leuke filmpjes, berichtjes e.d.

@Robin

Die zeemeermin filmpje... ik weet niet, het ziet er wel gelikt uit enzo maar nee te nep naar mijn idee. Ziet er erg geannimeerd uit naar mijn idee.

2de filmpje vond ik erg interessant, zeker omdat ik een vriend heb die nu permanent op een niemandsberg woont in een oud verlaten dorp in de bergen ergens in spanje bij de grens van Frankrijk en hij doet ook permacultuur en schijnt ook goed te gaan.

De documentaire over de mermaid was een hoax, met 3.6 miljoen kijkers.

De sasquatch daarentegen is geen hoax, er lag ooit een docu van animal planet (birth of a legend) die iets soortgelijks suggereerde, maar sceptici die daar aan het woord kwamen zijn later van mening veranderd.

Ander onderwerp: wie zich wil verdiepen in de Boston drills en oefeningen, luister naar het interview met Patrick Henningsen. Henningsen zit hier echt bovenop (misschien zelfs te); met een goed overzicht van alle losse eindjes. Alleereerst het daderprofiel dat gaandeweg ineens gewijzigd werd. Vanaf het begin was men bezig met een bekend profiel: boos, blank, anti-obama en pro-wapen; wat we na Sandy Hook zeg maar konden verwachten. Maar vrij plotseling werd uitgeweken naar plan B. Er worden altijd alternatieve scenario's uitgezet bij zulksoort false flags, maar de vraag wordt dan wat er misging. Verder de vergelijking met Londen 2005, en het idee dat informatie uit drills makkelijk gekaapt kan worden, het is maar net wie de inlichtingen heeft.

De boodschappencoach: Ralph Moorman: &feature=player_embedded

Hier nog een boodschappencoach:
Quote:
Gezond worden met eten uit de Steentijd

Published on Apr 18, 2012

GRONINGEN - Oervoeding uit de Steentijd kan, vertaald naar de 21ste eeuw, een bijdrage leveren aan gezond ouder worden. Dat stelt onderzoeker Remko Kuipers van het UMCG in een onderzoek, waarop hij maandag promoveert aan de Rijksuniversiteit Groningen.

Het menselijk dna is afgestemd op het voedsel, dat in de Oudheid beschikbaar was. In vergelijking met ons voedsel had oervoeding meer eiwitten en omega 3-vetzuren en minder koolhydraten en linoolzuur.

Een tekort aan omega 3-vetzuren kan bijvoorbeeld leiden tot hart- en vaatziekten. Bovendien hebben pasgeboren baby's deze vetzuren nodig voor de ontwikkeling van de hersenen.

Supermarktshoppen met Frits Muskiet: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jvWqB3F5RCA#
Quote:
Pleidooi voor terugkeer naar oervoeding

Uploaded on Mar 19, 2008

De eerste mensen voedden zich 160.000 jaar geleden met groenten, fruit, noten, vis en zo nu en dan rauw vlees. Dat eetpatroon is pas de laatste 10.000 jaar en zeker in de laatste eeuw drastisch veranderd. Genetisch is het menselijk lichaam echter niet veranderd ten opzichte van de oertijd. Volgens de Groningse hoogleraar Pathofysiologie Frits Muskiet is het menselijk lichaam absoluut niet gebouwd voor het huidige voedingspatroon. Muskiet hield onlangs een pleidooi om meer rekening te houden met de eetpatronen van onze voorouders, als we hart- en vaatziekten, diabetes en obesitas willen overwinnen.

Ook in Adams Appel een gesprek met promovendus Remko Kuipers, die moedermelkonderzoek deed op het eilandje Chole in Tanzania.

Meer informatie: http://www.adamsappel.nl

(CC) Rijksuniversiteit Groningen

Een eeneiige tweeling is door jeugdzorg uit elkaar getrokken in weerwil van het verzoek van de biologische moeder (maar ook van de directe medewerkers van jeugdzorg) die de tweeling had willen afstaan op voorwaarde dat men de tweeling niet uit elkaar zou halen. Dit is dus wel gebeurd. De tweeling is op voorspraak van een arts/psycholoog uit het UMCG-ziekenhuis uit elkaar gehaald. De reden waarom de verantwoordelijke arts dan wel psycholoog van het UMCG dat zei is tot dusver niet bekend uit het adoptiedossier of van getuigen. Misschien wil men de echte reden niet in het dossier zetten omdat die reden te inhumaan is om op te schrijven. 1 van de tweeling zegt in deze documentaire dat hij denkt dat het uit elkaar trekken van hen 2-en een experiment is. Ze zijn ook nog onderwerp van onderzoek naar een tweelingonderzoek naar apart opgegroeide eeneiige tweelingen geweest in een Amerikaanse studie. Hoe toevallig is dit allemaal? Tweelingstudies zijn ook bekend van de nazis http://history1900s.about.com/od/auschwitz/a/mengeletwins.htm en veel nazionderzoek is na WOII voortgezet in de VS onder de naam project paperclip http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Paperclip .

Uitzending: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1348186

Tweeling onbekend (za 1 jun 2013, 18:35)
Quote:
Na de geboorte van de tweeling Erik en Peter werd hun moeder gedwongen de twee jongens af te staan. Ze deed dit onder voorwaarde dat de tweeling bij elkaar zou blijven. De rechter besloot echter anders. Sander de Kramer gaat met de broertjes voor het eerst terug naar het kindertehuis waar ze voor het laatst samen waren.

Erik en Peter wisten niet van elkaars bestaan

Peter: “Zowel mijn adoptieouders als die van Erik wilden ons als tweeling adopteren, maar het mocht niet.” Erik en Peter groeien op 40 km afstand van elkaar op en weten niet van elkaars bestaan. Pas als ze 17 jaar zijn komt het geheim bij toeval uit en ontmoeten Erik en Peter elkaar voor het eerst.

http://dewandeling.kro.nl/seizoenen/2013-1/afleveringen/01-06-2013

I.v.m. vorig bericht over de vlak na de geboorte uit elkaar getrokken eeneiige tweeling: De zin van Peter: "Zowel mijn adoptieouders als die van Erik wilden ons als tweeling adopteren, maar het mocht niet.": hoe veelzeggend is dit dan in het hierbovengeschetste licht?

NU op net 5 "food hospital" gaat over voeding en gezondheid.

Wat kan voeding doen als medicijn tegen kanker bv.

leek me interessant, het is alleen wel nu op dit moment, tot 19.30

Ik kijk meteen en zie:

foute shampoo reclame, vieze soep uit een zakje, chips, modifast.

De reclame in in ieder geval om te :cry: :cry:

Ik normaal ook niet, maar nu wilde ik even opletten.

Die (dikke) man met diabetes krijgt een modifast achtig drankje als "oplossing".

Dat is reclame op een hele nare manier: eerst modifast reclame, daarna in het programma. (dat zie je in "gezondheids" bladen en stukjes over gezondheid in bijvoorbeeld de libelle ook vaak)

Interview met Frits van der Blom, die huisarts is geweest en zich oa toegelegd heeft op de homeopathie en de bioresonantie. Hij heeft het in een driedelig interview over de misverstanden die in je praktijk als huisarts niet stroken met wat je is aangeleerd. Namelijk misvattingen over cholesterol, vaccins, vetten, medicatie, ziektes, gedragsstoornissen, voeding en nog zoveel meer, zoals ontdekkingen van Dokter Andreas Bahmair en dokter Weston Price weet hij in dit boeiend interview duidelijk te maken. Dokter Frits geeft vele voordrachten bij de gezondverstandavonden of namiddagen die georganiseerd zijn door Anneke Bleeker.

Dit interview is tot stand gekomen door de Pure Food For Children Foundation.

Kijk eens aan, Frits ook overgestapt op Weston Price. Mooie boodschap!

Wel jammer dat hij zich laat meeslepen door complotdenken... Dat ontkracht hemzelf en daarmee de geloofwaardigheid van zijn verhaal.

het is maar waar je in gelooft Indigo.

Wij zijn hier allemaal complotdenkers. We eten hier veel verzadigd vet tegen het advies van de overheid in. Is maar een klein voorbeeldje, of misschien toch heel groot?!?!

Iemand schreef hier enige tijd geleden over iemand van unilever als ik me goed herinner en dat er een diner was, waarin een opmerking te sprake kwam dat wij sukkels(het gepeupel) aan de Becel zitten. Om je rot te lachen nietwaar...

http://tv.greenmedinfo.com/incurable-diseases-is-it-a-business-the-documentary/

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uZVVpwv-ojk#!

Published on May 15, 2013

www.IncurableDiseasesBiz.com
Quote:
"Incurable Diseases; Is it a Business?" is an ambitious 90-minute documentary film, targeted for worldwide distribution, exposing the deceptive practices of the medical industry and pharmaceutical companies thus creating an open mind to alternative and complementary methods of healing to stop the progression of diseases like Cancer.

www.OrganicLifestyleTV.tv is an online health channel produced by Carla Sánchez /COS Productions which brings you tips, alternative secrets and videos to live a healthier, fuller life.

Make sure you tune in here www.Youtube.com/OrganicLifestyleTV

Rateltje, ik zit op de camping dus op de telefoon aanhet typen maar kort gezegd het volgende: borstkanker veel minder dan in Nederland? Komtvolgens mij absoluut niet door de soja maar door de veel hogere inname vanjodiumdoor de Japanners. Naar verluid 13, 5 mg ongeveer terwijl in Nl ergens in de 100 mcg.

Verder eten ze daar ook veel varkensvlees en vet en veel vis. En weinig suikers wat nog de voornaamste reden is van deze

Lange levensduur

veel vetten en de soja is niet genetisch gemanipuleerd denk ik.

volgens schrijven komt schildklierkanker er wel voor (jodium)

de juf begon er over gisteren en ik dacht ik zoek het eens op.

vetten, visolie, jodium en vit D door het vele buiten zijn, het klimaat is er anders.

Ook het sociale gebeuren en het respect wat ouderen krijgen, lijkt me goed voor de geest en belangrijk voor en goede gezondheid

combinatie van goede vetten en geestelijk in balans zijn met lichaamsbeweging, niet stil zitten achter de geraniums zoals hier ;-)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan