De pot verwijt de ketel, Aart. Jij haalt keer op keer een citaat van mij aan dat ik deed n.a.v. vrouwen op de werkplek en/of in leidinggevende functies en past deze uitspraak toe op m.i. krankzinnige ideeen over een lesbische moeder en een homofiele vader die samen kindjes gaan maken en bij elkaar gaan wonen zonder een relatie met elkaar te hebben. Dat citaat gebruikte jij om aan te geven hoezeer de samenleving wel niet 'geevolueerd' zou zijn nu we deze 'vrijheid' hebben. Ook suggereerde je dat homo's 'meerwaarde' kunnen brengen aan de samenleving. Als dit soort ideeen daar bij horen, dan is dat AFBREUK en geen meerwaarde!
Het enige wat telt is het belang van de kinderen die door onze 'vrijheid' ernstig de dupe worden van al dit geexperimenteer. De natuur heeft het allemaal behoorlijk eenvoudig gehouden: HET ENIGE WAT IN HET BELANG VAN HET KIND IS, IS EEN
MONOGAME RELATIE TUSSEN EEN
HETEROSEKSEKSUELE VADER EN MOEDER, daar is een kind BIOLOGISCH op geprogrammeerd. Punt, einde verhaal. Al het andere is de grootst mogelijke flauwekul. En dan ga jij mij vertellen dat een eeuwenoud instituut als het huwelijk 'bedacht' is en de nieuwerwetse fratsen waar jij mee aankomt niet? O ja, dat was 'evolutie', dat was ik even vergeten.
Dit zijn allemaal SOCIALE CONSTRUCTIES. Over bedacht gesproken! En hiermee staan wij allerlei vormen van geestelijke en emotionele kindermishandeling toe, uit naam van 'gelijkheid'. Ze komen voor onze kinderen, mensen, word wakker! En uit naam van diezelfde 'gelijkheid' moeten transseksuelen en travestieten in Amerika nu ook worden toegelaten op vrouwentoiletten, met
dit soort excessen tot gevolg. Ze komen ook voor onze vrouwen, dit is waanzin!
En dan hebben we nog de stroom vluchtelingen, waar zeer zeker legitieme oorlogsvluchtelingen tussen zitten die wat mij betreft ook geholpen moeten worden. Maar er zit ook tuig tussen, dat zich vergrijpt aan onze vrouwen en kinderen. Maar dat moeten we allemaal goed vinden, want het is hun 'cultuur' en je bent een 'racist' als je er iets van durft te zeggen. In plaats van dat Nederlandse mannen opkomen voor hun vrouwen en kinderen konden ze kennelijk niets beters bedenken dan de straat op gaan
in minirokken! Nee, dan de in Duitsland woonachtige Russen, die hebben die aanranders
bont en blauw geslagen! Het is wel duidelijk wie hier de mannen zijn en wie de jongens!
Maar dat is allemaal 'negatief' en waar je je aandacht aan geeft, groeit. Dus lekker 'positief' je hoofd in de wolken steken en volhouden dat we 'allemaal hetzelfde' zijn. Slaap zacht - nu het nog kan. Na onze vrouwen en kinderen zijn jullie nl. aan de beurt als je deze gekte stilzwijgend toelaat!
Mike