Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben 43 en ik kan slecht tegen de kleur mauveIk loop een beetje achter geloof ik. Dacht dat er 56 genders waren maar het zijn er inmiddels 112....
How Many Genders Are There In 2024? [112 Genders Overview]
Gender identity in 2024 is taken more seriously and Tumblr has a list of total 112 genders. Here are all listed alphabetically with descriptions.dudeasks.com
Ik kan slecht tegen dat gender gezeik....Ik ben 43 en ik kan slecht tegen de kleur mauve
Nu snap ik het, ook waar het stuk vandaan komt... Logisch die doos vindt het altijd koud en vindt alles te weinig vandaar dat haar kachel op 28 moet er is volgens mij geen enkel gender te vinden die haar opwarmt. Ik waag me niet meer aan slinkse figuren, heb ik Noorwegen al kou genoeg meegemaakt incl bevroren vingers, das niet fijn dus in zo'n muts steek in niets in bevriest direct onherstelbaar‘Energiefeministe’ en UT-onderzoekster Mariëlle Feenstra: ‘Vrouwen hebben recht op hogere compensatie energienota dan mannen’
Vrouwen worstelen vaker met een hoge energierekening dan mannen. Toch verdeelt het kabinet de compensatie van 3,2 miljard euro gelijk over alle huishoudens. Dat is niet eerlijk, zegt Mariëlle Feenstra van de Universiteit Twente.www.ad.nl
Nu de juiste link hoop ik
Hebben ze daar bij de Ikea geen doe-het-zelf (ver)bouwpakket?IKEA geeft transgender personeel verlof voor geslachtsverandering
IKEA geeft transgender personeel verlof voor geslachtsverandering
Woonwarenhuis IKEA Nederland geeft voortaan betaald verlof aan transgender medewerkers die van geslacht willen veranderen. Daarover heeft de keten afspraken gemaakt met vakbond FNV. Alle medewerkers van IKEA krijgen ook een loonsverhoging van 40 eurocent per uur.www.gelderlander.nl
Ja leuk, maar die moet je dan eerst nog zelf in mekaar timmeren voor je daar uit kan komen
Kortom bij Ikea wordt je straks geholpen door een Meccano doos, eerst zelf inelkaar zetten graagJa leuk, maar die moet je dan eerst nog zelf in mekaar timmeren voor je daar uit kan komen