LGBTQ+

Bizar inderdaad.
Tijdens het eerste filmpje was het nog niet zeker dat haar zoon was omgekomen en was ze helemaal down en 'verdrietig' en nu is haar zoon omgekomen en is het allemaal goed en is ze helemaal blij dat ze haar zoon heeft mogen baren...

Mark

Hoi Mike,
Sorry, ik had het in de snelheid niet gezien. Ik wilde alles nog snel doorlopen voor ik naar de GVL ging.
Bedankt voor het antwoord trouwens,
Dorothé

Transgender Parents Who Conceived Two Sons Naturally | 20/20 | ABC News

Transgender Parents Who Conceived Two Sons Naturally

Dus de vader is de moeder en de moeder is de vader, maar de vader speelt de moeder en de moeder speelt de vader? Biologie tegenover toneelspel. Volgens mij kunnen dit soort lui niet wachten tot de kunstmatige baarmoeder er is. It's a brave new world...

Mike

Hypocriete psychopaat Netanyahu doet ook een duit in het zakje over Orlando.
De LBGT agenda wordt ook weer flink gepusht door hem, terwijl de schutter dus zelf vaak in die Pulse bar kwam en waarschijnlijk zelf homo was. Dus verhaal klopt allemaal van geen kanten.

Maar hoe dan ook, Netanyahu heeft werkelijk NIETS te vertellen over mensenrechten in een ander land. Laat hem eerst de Palestijnen maar eens menselijk behandelen.

Mark

The Big Fix is een documentaire uit 2012 over de olieramp in de Gold van Mexico van 2010, veroorzaakt door BP. In deze clip zie je zowaar Omar Mateen!

Mike

Cause of Homosexuality: Poor Parent-Child Relationships
[URL]https://www.fhu.com/articles/homosexual1.html[/URL]
(artikelen/quotes met eenzelfde strekking zijn hier al eerder aangehaald)

Ik ken enkele voorbeelden van gezinnen waarin meerdere kinderen homo/lesbisch werden, toeval?

Ook ken ik 2 stellen waarbij de man verre van mannelijk is (eerder homoseksueel lijkt) en de vrouw eerder lesbisch lijkt. En toch als partners door het leven gaan, al is het geen klassieke man vrouw relatie maar lijkt eerder een vriendschap. De kinderen van deze 2 stellen zijn wel straight.

Nog een voorbeeld van een gezin waar de man, die grotendeels voor de opvoeding zorgde, erg soft en gefeminiseerd is en vrijwel niets mannelijks heeft, resultaat; een jongen zwaar autistisch andere jongen homoseksueel.

Het slopen van klassieke gezinnen door het overdreven feminisme, het in negatief daglicht zetten van mannelijkheid, feminisatie van mannen promoten of toejuichen, dragen bij aan de toename van LGTBQ.

Op persoonlijk vlak is, zoals Mike ook aangaf, niets mis met LGTB personen. Ik heb zelf homo en zelfs 1 transgender 'contact' gehad op school. (Wat opviel was dat de transgender persoon erg onzeker en onrustig was, en voortdurend bleef rebbelen.)

Het zorgwekkende is de promotie en toename van LGTB.
Zie deze afbeelding
Sexual identity by age in de UK, those answering LGB:
Age 16-24 : 2,6%
Age 25-34 : 2,0%
Age 35-49 : 1,9%
Age 50-64 : 1,0%
Age 65+ : 0,4%

Weer een artikel van M.Vrijland over de LGBT propaganda.
Grappig dat hij mijn vraag van een paar posts terug ook in zijn tekst aanspreekt:
Waar zijn dan al die mensen gebleven die de aanslagen meegemaakt hebben?
Mike, je had me daar zeer goed op geantwoord. Het antwoord van Vrijland is ook goed.
Hier zijn tekst, die ik weer op velerlei punten zeer goed vind:

http://www.beyondthematrix.nl/2016/...n-correct-nederland-dat-blind-de-media-volgt/

Dorothé

Over het artikel van Vrijland:

Im grote lijnen mee eens. Opnieuw herhaal ik maar weer eens dat we nu op pagina 20 zitten van dit draadje en ik het merendeel hiervan heb moeten lullen als Brugman om toch maar vooral duidelijk te maken dat die hele LGBTQ-bullshit onderdeel uitmaakt van een agenda, terwijl de halve wereld over me heen viel (iets wat Vrijland ook meemaakt en iedereen die zegt waar het op staat).

