En al die mensen die rustig door het leven huppelen zullen dit weer voor waar aannemen. het kost hun teveel moeite om zelf na te denken. Ze zullen ons zelfs met hoon, gelach en overwinningswaan bejegenen.
En wanneer gaan ze voelen dat hiermee de afgrond gesmeed zal gaan worden?
Of ze leggen zich erbij neer en denken er niet over na of ze zeggen dat al die maatregelen juist zijn en niet anders dan nodig zijn. Zelfs de gevolgen van de prik en de oversterfte zal gewoon geaccepteerd worden en geen haantje wat ernaar kraait. En die ernaar kraait wordt de mond gesnoerd.
Alles gaat volgens hun plan, de media, de politiek, de rechtspraak, de wetenschap en de medische sector. We zien het gebeuren, we tonen al het mogelijke aan en we worden gewoonweg genegeerd en de normie doet er nog een schepje bovenop door ons mee te verguizen en blij te zijn dat de Deep State vorderingen maakt.
Zal het goed gaan komen? Ja, dat denk ik wel. Uiteindelijk wel.
Ik ben alleen bang ervoor dat ook wij zodanig langs de afgrond gaan dat het voor velen wakkeren ook een hel wordt.
Ze hebben dus nu weer vrij spel. Dit aan te tonen vergt veel energie en zal tijd nodig hebben.
Het is een test voor ons allemaal, ons ego wordt beproefd. Helaas moet ik er wel bijzeggen dat ik het niet gemakkelijk vind en toch wel teleurgesteld ben.
Niet in Trump, niet in Q, maar in het feit dat het de Deep State het weer voor elkaar gekregen heeft ondanks het feit dat we wisten dat het stond te gebeuren. Ze zijn helaas zeer gewiekst en kunnen hun oneerlijke gedrag goed doorvoeren.
Dorothé