LGBTQ+

Ik vind non-binair zijn eigenlijk heel normasl, zowel bij mensen als dieren. Wist je dat er ook non-binaire dieren bestaan? Bewijs niet nodig, neem het nou gewoon maar aan. :rolleyes:

Mike

• Haha
Waarderingen: JM
Homoseksualiteit is een afwijking, transgenderisme ook. Moeten deze mensen dan ook dood? Nee, natuurlijk niet. Maar vallen op hetzelfde geslacht of wisselen van geslacht is NIET natuurlijk, omdat het tegen de voortplanting in gaat. Ik heb hier hetero's, homo's en bij mijn weten 1 transgender op dit forum en dat is prima, je bent meer dan welkom. Maar laten we nu niet gaan doen alsof dit notmaal is, want dat is het niet.

Mike

If your child believes they are transgender, it doesn't mean they were born in the wrong body...

It means you've failed as a parent.

Thanks for coming to my TED Talk.

Mike

Ik zie het vaker, ook tijdens lezingen:

Veel 'wakkeren' hebben een leven lang links-progressieve programmering nog lang niet losgelaten. Hier op dit forum kom je er niet mee weg, ik maak er gehakt van!

Mike

• Haha
Waarderingen: Surv

Zodra er word gezegd dat homoseksualiteit een afwijking is, raken sommige mensen hierdoor verontwaardigd... Maar waarom?

Er zijn zoveel 'dingen' die niet natuurlijk zijn, zoals autisme, dyslectie, ADHD, overgewicht, manke poot... noem maar op. Waarom mag dit allemaal wel een afwijking zijn en homoseksualiteit niet? En het woordje afwijking klinkt mss grof, maar het betekent niets meer dan 'afwijken van de rest'... je bent in een bepaald opzicht anders dan anderen...

En het is verder niet erg om 'anders' te zijn, je bent wie je bent, maar het is ook niet nodig om een afwijking de hemel in te prijzen en te doen alsof het door moeder natuur uitgevonden is, want dan word je in de val gelokt door de duistere agenda's die men door onze strot probeert te duwen.

Volkomen normaal dit:

Wist je dat er ook transgender dieren bestaan? Meer dan 1000 soorten. Bewijs niet nodig. :rolleyes:

Mike
Eergisteren 6 kippen gekocht, ze mogen van mij best LHGVD* zijn, als ze maar eieren leggen :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Zodra er word gezegd dat homoseksualiteit een afwijking is, raken sommige mensen hierdoor verontwaardigd... Maar waarom?

Er zijn zoveel 'dingen' die niet natuurlijk zijn, zoals autisme, dyslectie, ADHD, overgewicht, manke poot... noem maar op. Waarom mag dit allemaal wel een afwijking zijn en homoseksualiteit niet? En het woordje afwijking klinkt mss grof, maar het betekent niets meer dan 'afwijken van de rest'... je bent in een bepaald opzicht anders dan anderen...

En het is verder niet erg om 'anders' te zijn, je bent wie je bent, maar het is ook niet nodig om een afwijking de hemel in te prijzen en te doen alsof het door moeder natuur uitgevonden is, want dan word je in de val gelokt door de duistere agenda's die men door onze strot probeert te duwen.
Helemaal eens!

Ik gebruik vaak rood haar, ook een afwijking, wel vaak een prachtige :-)

Blijken er wel degelijk verschillen te zijn tussen mannen en vrouwen qua spiermassa en spierkracht. Wie had dat nou gedacht? Nooit meer janken over 'ongelijkheid', dames. Geef Moeder Natuur de schuld, dat is ook een vrouw.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan