Lezingen Mike

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Herkenbaar ook in mijn omgeving maar ook de groepen waarin ik zit. Ze gaan in een soort pauze stand, veel zeggen moe’ te zijn en hebben geen energie meer om heel actief te zijn. De meesten geven aan genoeg info te hebben en zich te willen focussen op jaja daar komt ie: positieve dingen! Lekker weer feesten, op vakantie, borrelen enzo dat is wat ik veel voorbij zie komen😉
Terwijl ik denk: we zijn er nog niet hoor.. man wat staat er nog een hoop te gebeuren de komende maanden.
Ja precies dat, dat hoor ik ook de hele tijd.
Wil "gewoon" verder met mijn leven en genieten.
Ze doen maar, succes ermee.

Het wordt dus geen FactsForum samenvatting maar een verdieping op dat wat we de afgelopen jaren hebben geleerd en gelezen. Klinkt nuttig ik ga me aanmelden.

Forumlid Evaatje was er gistermiddag bij in Zaandam. Vraag haar maar hoe zij het heeft ervaren, het was een topmiddag!

Mike

gisteren mijn derde lezing van Mike "bijgewoond". zelfs ik hoorde dingen waar dotcom.radio te kort voor is
Half mei voor de 4e keer naar Mike. Blij met dit forum en dotcomradio. Geeft hoop en inzicht. Connecting the dots. In mei wel "time to end the horrorshow" 😇

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan