McDonald's

Terwijl andere fastfood-ketens in Amerika creatieve manieren weten te vinden om in te spelen op de veranderende smaak van de consument wordt steeds meer duidelijk dat McDonal's werkelijk geen flauw idee heeft hoe het met deze veranderingen moet omgaan. De Mac is uitsluitend gewend om succesvol te zijn en deze nieuwe realiteit is volkomen vreemd voor het bedrijf. Het beste wat ze nu kunnen bedenken is hun hamburgers een fractie groter maken:

http://govtslaves.info/mcdonalds-is-losing-so-much-money-theyre-making-their-burgers-bigger/

Bye Bye, Mac!

Mike
 
Nog steeds kunnen Amerikaanse biologische boeren niet aan de vraag van de consument voldoen:

http://govtslaves.info/organic-demand-growing-faster-than-domestic-supply/

Mike
 
Zou dit ook de reden kunnen zijn dat in de VS McDonalds een beetje erg impopulair wordt?
http://huzlers.com/mcdonalds-exposed-for-using-human-meat/

Hier in Nederland wordt McDonalds alleen maar populairder.
Eet smakelijk!
 
hoi Alethea, maar dit filmpje gaat er nog wat dieper op in:


Human baby meat served in 90% of American fast food places
Published on Jun 11, 2015
 
Er zit gegarandeerd van alles in fast food dat je niet zou willen (w)eten. Bij Huzlers zouden ze getipt zijn door een FBI agent genaamd Lloyd Harrison. Met zo'n verhaal bel je dan ook uitgerekend een satirisch magazine... Andere media hebben het opgepikt, maar verwijzen steeds naar Huzlers, een site die je bewust in het ongewisse laat of wat ze schrijven waar is of niet. "Nieuws" met een knipoog dus. Niet de meest betrouwbare bron om dit verhaal als een onomstotelijk feit aan te nemen lijkt me.

Aleister Crowley (vernoemd in de video) is een ander verhaal. Veel informatie beschikbaar uit allerlei bronnen.
 
hoi Alethea, huzlers is niet de bron der bronnen van het gerucht over mensenvlees in mcdonalds hamburgers.
Het gerucht is voortgekomen uit een interview van "Pastor James Wickstrom" met Rabbi Abraham Finkelstein .
Er zijn goede aanwijzingen dat dit interview echt heeft plaatsgevonden.
Zie daarvoor dit blogbericht: http://northerntruthseeker.blogspot.co.uk/2012/10/shocking-declaration-from-jewish-rabbi.html
En dit bericht over een rechtzaak als gevolg van dit interview: http://cohenreport.blogspot.ca/2006/12/rabbi-abe-finkelstein-outwits-gentile.html
De inhoud van het interview is "mindblowing" maar het past in elk geval bij alles wat ik al weet.
 
Doet me denken aan de video's met Bill Gates, waarin hij uitingen doet over het reduceren van de wereldbevolking door middel van vaccins. Ik kijk ook nergens meer van op hoor, maar vind het wel belangrijk te weten waar het vandaan komt.
 
vind het wel belangrijk te weten waar het vandaan komt.

Ja tuurlijk Alethea.
Ik heb het iemand anders laten kijken, en die zegt dit over het interview:
het is TE los en te lollig, en hij gebruikt het Joodse woord voor geld te vaak. Als ik een profiler bij de CIA zou zijn, zou ik zeggen, dit is niet echt.

Tja geen idee...
Stel het interview heeft niet authentiek plaatsgevonden, dan nog is niet gezegd dat hetgeen besproken werd, niet waar is.


 
nou, hier gewoon te vinden op youtube.com:

een Toos Nijenhuis die spreekt over misbruik, verkrachting, rituele moord; ze heeft dit als kind meegemaakt volgens haar verhaal, Pr. Bernhard wordt ook nog genoemd. Ik weet niet hoe ik kan bewijzen dat dit op waarheid berust. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit allemaal verzint.
Als je haar naam intoetst bij youtube krijg je nog veel meer
 
hoi Marijan, dat interview heb ik gezien, dat is authentiek, voor zover ik het kan overzien.

Aangaande het interview met Finkelstein: uiteindelijk gaat het misschien voornamelijk om het deel van het interview waarin gezegd wordt dat mensenvlees in mcdonalds' hamburgers verwerkt wordt.
 
"Er zijn goede aanwijzingen dat dit interview echt heeft plaatsgevonden"
Als dat al niet eens zeker is..
Over rechtszaken is officiële informatie. (hier niet)
Ga eens rekenen hoeveel kinderen je nodig zou hebben om 90% van de fastfood "restaurants" te voorzien. (zelfs als er slechts een fractie in zou zitten)
De video in de huzlers link spreekt zichzelf al tegen: Het blanke ras zou de vijand zijn terwijl er vooral over niet blanke vermiste kinderen gesproken wordt.

Als je dit soort dingen plaatst maak je al het andere wat je plaats ongeloofwaardig. Als zoiets blijft staan zonder tegenspraak wordt een heel forum of website naar beneden gehaald.

De waarheid is erg genoeg.
 
De waarheid is erg genoeg.

hoi JP, ja dat is het hem nou juist: wat is de waarheid.
En inderdaad: ook als er geen mensenvlees in de hamburgers gestopt wordt, is het al erg genoeg gesteld met de wereld.
En als 90 procent van de mcdonalds' hamburgers mensenvlees zou bevatten is daarmee niet gezegd hoeveel mensenvlees er dan per hamburger in zou zitten.
Er worden ook heel veel kinderen vermist.
 
Het is niet de eerste keer dat afvalprodukten in consumptieartikelen worden verwerkt.
Denk aan de wolmanzouten (arsenicum) in geimpregneerd hout: scheelt weer milieukosten van het verwerken van arsenicum. Het is een vorm van goedkope dumping waar zelfs ook nog geld aan verdiend wordt. En de consument wordt gedupeerd, hetgeen ook een belangrijk doel lijkt.
Zelfde met fluor in drinkwater en in tandpasta: is ook een afvalprodukt uit de zware industrie: vorm van dumping waar nog geld aan verdiend wordt, ideaal.
En de consument wordt er zieker en dommer van: precies wat mijn beoogt.
Uiteraard is het dumpen van mensenvlees in voeding verwerkt een redelijk toppunt, maar alleen al als parodie vind ik het helemaal geen slechte voorstelling van zaken.
Het doet me denken aan de Yes Man die bij Exxon Mobile een presentatie houdt over kaarsen gemaakt van mensen.
 
Naar aanleiding van de bronnen: Dit niet.

-volgens een deel van je bronnen gaat het om alle fastfoodketens)
-het aantal niet teruggevonden blanke kinderen (dat is de vijand volgens de video) in Europa en de VS is laag. (elke is er natuurlijk één teveel)
 
Over "rabbi Abraham Finkelstein" zelf is niets te vinden. De foto van de "rabbi" in het interview zou van een advocaat zijn genaamd Kenneth Feinberg.

Feinberg -> Finkelstein -> Frankenstein
Het heeft in ieder geval een hoog gehalte dat tot de verbeelding spreekt...
 
Er wordt continu allerlei rotzooi in consumentenproducten verwerkt. Zolang mensen het blijven kopen en nieuw beter en meer willen gaat het door. Gemakzucht (inclusief de gemakzucht mbt het zichzelf behoorlijk informeren) en andere individualistische, om niet te spreken over egocentrische, motieven en de gedachte dat een bepaalde aanschaf noodzakelijk is en geen alternatieven heeft, geven nogal eens de doorslag die maakt dat spullen uit een totaal niet transparante keten gretig aftrek (blijven) vinden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan