LGBTQ+

Henry Makow zegt weer eens duidelijk waar het op staat:

If you have any questions, ask your children. They are taught to do this in school. That's what the satanist New World Order is about. Inverting sick and healthy. Anyone who objects to this lesson is a "bully" and "homophobe" and will be prosecuted accordingly.

http://henrymakow.com/2016/06/je-suis-homo-solidarity-guide.html

For the record, gay skeptics such as myself don't make a huge issue of homosexuality per se, although that "lifestyle choice" is fraught with known health risks and profound social implications. The problem is when radical, organized gay groups push their views on heterosexuals and impressionable children while commanding inordinate media favoritism--far beyond "balanced" treatment.

This fixes the idea that hatred is anti-gay, while exposing pre-puberty school children to life threatening ideas and behavior is not hate. Relentless elite attacks on heterosexual marriage and family are not hate.

http://henrymakow.com/2016/06/Orlando-Latest-in-Government-Mass-Shooter-Program%20.html

Mike

Uit een ander door mij gepost artikel:

Oh, and their variance this time I guess was that instead if innocent children getting shot BY AN ASSAULT RIFLE, it was the poor little GAYS. Yep, they are the victim now, No one can ridicule anymore because THEY ARE THE VICTIMS and gee, if you hate gays, you will go shoot up a night club. Yep. Milk it 500 ways. You can bet they will use this to silence anyone who is against the gay agenda.

Mike

Een uitstekend artikel over de 'Gay Mafia':

https://fellowshipoftheminds.com/2015/04/26/the-gay-mafia-and-americas-aggressive-homosexual-agenda/

Mike

Nog een uitstekend artikel:

Their main formula of success utilized a two-pronged strategy: (i) Anyone who did not go along with the LGBTTTT Agenda was called a hater or labelled homophobic. No matter what an individual’s opinion on this dire matter, they were ostracized by the Political Correctness police should they resist any part of this misguided agenda for any reason. (ii) The other prong of their furtive strategy was to frame the whole sexual transformation of society within the context of compassion and inclusivity … as if giving a 6-year-old child the choice of choosing which gender they wanted to be was serving that purpose. Likewise, if you failed to allow the transgender free use of the bathroom of their choosing, you lacked compassion.

http://stateofthenation2012.com/?p=37135

Mike

Ik schreef het al eerder - tyrannie wordt verpakt als 'burgerrechten' of 'zorg om de aarde'. Wie is daar nu niet voor? Geen enkel weldenkend en -voelend mens. En dus bevorderen ze 'group think'. Aart vindt dat ik er van alles bij haal, maar dat is de mindset van iemand die de puntjes niet aan elkaar verbindt. In de topic over de dooddstrijd van de dollar haalde ik dit citaat aan:

We zijn wezens die zich graag conformeren aan een ideeëngoed en aan hoe anderen denken. Die ‘groupthink’ is een reëel fenomeen dat we zien opduiken in de politiek, het bedrijfsleven, het sociale verkeer en ook in de financiële wereld. Een correcte maar dissidente analyse of een afwijkende mening die de consensus bedreigt, wordt moeilijk getolereerd. De Duitse filosoof Arthur Schopenhauer drukte het zo uit : “Elke waarheid doorloopt drie stadia. Eerst wordt ze belachelijk gemaakt. Dan wordt ze hevig bestreden. Tenslotte wordt ze als vanzelfsprekend aangenomen.”
Psychologen hanteren in dat verband het begrip ‘cognitieve dissonantie’. In mensentaal : we weten, zien en horen alleen graag datgene wat we willen weten, zien en horen. In dat verband is de mythische Cassandrageschiedenis interessant : Cassandra voorspelde de ondergang van Troje, maar werd door niemand geloofd. Moraal van dit verhaal : de voorspeller van slecht nieuws maakt zich niet populair, maar zijn of haar boodschap in de wind slaan kan ernstige gevolgen hebben.

Dat ging over de economische 'consensus' (lees: propaganda). En dan is er natuurlijk noig de 'global warming- agenda, die volgens exact hetzelfde repressieve model opereert:

Tip voor diegenen die de algehele agenda nog steeds niet doorzien: als er voortdurend sprake is van een uniforme beeldvorming via de politiek en media over WELK SOCIAAL OF POLITIEK ONDERWERP DAN OOK, dan is deze voorgekauwde 'waarheid' afkomstig uit dezelfde koker!

Mike

In Canada onder Trudeau kunnen ze er ook wat van:

The unabashed and strident manner in which the federal government is pushing forward with its controversial agenda of planned perversion and subversion of Canadian society (under the guise of supposed “human rights” for sexual aberrants) is an issue fraught with deep and troubling concern, not only those Canadians of the Christian faith who prefer to rely upon the eternal wisdom of God and Nature but also for millions of other citizens whose moral standards won’t permit them to accept the subversive and sinister hidden aim within the government’s mandate to criminalize public dissent and discussion on moral, ethical and health standards affecting the nation as a whole.

http://www.radicalpress.com/?p=9524

De auteur noemt in het artikel ook een bepaalde 'tribe' die deze agenda heeft uitgezet. Jij mag raden welke!

Mike

We zouden bijna vergeten dat diezelfde dag een aanslag op een Gay Pride in LA is verijdeld. Het kan haast niet anders dan dat deze twee gebeurtenissen met elkaar te maken hebben. Volgens de maker van dit filmpje hadden ze letterlijk honderden doden in gedachten:

Mike

BUSTED! Drie filmpjes die laten zien dat we hier met een hoax te maken hebben:

Crisis actors dragen een nepslachtoffer NAAR de Pulse!

Geluidsopnames verraden dat er meer dan 1 schutter tegelijk aan het schieten was:

En deze getuige spreekt over twee schutters, plus iemand die de deur dichthield, zodat niemand kon ontsnappen:

Mike

Wat ik me toch wel altijd afvraag: Als het een hoax is, waarom melden zich die mensen dan nooit, dat het niet waar gebeurd is?
Ik bedoel, als je erbij geweest bent en het is een false flag geweest, misschien een oefening, dan moeten die mensen die erbij waren dat toch weten en zich gaan melden....?
Dorothé

Met een beetje pech zal Aart weer op zijn achterste benen gaan staan over individuele voorbeelden die ik noem,

Aart staat niet zo snel op z'n achterste benen hoor, hahaha. Dat laat ik graag aan anderen over. En zo te lezen hebben die anderen het daar momenteel lekker druk mee.

Ik hou me momenteel weer met heel andere zaken bezig die me vooral veel positieve energie opleveren.

Wat ik me toch wel altijd afvraag: Als het een hoax is, waarom melden zich die mensen dan nooit, dat het niet waar gebeurd is?
Ik bedoel, als je erbij geweest bent en het is een false flag geweest, misschien een oefening, dan moeten die mensen die erbij waren dat toch weten en zich gaan melden….?

Heb je dat fimpje niet gezien van die getuige die zijn verhaal doet aan ABC en dan plotsklaps valt de verbinding weg? De 'nieuws'zenders zoeken uitsluitend mensen op die zich aan het script houden (meestal crisis actors) en laten anderen niet of niet volledig aan het woord. Facebook, YouTube en Twitter hebben recentelijk ook een nieuw beleid aangekondigd, wat inhoudt dat 'hate speech' binnen 24 uur verwijderd wordt. Kortom, de reguliere media zijn behoorlijk dichtgetimmerd, we moeten het van de alternatieve internetmedia hebben. Deze zijn nu zo scherp dat zij binnen 24 uur de waarheid naar buiten weten te brengen!

Mike

Als je uit de school wilt klappen wordt het je ook nog eens lastig gemaakt. Klokkenluiders worden veelal als gek weggezet en het moeilijk gemaakt maw de mond word je gesnoerd desnoods door een ongelukje. Denk dat ze ook niet vies zijn van bedreigingen dus waar kun je heen? De media? Niet echt..één pot nat.

Dit gebeuren is een grote klapper met drie grote agendapunten. bedankt allemaal voor de info trouwens. Ik merkte al eerder op dat ik eigenlijk geen animo meer kan opbrengen om het uit te pluizen, ik ging al snel uit van een poppenkast de info op het forum toont het wederom aan.

Ik weet niet of dit interview (of 1 van de vele andere die ze gaf), zogenaamd van een moeder van een slachtoffer al is gepost, maar dit is zo overduidelijk nep. Nep-emoties, geen tranen, je ziet er continu naar beneden kijken alsof ze van kaartjes aan het lezen is en aan het eind worden nog even de verschillende agenda-standpunten opgelepeld.

Hier het oorspronkelijke interview:

Mark

Toch nog even mijnvraag van vanmorgen:
Ik bedoel, als je erbij geweest bent en het is een false flag geweest, misschien een oefening, dan moeten die mensen die erbij waren dat toch weten en zich gaan melden….?
Dorothé

Mark ik heb nog een filmpje van de zg moeder gevonden, ziet zij eruit als een moeder die net haar zoon heeft verloren? Nee, ze straalt erover.
http://edition.cnn.com/videos/us/2016/06/15/orlando-shooting-victim-leinonen-mom-intv-cooper-ac.cnn/video/playlists/who-are-the-orlando-shooting-victims/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan