Net in de bus een omgebouwde man gezien, dus vrouw. Je zag het duidelijk, zij/hij had een pruik op en was foeilelijk. Bah, een griezel. En ze/hij zat ook nog eens heel trots te lachen in zichzelf. Jezus, wat een afgang.
Wat ik vandaag gezien heb, getuigt van een samenleving in verval en wat me nog het meest opvalt is hoe vrijwel iedereen rondloopt met een roze T-shirt of overhemd of regenboogvlag.
Aan de ene kant erger ik mij er kapot aan. Nu niet aan deze mensen, maar aan een andere groep. De kip zonder kop schreeuwers die of waardeloze nieuwe regelgeving willen of deze mogen maken. Allemaal kanten van dezelfde medaille.
Aan de andere kant, is dit ook niet een logisch gevolg van alle vervuiling (psychisch en fysiek) al generaties lang. In hoeverre kun je dat iemand aanrekenen of kwalijk nemen?
De een krijgt kanker, de andere borderliner, een ander bouwt zich om en de ander weer iets anders. Het één vinden we beklagenswaardig, het ander je eigen schuld of we mijden iemand erom. Bijna iedereen hier op dit forum heeft ook een duidelijke reden gehad om op zoek te gaan en zo hier te geraken. Van sommige problemen komen we af door beter te gaan leven, sommige problemen verminderen en met andere moeten we leren leven. Al die mensen die daar staan te hupsen hebben een bepaalde verstoring. Ik erger mij daar niet aan, want ik kijk er niet naar, ik ga er niet naar toe (wat deed jij daar Mike?), maar het is inderdaad wel een slecht voorbeeld voor kids. Die Putin is zo slecht nog niet.
Wat ik echter interessanter vind (en meer on topic), ik volg tegenwoordig Desiree Rover op fb. Ze stipte laatst iets aan en ik heb al eerder zoiets gehoord. Mike, jij weet het vast. Wat doet een losse seksuele moraal en dito gedrag (van enkele wisselende partners tot rondneuken) energetisch bij een man en energetisch bij een vrouw? Wat voor problemen geeft dit?
Want dat is toch duidelijk één van de bedoelingen van het feminisme en de lbgtq-beweging. Is trouwens de lbgtq niet de 2e raket en het feminisme de 1e van de 2 of 3 trapsraket?