LGBTQ+

Normaliseren van pedofilie: LGBTP

De P stond ooit voor Pansexual (whatever that means), maar duikt nu op als Pedosexual.

oEsAZQQ.jpg

Mark

Het zat er al een tijdje aan te komen. Ik houd hoop dat dit toch echt voor menig 'ruimdenkend' wester mens echt te ver gaat!

Mike

Sesamstraat heeft ook een autistisch karakter ingezet en een hele pagina, inclusief donatie-optie, aan autisme gewijd.

Website

Niet de oorzaak van autisme aanpakken (o.a. vaccinaties), maar alles lekker gezellig inclusive maken en stellen dat ze een aangeboren afwijking hebben. Maar dat geeft helemaal niets hoor! En ondertussen nemen al die gezondheidsklachten epidemische vormen aan.

Mark

Het is van den zotte inderdaad. Ik vraag me vaak af in welke wereld we zijn beland en wat nog staat te gebeuren? Lijkt wel alsof alles omgedraaid wordt en het tempo wordt opgevoerd. Ondertussen gaan de aanslagen lekker door, iedereen aan CNN gekluisterd want de war on terror is eindeloos, de lgbtenp-trein is op volle toeren, elke abnormaliteit en pervertisme wordt beetje bij beetje gepromoot, niet te vergeten elke dag chemtrails boven ons hoofd maar de massa lijkt het niet echt te kunnen schelen want ze verkeren in een of andere coma? Na het journaal weer fijn Idols kijken. Lijkt op een mix van BNW en 1984.

Na jarenlange zoektocht in gezondheid begin ik gevoelens (als man zijnde) voor een vrouw te ontwikkelen. Inclusief seksuele gevoelens. Al sinds een jaar meer naar vrouwen aan het kijken.

Dat gezegd hebbende, ik vind de toon hier soms iets te anti-homo. Ja het is niet natuurlijk. Ja, als we een betere gezondere maatschappij hadden kwam het misschien minder voor. De hormoon houding is gewoon verstoord en net als depressie of autisme of andere moderne ziektes is vreselijk moeilijk om dat te genezen. Laten we mensen met afweikend gedrag accepteren en liefhebben en wijzen op wat er mogelijk is om de hormonale balans weer te herstellen.

Ik weet niet of je mij hier specifiek op aanspreekt, maar laat ik alle misverstanden nogmaals uit de weg ruimen:

Ik heb geen probleem met homo's, lesbiennes, transgenders of andere mensen die verward zijn over hun seksualiteit. Waar ik de grens trek zijn pedo's en sicko's die het met dieren doen. Van mij mag je zo holebi zijn als je maar wil, ik heb daar niets over te zeggen en het hoort bij ieders individuele expressie.

Waar ik wel een probleem mee heb is dat dit in het westen de meerderheid (heteroseksuele, monogame mensen) door de strot geduwd moet worden via politiek, media, onderwijs en nu ook steeds vaker middels wetgeving als zijnde 'normaal' en een uiting van 'liefde'. Ik heb nl. recht op diezelfde vrijheid van expressie, maar in het politiek correcte westen valt dat niet onder de definitie van 'diversiteit'. Aan diversiteit van meningen doen we niet, dan ineens verlangen we homogeniteit.

Hoe kan het dat rechts-conservatieve mensen staan voor individuele vrijheid van expressie en meningsuiting, ook voor mensen met wie ze het oneens zijn, maar dat linkse mensen geen enkele vrijheid van expressie en meningsuiting tolereren van mensen die een tegenovergestelde mening hebben? Dat is gedachtenpolitie en communistisch. DAAR zit mijn probleem, niet met hormonaal verstoorde mensen zelf.

Mike

Een artikel over 5 genders bij de oorspronkelijke bewoners van Amerika. Gifted by nature.

http://bipartisanreport.com/2017/04/02/before-european-christians-forced-gender-roles-native-americans-acknowledged-5-genders/

Flyeren voor progressie! Wrijf die dikke lul en jopen die toevallig aan het zelfde lichaam hangen maar even goed onder de neus van die geïmporteerde vrijheidshaat, want zo doen wij dat hier in Sodom en Gomorra. Gender en geaardheid zijn seizoensafhankelijk, zorg is gratis en als de syfilis te ver gevorderd is vouwen we je lul gewoon naar binnen en krijg je een pruik. Ook gratis. Want de waarden van het vrije Westen zijn in beton gegoten en daar kan geen schaar tegenop.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/04/kan_allemaal_maar.html

Mike

Een artikel over 5 genders bij de oorspronkelijke bewoners van Amerika. Gifted by nature.

Van dezelfde website:

Pearson McKinney is a life-long outspoken liberal, political activist, freelance writer, and Managing Editor of Bipartisan Report and Americans Against The Tea Party.

Case closed. 'Nuff said.

Mike

Hoi,

Wat houdt "Americans Against the Tea Party" in?

De Bipartisan Report is een pagina die pro Deep State is,.. denk ik.

Sexual health is an important part of most people’s lives and you
need to know what healthcare services are available, and how you
can protect yourself and others from hiv and sexually transmitted
diseases (also called std:s). This brochure is a guide for you who
are newly arrived in Sweden and identify as lesbian, gay, bisexual,
trans or queer (lgbtq).

Voor elk wat wils...

C8i5fakWsAA6yZ8.jpg

C8i5gMyW0AAMe9V.jpg

C8i5g1oWsAArVMU.jpg

C8i5hcIXgAEwmVr.jpg

Brochure hier:
http://www.rfsl.se/wp-content/uploads/2016/03/RFSL_Nyanlända_broschyr_2016-03-03.pdf

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan