Leverreiniging vertaling

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Het rare is nu dat ik blaasontsteking klachten heb. Plassen doet erg zeer!

Zou dit echt blaasontsteking zijn of hoort dit erbij??

Ik deed 1 eetlepel op 1 liter zout met uitgeperst citroen op mijn nuchter maag

Voor Pinklady..ik heb een lever-reiniging gevonden ZONDER zout.

http://thebreathoflife.net/herbalstore/catalog/mi_liverflush.php

groetjes,

Dia.

Hier nog iets wat ik ook heb geprobeerd om de stenen er sneller uit te werken. Toen ik vervolgens een een grote zuivering deed zag ik dat de eerste stenen die mijn lichaam verlieten mooi afgesleten waren. Ik ben hier niet mee doorgegaan om de volgende twee redenen: hoge kosten en ik kon de alcohol van de tincturen heel slecht verdragen op mijn nuchtere maag. Maar het doet zeker wat met je galstenen.[URL]http://www.sensiblehealth.com/Products-4pack.xhtml][/URL]

Denk dat dat mij ook te duur is....

Omdat ik me ook even geen darmspoelingen kan veroorloven vond ik die zoutoplossing wel handig.

Maar vanmorgen had ik er wel meer moeite mee dan gister avond... moest bijna kokhalzen.

Weet iemand of je Mike's fruit smoothie ook in de sapmachine kan maken (het fruit dan) lijkt me lekkerder met dat klokhuis enzo dan in de blender...

Ga ik die morgen nog even er achter aan doen.

Dan ren je niet de hele tijd naar de wc toch (heb nog een feestje...)

Net gemaakt en iedereen smulde ervan, ook de kids

Was voor de zekerheid wel erg voorzichtig met de kruiden echt snufjes gebruikt.

Waar moet ik aan denken bij een klein theelepeltje of mespuntje?

Ben zo bang om te veel te doen en dan de smoothie te verpesten :(

hahaha

Ik las ook ergens dat je hem een tijdje kan bewaren in de koelkast.

Is het wel de bedoeling dat je het dan dezelfde dag consumeer of kan het ook een dag later nog (als ik dan uitschiet maak ik gewoon nog een hoeveelheid fruit aan om het te compenseren)

Hallo,

Ik lees dit forum sinds ca een half jaar en heb inmiddels zelf 4 grote reinigingen achter de rug en ga komende vrijdag mijn vijfde doen.

Wat ik mis op dit forum is dat er geen berichten zijn van mensen die bijv al een hele reeks reinigingen hebben gedaan en steenvrij zijn en wat er daarna met hun gezondheid gebeurd.Er zijn heel veel berichten over kleine en grote reinigingen,goede oogsten/kleine of helemaal geen oogst maar geen succesvolle verhalen of negatieve verhalen betreft het eind resultaat.

Bij mij zelf zijn de resultaten tot op heden goed en voldoet het aan wat er zo links en rechts over wordt geschreven.

Mvg,

Frank

Ik heb mijn lever ook schoon gekregen middels vele spoelingen, maar ik vind het moeilijk om gezondheidsverschillen toe te schrijven aan de schone lever. Ik experimenteer wel meer met voeding en behandelingen en dat maakt het lastig om de vinger te leggen op wat nou precies heeft gewerkt.

Frank, de meesten van ons doen niet alleen de reinigingen, maar ook andere voeding, rauwe melk, geen koffie meer, geen chemische verzorgingsprodukten, de zapper. Dus is het niet zo gemakkelijk om aan te geven wat de reiniging precies doet. Dan zou je niets moeten veranderen aan je voeding en leefwijze en alleen de reinigingen. maar wij gaan voor het totaalplaatje.

Ik doe alleen de milde reinigingen, en goede voeding voor de lever, en heb geen kolieken meer gehad, nauwelijks nog pijn in rechterschouder, zeker geen pijn meer in de leverstreek, energie is meestal een stuk beter.

Evelina, je kunt de smoothie prima bewaren in de koelkast, ik vind deze ook erg lekker met een flink dot slagroom erbovenop.

Nog een slot vraag... Ik las dat je een dag of 3 na de reiniging een darmreiniging / klisma moest doen (dat is toch hetzelfde?)

Nu heb ik dag van te voren gedaan met een liter water opdrinken waar 1 eetlepel zout en een citroen in zat, liep ik ook goed op. Is dat dan voldoende voor eventuele achter gebleven stenen? Of is het niet eens nodig om dat te doen? Hoe doen jullie dat?

Quote:
Wat ik mis op dit forum is dat er geen berichten zijn van mensen die bijv al een hele reeks reinigingen hebben gedaan en steenvrij zijn en wat er daarna met hun gezondheid gebeurd.Er zijn heel veel berichten over kleine en grote reinigingen,goede oogsten/kleine of helemaal geen oogst maar geen succesvolle verhalen of negatieve verhalen betreft het eind resultaat.

Ik ben op het spoor van lever- en galreinigingen gekomen nadat ik 3 keer in hetzelfde jaar (2008) galkolieken had gehad. Gelukkig betrof het vergruisde galstenen ('gruis'), waardoor ik weliswaar 20 helse minuten op het toilet beleefde, maar wel uiteindelijk in staat was de groenzwarte rommel via de ontlasting te lozen. Als dit niet het geval was geweest, was ik met een ambulance linea recta richting ziekenhuis vervoerd en was mijn galblaas er zonder probleem uitgesneden!

In dat jaar moest ik 's nachts minimaal 1 keer uit mijn bed om te plassen en ervoer dan tijdens het plassen een drukkend gevoel rechts onder mijn ribben. Ik ben toen op een anatomiesite gaan zoeken wat daar precies zit en dat bleek de galblaas te zijn. Na die 3 galkolieken begreep ik dat ik iets aan die galblaas moest doen. Via een aantal websites kwa ik erachter dat er lever- en galreinigingen bestaan. Ik heb toen ook het boek van Andreas Moritz besteld en al lezende ging er een wereld voor me open.

Ik heb dat jaar in totaal 5 reinigingen gedaan en was hier dus vijf maanden mee zoet. Ik heb nooit echt harde stenen geloosd, maar wel de bekende zachte bolletjes en gruis, heel veel gruis. De vierde reiniging leverde extreem zure, waterige vloeistof op die mijn gat bijna wegbrandde! De vijfde en laatste zuivering alleen maar water. Toen was het klaar.

Ik heb sindsdien geen zuiveringen meer gedaan. Het jaar daarop maakte ik de overstap van vegetarisme naar WAPF en merkte hoe ontgiftend dit voedingspatroon werkte, niet in de laatste plaats vanwege het hoge vetgehalte dat overduidelijk een aanduwende werking heeft op mijn galblaas. Ik kwam erachter dat consumptie van zowel te weinig vet als verkeerde vetten galsteenvorming in de hand werkt en dat ik dit probleem nu onderving door mijn verandere voeding.

Of ik nog een reiniging ga doen weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb dagelijks meerdere keren ontlasting en ontgift en ontzuur nog elke dag. Zie ook mijn recente ervaringen met natriumbicarbonaat in de desbetreffende topic hierover. Je bent geinteresseerd in resultaten. Het beste resultaat wat ik heb overgehouden aan de zuiveringen is geen enkele galkoliek meer sindsdien en ook dat drukkende gevoel is verdwenen. Momenteel is mijn alvleesklier mijn volgende punt van aandacht, vandaar dat ik nu bezig ben met het drinken van natriumbicarbonaat. Ook hiermee bereik ik positieve resultaten in korte tijd!

Mike

Niemand die me nog kan vertellen of een doorspoeling echt nodig is na 3 dagen (zie vraag hierboven)....

Ik zie er een beetje tegenop maar als ik anders last kan krijgen dan ga ik het morgen maar doen.

Ik hoop op nog wat ervaringsdeskundigheid....

Hoi Evelina, ik heb het nog nooit gedaan. En heb het idee dat ik er ook geen last van heb. Aan de andere kant, ik gebruik bij pijn of koliek bitterzout, dus al met al spoelt de boel regelmatig door.

Ik begon in de week na de zuivering de dag met een glas water met een theelepel bitterzout, om evt. restanten nog te kunnen lozen. Heb nooit vervelende verschijnselen na de zuivering ervaren.

Mike

Beste mensen,

Vandaag de vijfde reiniging (Moritz) achter de rug en weer met verbazing staan kijken wat voor rommel/steentjes er uit je lijf kan komen.Op naar de volgende maar weer.

Frank,

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan