Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dikke dus. Wie heeft dit waargenomen ? Waar staat het ? Ik heb daarstraks ook wat waargenomen, een mannetje everzwijn dat aan het paren was met een vrouwtje berggeit. en een mannetje arend met een vrouwtje mus. Heb nog een paar andere cpmbinatie waargenomen maar het is een heel karwie om dit te registreren.Voor mij is het redelijk aannemelijk dat homoseksueel gedrag een natuurlijk verschijnsel is dat bij veel diersoorten waargenomen is en waargenomen kan worden.
Dat homoseksueel gedrag waargenomen is bij rond de 1500 diersoorten komt wellicht omdat het best een heel karwei is om dat te registreren bij nog meer diersoorten ?
Het lijkt me ook vrij nutteloos om er nog meer voorbeelden van te ontdekken en ik ga me zelfs niet verdiepen in die rond de 1500 die tot nu toe waargenomen zijn.
Zo boeiend vind ik dit onderwerp nu ook weer niet.
Homoseksueel "gedrag" komt bij dieren voor ja... Maar dat wilt niet zeggen dat twee dieren van hetzelfde geslacht een liefdesrelatie hebben... En als dat wel het geval zou zijn, dan vraag ik mij af wat voor nut zoiets heeft in de natuur.Voor mij is het redelijk aannemelijk dat homoseksueel gedrag een natuurlijk verschijnsel is dat bij veel diersoorten waargenomen is en waargenomen kan worden.
Dat homoseksueel gedrag waargenomen is bij rond de 1500 diersoorten komt wellicht omdat het best een heel karwei is om dat te registreren bij nog meer diersoorten ?
Het lijkt me ook vrij nutteloos om er nog meer voorbeelden van te ontdekken en ik ga me zelfs niet verdiepen in die rond de 1500 die tot nu toe waargenomen zijn.
Ik geloof je gelijk op je woord.Dikke dus. Wie heeft dit waargenomen ? Waar staat het ? Ik heb daarstraks ook wat waargenomen, een mannetje everzwijn dat aan het paren was met een vrouwtje berggeit. en een mannetje arend met een vrouwtje mus. Heb nog een paar andere cpmbinatie waargenomen maar het is een heel karwie om dit te registreren.
Dus neem dit nu maar gewoon aan.
Dat is een nieuw element dat je noemt: een liefdesrelatie bij dieren met hetzelfde geslacht.Homoseksueel "gedrag" komt bij dieren voor ja... Maar dat wilt niet zeggen dat twee dieren van hetzelfde geslacht een liefdesrelatie hebben... En als dat wel het geval zou zijn, dan vraag ik mij af wat voor nut zoiets heeft in de natuur.
Zeker nu, met de Semana SantaIk geloof je gelijk op je woord.
In Spanje gebeuren vast wonderlijke zaken.
Omdat dieren geen mensen zijn.Dat is een nieuw element dat je noemt: een liefdesrelatie bij dieren met hetzelfde geslacht.
Waarom niet ?
Waarom zouden liefdesrelaties binnen hetzelfde geslacht uitsluitend voorbehouden zijn aan mensen ?
Geen idee !Omdat dieren geen mensen zijn.
Er zijn ook diersoorten die helemaal geen liefdesrelaties aangaan... Maar voor de dieren die dat wel doen, waarom zouden ze dat doen met hetzelfde geslacht? Wat voor voordelen halen ze eruit voor het voortbestaan van de soort?
Voor mij is het redelijk aannemelijk dat homoseksueel gedrag een natuurlijk verschijnsel is dat bij veel diersoorten waargenomen is en waargenomen kan worden.