Lezingen Mike

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Voor wie meer wil weten over Red October en het Scare Event, a.s. zondagmiddag op 9 oktober is je kans in Oosteind (NB). Geef je op via: marketing(at)sundancer(punt)nl.

Mike

Op zondag 30 maart a.s. verzorg ik mijn eerste lezing in Oosteind, naast Oosterhout (dichtbij Breda), nadat Rineke en Piet hun bedrijf Sundancer in Oosteind hebben opgedoekt en ze zijn vertrokken naar Hongarije.

Loreen neemt het stokje over, maar wat je vaak ziet is dat het niet zo eenvoudig is om met dezelfde emaillijst hetzelfde aantal bezoekers te trekken. Rineke en Piet hadden een uiterst persoonlijke benadering naar hun klanten toe, wat ook zijn weerslag had op de opkomst voor lezingen die ze verzorgden, zowel door mij als andere sprekers.

Loreen moet dit allemaal nog opbouwen en dus heeft ze mij gevraagd of ik de lezing van zondag hier op het forum ook onder de aandacht te brengen. Als je mij eens in levende lijve wil zien en horen spreken in de buurt van Breda, meld je dan aan via myeventoosteind(at)gmail(punt)com en wie weet zie en spreek ik je daar!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.575
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan