1&utm_source=snl&utm_medium=email&utm_content=art1&utm_campaign=20130421
zelf ga ik ook niet naar het mammografie borstonderzoek.
Ik ben geabonneerd op Spiegelbeeld. Gert Schuitemaker, hoofdredacteur van Ortho en Fit met Voeding, heeft hierin een vaste column "Vergeet je lichaam niet".
In de uitgave van April heeft hij het zowaar over "voedingspionier Weston Price" en belicht hij de actualiteit van zijn bevindingen.
In de uitgave van Mei verhaalt hij over de heranalyse van de Sydney Diet Hart Study waaruit de onjuistheid blijkt van de linolzuurpropaganda die zowel de hartstichting als het voedingscentrum wordt gevoerd.
Leuk dat hij als ortho-autoriteit bijdraagt aan alweer een stukje extra bewustwording.
Hier is maar 1 reden voor: het succes van de Nederlandse boekvertaling en van dit forum! Voordat de vertaling en dit forum er waren had geen hond in Nederland van Price gehoord...