Hallo Allemaal,
Ik ben nieuw op het forum en hoop op wat meer informatie na mijn 2e lever reiniging.
Ik heb net alle 23 pagina's doorgelezen maar loop nog tegen wat vragen aan, ik hoop dat iemand me kan helpen.
* Kan je het citroen in alle gevallen ook vervangen door grapefruit (dat gaat er beter in bij me)?
* Ik heb nu vannacht mijn 2e reiniging gedaan, de eerste keer had ik honderden groene stenen, nu helemaal niets.. alleen vocht, beetje gelig met wat zaadjes erin (lijkt wel op resten van mijn brood) Zou dat betekenen dat nog een keer reiniging geen zin heeft?
Of is het handig om meteen die shake met ei, citroen en olie er nog na te doen?
* Ik lees ook van de kleinere reiniging met citroen, eigeel en olie. Kan je dat dan ook de week voor de grote reiniging gewoon doen? Dan neem je wel de hele week ei en olie, die dingen hoor je toch te laten staan de week voor de reinigingsdag?
* en ik kwam nog ergens iets tegen over bitterzout capsules, kan je daarmee het bitterzout vervangen? Ik zit er zo tegen op te hikken, weet niet of me dat nog een keer lukt....
* en die kleine reiniging, ik lees dat je daar geen bitterzout en appelsap bij nodig hebt maar dat er wel gal/lever stenen kunnen vrijkomen, doet dat dan geen zeer...
Ik hoop dat iemand met meer ervaring me kan helpen met deze vragen.
Groeten Jaap