Midterm Verkiezingen

Beste copypaste,

Of moet ik zeggen Sailor? Onder hoeveel namen ben je hier al actief geweest? Ik volg je vanaf je eerste post al met argusogen. Sailor is helemaal geen ex-militair die naar Frankrijk is verhuisd met zijn buurvrouw en ook in je huidige gedaante ben jij niet wie je zegt dat je bent. Het begint telkens met allerlei ongein, waarin je types als Ragnar en Zathras mee weet te trekken. Het eindigt altijd met een confrontatie met mij. Wanneer komen de steken onder water over mijn psychische problemen, mijn burnout of dat ik weer aan de drank ben?

Ik speel je spelletje niet mee. Mijn antwoord op jouw post is niet aan jou gericht maar aan de meelezers zodat ik niet teveel woorden verspil aan een beroepstrol: zo werkt het niet, er is geen bijbeltekst waarmee intuitie te vangen is, dat is een persoonljk lijntje met God. Wordt niet gewaardeerd in de huidige samenleving, weet ik, maar daarom niet minder waardevol.

Mike
Copypaste, mijn idee was dat ook dat je hier al eerder onder de naam Sailor was. Ik vroeg je dat ook in ‘oorlog tegen de boer‘ pagina 215 maar nog geen reactie gehad. Ook nu ontken je het niet. Maar je posts en reactie lijken wel erg hetzelfde.

Maar zo niet, ga alsnog ff langs het voorstel-topic, dan weten we wie je bent. Geldt ook voor siegried wolf en Kees closed. Leuk om wat meer info te horen.

...types als Ragnar en Zathras mee weet te trekken. Het eindigt al...

Ragnar was een beetje op ramkoers. Vond ik jammer maar ik waardeerde hem zeer voor z’n vlaggenacties. Zathras laat zich niet mee trekken, wordt door mij in ieder geval zeer gewaardeerd als forum bijdrager.

Terug on topic : intuïtie is enorm belangrijk. Als mensen dat hadden behouden zaten we nu niet in deze shit. Terug naar intuïtie dus. Elon op z’n minst grey hat maar ik ga met Henk mee, kijk naar daden.

alles loopt uit de pas alleen niet zo opzichtig als in 2020
Heb je dat van NY niet gezien ? Opzichtiger kan bijna niet meer.
En Maricopa is idemdito aan 2020, nog ca 400.000 te tellen en de verantwoordelijke heeft al gezegd dat ze dat deze week niet gaat lukken.

En Fetterman die voor de verkiezingen al aangaf dat Oz zou eiden en dat hij dan overnacht ineens zou winnen , en er zijn daar blijkbaar 2 pumps geweest van zo een 50.000 elks.

Ik weet niet wat er in je hoofd spookt Mike
Ik zeg niet dat, ik zeg dat je alert moet zijn, als God tot je spreekt moet jij dat bijbels kunnen toetsen en bevestigen.
Maar als je alleen maar aanvallen ziet kom je nooit verder
God spreekt niet alleen in bijbelteksten. Je argumentatie wordt steeds dunner. Waar zijn nu je gevatte grappen en opmerkingen, Sailor/copypaste?

ooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh-you-got.jpg

Mike

Copypaste, mijn idee was dat ook dat je hier al eerder onder de naam Sailor was. Ik vroeg je dat ook in ‘oorlog tegen de boer‘ pagina 215 maar nog geen reactie gehad. Ook nu ontken je het niet. Maar je posts en reactie lijken wel erg hetzelfde.

Maar zo niet, ga alsnog ff langs het voorstel-topic, dan weten we wie je bent. Geldt ook voor siegried wolf en Kees closed. Leuk om wat meer info te horen.

...types als Ragnar en Zathras mee weet te trekken. Het eindigt al...
Ragnar was een beetje op ramkoers. Vond ik jammer maar ik waardeerde hem zeer voor z’n vlaggenacties. Zathras laat zich niet mee trekken, wordt door mij in ieder geval zeer gewaardeerd als forum bijdrager.

Terug on topic : intuïtie is enorm belangrijk. Als mensen dat hadden behouden zaten we nu niet in deze shit. Terug naar intuïtie dus. Elon op z’n minst grey hat maar ik ga met Henk mee, kijk naar daden.
Ook Siegried Wolf lijkt me zeer verdacht met haar poging om bij Donaties geld van forumleden af te troggelen. Kees Closed is volgens mij legitiem. Wat Zathras betreft, zeker een gewaardeerd forumlid, maar gevoelig voor de flauwe ongein van Sailor/copypaste en dat was ook mijn punt.

We hebben te maken met enkele gewiekste trollen die niet meteen hun identiteit prijsgeven, maar de boel verstoren d.m.v. pagina's vol met flauwe nonsens, waarbij ze feilloos aanvoelen dat bepaapde forumleden hier makkelijk in meegaan. Een andere tactiek is meegaan in mijn argumentatie ovet diverse onderwerpen, als ook diverse (spirituele) ontwikkelingsfases waar ik vrij open over ben. Dit alles met als doel om tegen mij te gebruiken en mij als labiel, onevenwichtig of onevenredig neer te zetten. Gaat niet gebeuren.

cant-touch-this-mc-hammer.gif

Mike

Ook Siegried Wolf lijkt me zeer verdacht met haar poging om bij Donaties geld van forumleden af te troggelen. Kees Closed is volgens mij legitiem. Wat Zathras betreft, zeker een gewaardeerd forumlid, maar gevoelig voor de flauwe ongein van Sailor/copypaste en dat was ook mijn punt.

We hebben te maken met enkele gewiekste trollen die niet meteen hun identiteit prijsgeven, maar de boel verstoren d.m.v. pagina's vol met flauwe nonsens, waarbij ze feilloos aanvoelen dat bepaapde forumleden hier makkelijk in meegaan. Een andere tactiek is meegaan in mijn argumentatie ovet diverse onderwerpen, als ook diverse (spirituele) ontwikkelingsfases waar ik vrij open over ben. Dit alles met als doel om tegen mij te gebruiken en mij als labiel, onevenwichtig of onevenredig neer te zetten. Gaat niet gebeuren.

Bekijk bijlage 16834

Mike
Het is SiegFried en is een hem en geen haar.
En hoezo is het verdacht?
Donaties vragen doe jij aan de lopende band!
Dit was niet om geld binnen te harken bij leden,dit was om te laten zien wat jou taktiek is en dat er al veel leden zijn opgestapt, omdat ze helemaal naar worden als je weer met een donatieronde komt!
Lekker makkelijk geld verdienen zo hè.
En Sailor of wie dat dan ook is heeft het waarschijnlijk bij het goede eind, anders wordt jij niet zo boos.
Mensen geven nog steeds massaal en zelfs via PayPal? Dat had je toch stop gezet?
Leugens leugens en nog eens leugens.
Steeds meer mensen hebben je door Mike!

Exit Siegried. Voor wie denkt dat deze uitwisselingen zonde zijn omdat we het hier over de midterms moeten hebben het volgende:

Ook.ik doe aan irregular warfare. Ik ontvouw hier niet al mijn tactieken, want er zijn helaas vijandige krachten die meelezen en het zou.niet slim zijn om mijn methodes te onthullen. Laten we het er maar op houden dat de negatievelingen altijd hun ware aard laten zien als je op de juiste knoppen weet te drukken. These people are stupid. Dit forum is al 11 jaar schoon van trollen omdat ik hier zeer bedreven in ben, juist omdat ik niet boos ben maar kalm en calculerend. Nu ik niet meer drink zijn er helemaal geen egoknoppen meer om op te drukken. Tegen alle haters zeg ik:

bbdtbc-bring-it-on.gif

Verder valt het op dat diverse goedbedoelende forumleden nog met onverwerkte shit zitten uit hun verleden die menen mij te moeten uitdagen. Tegen hen zeg ik: jammer dat je meent je eigen beschadigingen te moeten projecteren op mij i.p.v. met jezelf aan de slag te gaan. Dit zal.alleen maar erger worden in deze spirituele eindtijd. Het gebeurt ook op eigen risico: wie zich aan het kwaad verbindt gaat er mee tenonder. Niet alleen mensen als Trump en Baudet zijn een doelwit, eenieder die zich sterk maakt voor het goede is dat, dus ik ook. Het zal dus hier en daar wat grimmig kunnen worden in de komemde tijd, want het kwaad heeft nog nooit zo hard moeten vechten voor zijn bestaan en zal zo veel mogelijk mensen in zijn val met zich mee willen trekken. Not me, baby!

no-nooo.gif

Mike

Laatst bewerkt:
Het is SiegFried en is een hem en geen haar.
En hoezo is het verdacht?
Donaties vragen doe jij aan de lopende band!
Dit was niet om geld binnen te harken bij leden,dit was om te laten zien wat jou taktiek is en dat er al veel leden zijn opgestapt, omdat ze helemaal naar worden als je weer met een donatieronde komt!
Lekker makkelijk geld verdienen zo hè.
En Sailor of wie dat dan ook is heeft het waarschijnlijk bij het goede eind, anders wordt jij niet zo boos.
Mensen geven nog steeds massaal en zelfs via PayPal? Dat had je toch stop gezet?
Leugens leugens en nog eens leugens.
Steeds meer mensen hebben je door Mike!
Dit slaat allemaal nergens op :rolleyes:

Een eigenschap van trollen is dat ze geen intuïtie hebben. Want met al dat bedrog is daar geen ruimte meer voor in het koppie.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan