Over het artikel van Vrijland:
Im grote lijnen mee eens. Opnieuw herhaal ik maar weer eens dat we nu op pagina 20 zitten van dit draadje en ik het merendeel hiervan heb moeten lullen als Brugman om toch maar vooral duidelijk te maken dat die hele LGBTQ-bullshit onderdeel uitmaakt van een agenda, terwijl de halve wereld over me heen viel (iets wat Vrijland ook meemaakt en iedereen die zegt waar het op staat).
Sinds het gebeuren in Orlando kan echter niemand meer om mijn ontmaskering van de agenda heen en ineens is het verdacht stil aan de overkant. Waar zijn de politiek correcte moraalridders nu? Zo luidruchtig als jullie eerst waren, zo stil zijn jullie nu! Mijn boodschap is nooit veranderd. Durven jullie toe te geven dat ik het toch goed gezien had en heb? Nee, jullie vinden elkaar alleen in een gezamenlijke strijd tegen diegenen die jullie proberen de ogen te openen. In dat opzicht voel ik mee met Vrijland, er lijkt wel geen eer aan te behalen hier in Nederland krabbenmandland.
Helaas zie ik maar al te vaak in zijn artikelen echter ook beweringen terugkomen die weinig bijdragen aan zijn geloofwaardigheid, dus tot op zekere hoogte roept hij het over zichzelf af. Bijv. deze uitspraak:
Zo ben ik bijvoorbeeld tegen het zionisme dat een politiek militaire stroming van de faraonische bloedlijnen lijkt te zijn.
En hiermee helpt hij de mythe verspreiden dat het hier om bloedlijnen gaat die helemaal teruggaan naar het oude Egypte, een perfecte afleiding van de ongemakkelijke waarheid dat deze psychopathologie toch echt zijn oorsprong heeft in blank Europa en nergens anders.
Daarnaast beweert hij doodleuk dat MH17 volledig in scene zou zijn gezet en er zelfs plastic lichamen zouden zijn gevonden. Waarmee hij maar weer eens zijn onzin kan spuien dat Rusland ook onderdeel uitmaakt van het complot:
De betrokkenheid van deze familie Mofaz bevestigt mijn sterke vermoeden dat zowel Rusland als het Westen meewerken aan deze hoax en beide niet van plan zijn de waarheid te onthullen.
http://www.martinvrijland.nl/2014/0...ontmantelt-herstelde-nummerfout-foto-cor-pan/
Jammer. Verder een sterk artikel over de LGBTQ-agenda, die nu echt niet meer te ontkennen valt. I hate to say I told you so - but I told you so.
Mike