KefirKev
Well-known member
Intuïtie heeft 0 waarde? Onderbouw dat is met feiten danDat heeft nul waarde, niet gebaseerd op feiten dus waardeloos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Intuïtie heeft 0 waarde? Onderbouw dat is met feiten danDat heeft nul waarde, niet gebaseerd op feiten dus waardeloos
Copypaste, mijn idee was dat ook dat je hier al eerder onder de naam Sailor was. Ik vroeg je dat ook in ‘oorlog tegen de boer‘ pagina 215 maar nog geen reactie gehad. Ook nu ontken je het niet. Maar je posts en reactie lijken wel erg hetzelfde.Beste copypaste,
Of moet ik zeggen Sailor? Onder hoeveel namen ben je hier al actief geweest? Ik volg je vanaf je eerste post al met argusogen. Sailor is helemaal geen ex-militair die naar Frankrijk is verhuisd met zijn buurvrouw en ook in je huidige gedaante ben jij niet wie je zegt dat je bent. Het begint telkens met allerlei ongein, waarin je types als Ragnar en Zathras mee weet te trekken. Het eindigt altijd met een confrontatie met mij. Wanneer komen de steken onder water over mijn psychische problemen, mijn burnout of dat ik weer aan de drank ben?
Ik speel je spelletje niet mee. Mijn antwoord op jouw post is niet aan jou gericht maar aan de meelezers zodat ik niet teveel woorden verspil aan een beroepstrol: zo werkt het niet, er is geen bijbeltekst waarmee intuitie te vangen is, dat is een persoonljk lijntje met God. Wordt niet gewaardeerd in de huidige samenleving, weet ik, maar daarom niet minder waardevol.
Mike
Dat is Bloomberg,
alles loopt uit de pas alleen niet zo opzichtig als in 2020Dat is Bloomberg,
Hier van freespoke :
Senate 48 vs 49
House 193 vs 210
Heb je dat van NY niet gezien ? Opzichtiger kan bijna niet meer.alles loopt uit de pas alleen niet zo opzichtig als in 2020
God spreekt niet alleen in bijbelteksten. Je argumentatie wordt steeds dunner. Waar zijn nu je gevatte grappen en opmerkingen, Sailor/copypaste?Ik weet niet wat er in je hoofd spookt Mike
Ik zeg niet dat, ik zeg dat je alert moet zijn, als God tot je spreekt moet jij dat bijbels kunnen toetsen en bevestigen.
Maar als je alleen maar aanvallen ziet kom je nooit verder
Ook Siegried Wolf lijkt me zeer verdacht met haar poging om bij Donaties geld van forumleden af te troggelen. Kees Closed is volgens mij legitiem. Wat Zathras betreft, zeker een gewaardeerd forumlid, maar gevoelig voor de flauwe ongein van Sailor/copypaste en dat was ook mijn punt.Copypaste, mijn idee was dat ook dat je hier al eerder onder de naam Sailor was. Ik vroeg je dat ook in ‘oorlog tegen de boer‘ pagina 215 maar nog geen reactie gehad. Ook nu ontken je het niet. Maar je posts en reactie lijken wel erg hetzelfde.
Maar zo niet, ga alsnog ff langs het voorstel-topic, dan weten we wie je bent. Geldt ook voor siegried wolf en Kees closed. Leuk om wat meer info te horen.
...types als Ragnar en Zathras mee weet te trekken. Het eindigt al...
Ragnar was een beetje op ramkoers. Vond ik jammer maar ik waardeerde hem zeer voor z’n vlaggenacties. Zathras laat zich niet mee trekken, wordt door mij in ieder geval zeer gewaardeerd als forum bijdrager.
Terug on topic : intuïtie is enorm belangrijk. Als mensen dat hadden behouden zaten we nu niet in deze shit. Terug naar intuïtie dus. Elon op z’n minst grey hat maar ik ga met Henk mee, kijk naar daden.
Het is SiegFried en is een hem en geen haar.Ook Siegried Wolf lijkt me zeer verdacht met haar poging om bij Donaties geld van forumleden af te troggelen. Kees Closed is volgens mij legitiem. Wat Zathras betreft, zeker een gewaardeerd forumlid, maar gevoelig voor de flauwe ongein van Sailor/copypaste en dat was ook mijn punt.
We hebben te maken met enkele gewiekste trollen die niet meteen hun identiteit prijsgeven, maar de boel verstoren d.m.v. pagina's vol met flauwe nonsens, waarbij ze feilloos aanvoelen dat bepaapde forumleden hier makkelijk in meegaan. Een andere tactiek is meegaan in mijn argumentatie ovet diverse onderwerpen, als ook diverse (spirituele) ontwikkelingsfases waar ik vrij open over ben. Dit alles met als doel om tegen mij te gebruiken en mij als labiel, onevenwichtig of onevenredig neer te zetten. Gaat niet gebeuren.
Bekijk bijlage 16834
Mike
Dit slaat allemaal nergens opHet is SiegFried en is een hem en geen haar.
En hoezo is het verdacht?
Donaties vragen doe jij aan de lopende band!
Dit was niet om geld binnen te harken bij leden,dit was om te laten zien wat jou taktiek is en dat er al veel leden zijn opgestapt, omdat ze helemaal naar worden als je weer met een donatieronde komt!
Lekker makkelijk geld verdienen zo hè.
En Sailor of wie dat dan ook is heeft het waarschijnlijk bij het goede eind, anders wordt jij niet zo boos.
Mensen geven nog steeds massaal en zelfs via PayPal? Dat had je toch stop gezet?
Leugens leugens en nog eens leugens.
Steeds meer mensen hebben je door Mike!
According to Norwegian legend, a troll does not have a soul. The only way they have any hope of gaining a soul is to marry a Christian.