Sinds het gebeuren in Orlando kan echter niemand meer om mijn ontmaskering van de agenda heen en ineens is het verdacht stil aan de overkant. Waar zijn de politiek correcte moraalridders nu? Zo luidruchtig als jullie eerst waren, zo stil zijn jullie nu! Mijn boodschap is nooit veranderd. Durven jullie toe te geven dat ik het toch goed gezien had en heb? Nee, jullie vinden elkaar alleen in een gezamenlijke strijd tegen diegenen die jullie proberen de ogen te openen. In dat opzicht voel ik mee met Vrijland, er lijkt wel geen eer aan te behalen hier in Nederland krabbenmandland.

Helaas zie ik maar al te vaak in zijn artikelen echter ook beweringen terugkomen die weinig bijdragen aan zijn geloofwaardigheid, dus tot op zekere hoogte roept hij het over zichzelf af. Bijv. deze uitspraak:

Zo ben ik bijvoorbeeld tegen het zionisme dat een politiek militaire stroming van de faraonische bloedlijnen lijkt te zijn.

En hiermee helpt hij de mythe verspreiden dat het hier om bloedlijnen gaat die helemaal teruggaan naar het oude Egypte, een perfecte afleiding van de ongemakkelijke waarheid dat deze psychopathologie toch echt zijn oorsprong heeft in blank Europa en nergens anders.

Daarnaast beweert hij doodleuk dat MH17 volledig in scene zou zijn gezet en er zelfs plastic lichamen zouden zijn gevonden. Waarmee hij maar weer eens zijn onzin kan spuien dat Rusland ook onderdeel uitmaakt van het complot:

De betrokkenheid van deze familie Mofaz bevestigt mijn sterke vermoeden dat zowel Rusland als het Westen meewerken aan deze hoax en beide niet van plan zijn de waarheid te onthullen.

http://www.martinvrijland.nl/2014/0...ontmantelt-herstelde-nummerfout-foto-cor-pan/

Jammer. Verder een sterk artikel over de LGBTQ-agenda, die nu echt niet meer te ontkennen valt. I hate to say I told you so - but I told you so.

Mike

Uit het artikel dat sprout heeft gevonden het volgende citaat:

If the child becomes more interested in comfort than in challenge, more interested in "rights" than in responsibility, he will soon need a dictator in one form or another to govern him, his capacity for self-governance having been ruined. This is how nations fall.

Dat is ook precies mijn boodschap: dit gaat ten koste van de sociale cohesie. Uitstekend artikel, sprout, dank hiervoor!

Mike

Laatst zag ik een meisje rondlopen met een oranje T-shirt waarop stond 'Orange is the new black'. Ik had geen idee wat hiermee bedoeld werd. Vanochtend op de radio werd het ineens duidelijk: het is een serie op Netflix. Steeds meer mensen hebben Netflix (ik niet) en de series aldaar zijn immens populair, vooral onder jongeren. Deze serie gaat over vrouwen in een Amerikaanse vrouwengevangenis, waar de kleur van het gevangenisuniform oranje is. Volgens de persoon die heel enthousiast uitweidde over de serie bevat deze veel geweld, lesbische seks en er zit zelfs een transgender in. Hoe politiek correct!

Uiteraard hoor ik links en rechts het nodige over series van Netflix en ik word eerlijk gezegd niet vrolijk van wat ik allemaal voorbij hoor komen. Het ziet ernaar uit dat de social engineers een nieuw medium hebben gevonden om de beinvloedbare geesten van jonge mensen te vervuilen. De titel 'Orange is the new black' is alleen al een krachtige statement. De term '...is the new black' betekent vandaag de dag dat iets hip en trendy is. Dus in de gevangenis zitten en een oranje uniform dragen is hip en trendy? Wie is de baas van Netflix en waar staat hij voor?

Een van de oprichters, Reed Hastings, is lid van het bestuur van Facebook. Alsof dat nog niet verdacht genoeg is gaat Hastings er met de eer vandoor en doet hij zijn uiterste best om de geschiedenis rondom het ontstaan van Netflix te vervalsen en medeoprichter Marc Randolph zo veel mogelijk onvermeld te laten:

http://www.businessinsider.com/netflix-forgotten-cofounder-marc-randolph-2012-10?IR=T

Hee, dit soort gedrag kennen we natuurlijk van een bepaalde 'tribe'. Kijk eens onder wat voor soort volk Hastings zich begeeft:

https://thezog.wordpress.com/who-controls-facebook/

Er valt ongetwijfeld nog veel meer over te vinden, maar dit is even wat ik in de gauwigheid bij elkaar heb gezocht.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan