Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Extreem links heeft voor 1 persoon een heel alfabet aan persoonlijkheidsstoornissen nodig snap dat danJezus hé..hoeveel personen kun je hebben
Het zijn toch vegans.... Of heeft dat niets met die alfabet genderstereotypen te makenSnappen die lui zelf nog wel wie of wat ze zijn? Totaal van het pad als je jezelf niet meer kunt vereenzelvigen met ‘menszijn’. Ik vraag me af hoe die lui zichzelf in de spiegel aankijken. ‘Ik ben non binair en iedereen moet dat accepteren?!’ Hoe bedenk je dat..?
Schrijver Tom Taylor legt in The New York Times uit dat hij van Superman niet opnieuw een "heteroseksuele witte redder" wilde maken. "Dat zou voelen als een gemiste kans."
Superman komt in nieuwe strip uit de kast als biseksueel | Boek & Cultuur | NU.nl
Jon Kent, de nieuwe Superman, zal in het vijfde stripboek in de reeks Superman: Son of Kal-El uit de kast komen als biseksueel. Dat maakte DC Comics maandag op Coming Out Day bekend.www.nu.nl
Nee Mike dat klopt niet Super 72 genderstereotypen met allen een bipolaire stoornisSuperman = Superwoman.
Mike
SupertransgenderrrrrrrrrNee Mike dat klopt niet Super 72 genderstereotypen met allen een bipolaire stoornis
Supertransgenderrrrrrrrr
Waarom nou alleen maar weer bad ‘guys’??Mijn beeld is meer dat superdinges tegen de 'bad guys' zegt: foei jongens, dat mag niet, stelletje stouteriken.
Mike