Ik weet niet of je mij hier specifiek op aanspreekt, maar laat ik alle misverstanden nogmaals uit de weg ruimen:
Ik heb geen probleem met homo's, lesbiennes, transgenders of andere mensen die verward zijn over hun seksualiteit. Waar ik de grens trek zijn pedo's en sicko's die het met dieren doen. Van mij mag je zo holebi zijn als je maar wil, ik heb daar niets over te zeggen en het hoort bij ieders individuele expressie.
Waar ik wel een probleem mee heb is dat dit in het westen de meerderheid (heteroseksuele, monogame mensen) door de strot geduwd moet worden via politiek, media, onderwijs en nu ook steeds vaker middels wetgeving als zijnde 'normaal' en een uiting van 'liefde'. Ik heb nl. recht op diezelfde vrijheid van expressie, maar in het politiek correcte westen valt dat niet onder de definitie van 'diversiteit'. Aan diversiteit van meningen doen we niet, dan ineens verlangen we homogeniteit.
Hoe kan het dat rechts-conservatieve mensen staan voor individuele vrijheid van expressie en meningsuiting, ook voor mensen met wie ze het oneens zijn, maar dat linkse mensen geen enkele vrijheid van expressie en meningsuiting tolereren van mensen die een tegenovergestelde mening hebben? Dat is gedachtenpolitie en communistisch. DAAR zit mijn probleem, niet met hormonaal verstoorde mensen zelf.
Mike