LGBTQ+

We zijn allemaal verknutseld met onze vaccinaties. Tevens hebben velen gaatjes in de oren voor oorbellen, piercings, tattoos, scheert men zich, etc.

Ik vermoed dat ik de motivatie van je opmerking begrijp, maar lees ook de persoonlijke reis van NovFox en vraag me af of het aan ons is om hard te oordelen en veroordelen. Ik denk we dat beter aan God over kunnen laten.
Dit gaat in mijn optiek toch wel iets verder als een tattoo, ... Komt eerder al dichter in de buurt van genetische modificatie.
Hoeveel mensen hebben als ze ouder worden geen spijt van hun tattoo, piercing ed ? Als jongere verzette ze zich tegen vanalles en zijn ze ook meer beinvloedbaar voor het materialistische, uiterlijke ed
Iedereen heeft zich hieraan wel eens/meermaals verdaan, en leert ervan. Zo'n uiterijkheid kan nog teniet gedaan worden, maar een geslachtsverandering of iets dergelijk ? Dat is zoals een kwajongensstreek tov een moord. Een uiterlijke retouche tov een innerlijke aanval op de ziel.
Het is gewoon een ziekte, ingegeven door beinvloedbaarheid van je denken, meen te herinneren dat er een of ander medicijn voor bestaat.

Dan betreffende dat oordeel/veroordeel. Natuurlijk mag ik oordelen, mijn menig geven, en zo hard/zacht als ik dat wil. Uiteraard is dit aan mij. Veroordelen is iets anders.

Iedereen heeft zich hieraan wel eens/meermaals verdaan, en leert ervan. Zo'n uiterijkheid kan nog teniet gedaan worden, maar een geslachtsverandering of iets dergelijk ? Dat is zoals een kwajongensstreek tov een moord. Een uiterlijke retouche tov een innerlijke aanval op de ziel.
Die aanval op de ziel daar ga ik eens op kauwen. Dank voor deze overdenking.

Ik geef graag anderen ook nog een kans om wakker te worden Sailor 😁 en gun ons ook onze uitingen anders dan wordt het zo stil op het forum wachtend op de grote finale ;)
Ik ben wel klaar met wakker schudden, ruim 4 jaar mee beziggehouden, nu nog steeds niet wakker pech.
De grote finale komt sneller dan je denkt, bereid je daar op voor niet op die anderhalve die je denkt te redden

Ik ben wel klaar met wakker schudden, ruim 4 jaar mee beziggehouden, nu nog steeds niet wakker pech.
De grote finale komt sneller dan je denkt, bereid je daar op voor niet op die anderhalve die je denkt te redden
Ik zit al zolang voorbereid dat ik zat tijd heb om nog wat lieve mensen wakker te schudden.
Echter zoals ik eerder al aangaf, ik geloof dat het voor mij nu toch ook de tijd is om los te laten. Dat signaal [naar mij toe] zal wel een reden hebben. Nodig om te overleven vermoed ik, zodat indien straks de klappen vallen ik niet meegesleurd wordt door emoties e.d.

Ik zit al zolang voorbereid dat ik zat tijd heb om nog wat lieve mensen wakker te schudden.
Echter zoals ik eerder al aangaf, ik geloof dat het voor mij nu toch ook de tijd is om los te laten. Dat signaal [naar mij toe] zal wel een reden hebben. Nodig om te overleven vermoed ik, zodat indien straks de klappen vallen ik niet meegesleurd wordt door emoties e.d.
1639072967237.png

• Leuk
Waarderingen: Bull

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug