Ik begrijp je reactie niet Maarten. Waar staat er dat er evenredig doorgeteld wordt?
Nee dat staat er ook niet, ik vond het alleen zo veel die 40% en niet dat ik dat niet geloof, maar ik stelde dus het volgende:
Zal wel niet evenredig verder doden want dan zou die man die een maand McDonald ad geen bacterie meer hebben en dood zijn.
En idd wat kaaskanlekkerzijn zegt, dacht ik ook aan, maar ook dan vind ik het nog veel dat dood zou gaan in zo,n korte tijd.
Het is geen kwestie van kille koude cijfers volgens mij.
Nou, vond ik in zo,n geval wel eigenlijk, anders moeten ze niet met een cijfer komen.
40% is 40% en niet stiekem 30% of 50%..
Maar er zijn mensen die jaren lang grote deel van de week mc eten, en ja ze zijn er (vaak nog onbewust ook) slecht aan toe, dik ect maar ze waren blijkbaar niet na een half jaar dood waar je met zulke cijfers wel degelijk vanuit zou gaan, van zulke cijfers kan antibiotica nog wat van leren volgens mij :lol:
Maarten je schrijft zelfs ergens dat je al vele jaren WAPF eet. Daarvoor at je dus anders. Wellicht dat je in die periode naar de M ging? Ik merk en merkte ook niet altijd gelijk dat bepaalde voeding een uitwerking op me had en ook al denkt iemand niets te merken hoeft het nog niet zo te zijn dat het ook niets doet, en vice versa.
Op 24e begon ik in kleine mate, ben nu 29.
Idd voornamelijk voor die tijd maar ook nog een enkele keer erna, geloof dat ik er bv op 26 ook nog eens gegeten had.