Medicijnen

Wie kent het produkt Darmmanagement/Daycare.
Het bestaat uit 14 verschillende kruiden met o.a. Cascara Sagrada = net zoiets als senna.
Vandaag wilde ik iets nemen om naar de WC te gaan dus nam om 12.00 sinas, th.l vitC, een afgestreken eetlepel Darmmanagement EN een th.l. bitterzout. . De werking begon pas na 18.00 uur en om de haverklap naar de WC maar ben nog lang niet leeg genoeg naar mijn zin.
Ik ben dus niet tevreden. bitterzout gaat sneller.

Dit produkt wordt aangeraden voor neurogene darmen.
Ik denk dat het voor normale darmen goed kan werken.
 
Laatst bewerkt:
Donderdag wa ik voor het laatst naar de WC dus is er actie vereist.
Ooit in het begin van mijn "ziekte" ging ik naar ayurvedische arts. Nu vind ik in de kast klysma kruiden. Eens kijken wat dat was.
Plus heb ik RUN CHANG WAN , hele kleine pilletjes,(kruiden) 3x 8 per dag innemen.

Semen persicae, fructus cannabis, rhizoma et radix notopterygiil, radix et rhizoma Rhei, Radix Angelicae Sinensis.

Eerst maar weer de nederl. namen zoeken. vertaling Rabarber had ik al eens gevonden. is allemaal net zoiets als Senna. Voordeel van kleine pilletjes is ik kan het beter doseren en uitproberen. Het liefste neem ik iedere dag iets in zodat de darmen iedere dag aan het werk worden gezet (want ze zijn neurogeen) en ik bv 2 of 3 dagen later pas echt naar de WC ga.
Iedere dag een tl. bitterzout moet ik ook nog uitproberen.

Ik heb het idee dat ik in een nachtmerrie zit.

 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan