Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou, er schijnt toch wel wat bewijs te zijn hoorBeweren zonder bewijs = .
Mike
Nou, er schijnt toch wel wat bewijs te zijn hoor
If your child believes they are transgender, it doesn't mean they were born in the wrong body...
It means you've failed as a parent.
Thanks for coming to my TED Talk.
Eergisteren 6 kippen gekocht, ze mogen van mij best LHGVD* zijn, als ze maar eieren leggenVolkomen normaal dit:
Inmates at New Jersey female prison get pregnant by trans women
The pregnant women, who were not identified, are housed at the embattled Edna Mahan Correctional Facility, in Clinton, which New Jersey Governor announced plans to close last year.www.dailymail.co.uk
Wist je dat er ook transgender dieren bestaan? Meer dan 1000 soorten. Bewijs niet nodig.
Mike
Helemaal eens!Zodra er word gezegd dat homoseksualiteit een afwijking is, raken sommige mensen hierdoor verontwaardigd... Maar waarom?
Er zijn zoveel 'dingen' die niet natuurlijk zijn, zoals autisme, dyslectie, ADHD, overgewicht, manke poot... noem maar op. Waarom mag dit allemaal wel een afwijking zijn en homoseksualiteit niet? En het woordje afwijking klinkt mss grof, maar het betekent niets meer dan 'afwijken van de rest'... je bent in een bepaald opzicht anders dan anderen...
En het is verder niet erg om 'anders' te zijn, je bent wie je bent, maar het is ook niet nodig om een afwijking de hemel in te prijzen en te doen alsof het door moeder natuur uitgevonden is, want dan word je in de val gelokt door de duistere agenda's die men door onze strot probeert te duwen.
Ik vind rood haar nogal gay...Helemaal eens!
Ik gebruik vaak rood haar, ook een afwijking, wel vaak een prachtige
Ik vind homosuele seks gayIk vind rood haar nogal gay...
Straight to the point...Ik vind homosuele seks gay