henkie
Well-known member
Geen verkiezing betekend nog geen enkele uitslagWaarom zijn er in die grijze gebieden geen verkiezingen dan? Weet iemand de reden daarvan?Bekijk bijlage 16801
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen verkiezing betekend nog geen enkele uitslagWaarom zijn er in die grijze gebieden geen verkiezingen dan? Weet iemand de reden daarvan?Bekijk bijlage 16801
Hadden jullie wat anders verwacht dan?Midterms2022: Red Wave werd een rimpel(tje)
Realistisch gezien is het onmogelijk een volk dat op alle fronten economisch gezien in het nauw zit te laten stemmen voor blauw terwijl ze daarvoor vier jaar veelal voorspoed kenden onder rood. De tussenstand van de #Midterms2022 strookt niet met de pijn in de portemonnee !!
Midterms2022: Red Wave werd een rimpel(tje) – Create a Better World
gedachtenvoer.nl
JA, lees de laatste zinnen nog eens, en daarna nog een keer en als je het dan niet snapt nog een keerHadden jullie wat anders verwacht dan?
Heb alles gelezen hoor maar de meesten hier hadden zeker echt verwacht dat het een Red Wave ging worden ofzo??JA, lees de laatste zinnen nog eens, en daarna nog een keer en als je het dan niet snapt nog een keer
Ja snap ik zeker. Maar waarom is dat van 2020 ook nog niet opgelost dan? Het zou toch allemaal goedkomen na 8 november. Ik zie het niet gebeuren hoorIk bedoel daarmee als fraude je koud laat dan ben je als activist geen knip voor de neus waard, als leeuw dien je te brullen
Heb alles gelezen hoor maar de meesten hier hadden zeker echt verwacht dat het een Red Wave ging worden ofzo??
Oh ja en Q zei no civil warJa Ja, Ja .... de fraude kan niet blijven duren dan komt er een burgeroorlog
Ja snap ik zeker. Maar waarom is dat van 2020 ook nog niet opgelost dan? Het zou toch allemaal goedkomen na 8 november. Ik zie het niet gebeuren hoor
Ik heb geen vrienden. En heb het met kennissen al helemaal niet over dit want die snappen het helemaal nietIk zie het wel gebeuren maar je deint kwaad te worden in plaats van de schouders ophalen. Hoe ga jij nu met je vrienden communiceren bijvoorbeeld
Oh ja en Q zei no civil war
Neen Henkie, dat zijn effectief geen verkiezingen in die staten voor de Senaat.Geen verkiezing betekend nog geen enkele uitslag
Thanks was mij niet bekend en ook niet aangegeven als je bij de Bloomberg map over die staten hoovert, (met de muis beweegt)Er zijn verschillende verkiezingen, nl voor de Senaat in geloof ik een 36 staten, voor The House in geheel de US en dan ook nog voor enkele gouverneurs, staatssecr, enz...
En is dit geen Red Wave dan ?Heb alles gelezen hoor maar de meesten hier hadden zeker echt verwacht dat het een Red Wave ging worden ofzo??