Medicijnen

My mother died from (chemo) ovarian cancer when I was 17, right before my senior year in high school.

She used J&J Baby Powder for dryness in her undergarments daily.

This is the event that turned me into everything I am today.

I will not rest until the entire medical community is upended and pays the just price for attempting to genocide us all with their “healthcare” …..

There will be hell to pay.

Mike

De artikelen van Dr. C had ik al eens gecopieerd om te bewaren en te lezen.
En teksten van filmpjes kan ik vaak vertalen. Gisteren lang zitten lezen
Had me daar al eerder aangemeld .
Ik kan me wel vinden in de aanpak van Dr. C.
Echter, hoe repareer ik NU fysieke zenuw-schade van 15 jaar geleden?

Laatst bewerkt:
Hier had ik jaren her, voor de PC, al eens over gelezen, maar weer vergeten. Ik moet dit toch eens gaan proberen, even over de drempel zien te komen...
Dit is niet het enige artikel op deze site.

• Leuk
Waarderingen: Surv
Hier had ik jaren her, voor de PC, al eens over gelezen, maar weer vergeten. Ik moet dit toch eens gaan proberen, even over de drempel zien te komen...
Dit is niet het enige artikel op deze site.

Als dit zo is, waarom gaat het dan het lichaam uit? Is de natuur vergeten om iets te maken zodat dit hergebruikt kan worden?

Als dit zo is, waarom gaat het dan het lichaam uit? Is de natuur vergeten om iets te maken zodat dit hergebruikt kan worden?
Ja, precies.
Maar naar aanleiding van een lovend artikel in Onkruid, lang, lang, lang geleden, heb ik urinetherapie een tijdje uitgeprobeerd.
Er stonden trouwens wel voorwaarden bij vermeld waar je rekening mee moest houden: in redelijke gezondheid verkeren, geen medicatie gebruiken, geen suiker gebruiken, en nog wat dingen.
Het helende effect vond ik toen niet bijzonder.
Het smaakte wat bouillonachtig.
Kan me voorstellen dat er stoffen inzitten die in bepaalde situaties een helend effect op andere lichamelijke gebieden zouden kunnen veroorzaken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.575
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan