Midterm Verkiezingen

Na dementen kunnen ook doden verkiezingen winnen.

Posthumous victories aren’t entirely uncommon in American politics, with one occurring earlier this year when Palmhurst, Texas voters chose to re-elect their deceased mayor, who perished shortly before the election. North Dakota state Rep. David Andahl also won over a longtime incumbent in the Republican primary of 2020 weeks after his death, while Wyoming state lawmaker Roy Edwards died just one day before winning a race unopposed the same year.

Heb het gisteren ook aan struisvogel uitgelegd.
Je hoeft mij niks uit te leggen hoor😉 je vertrouwd hem of je vertrouwd hem niet! Niet zo moeilijk hoor. Iedereen denkt wat anders toch? Of mag je niet anders denken dan anderen op dit forum?
En Struisvogel heet gewoon Gerard hoor.
Kunnen toch wel gewoon even iedereen in zijn waarde laten? Wel zo gezellig😀

• Leuk
Waarderingen: Luz
Zeker mag dat, maar wees je er bewust van dar je Het Beest voedt met ongezonde en ongegronde argwaan.

Mike

Is jou vertrouwen in een autoverkoper en hersen implantaat ontwikkelaar ook niet ongegrond en ongezond, misschien moet je niet oordelen over anderen maar met feiten komen waarom.

Je hoeft mij niks uit te leggen hoor😉 je vertrouwd hem of je vertrouwd hem niet! Niet zo moeilijk hoor. Iedereen denkt wat anders toch? Of mag je niet anders denken dan anderen op dit forum?
En Struisvogel heet gewoon Gerard hoor.
Kunnen toch wel gewoon even iedereen in zijn waarde laten? Wel zo gezellig😀
De grap is: niemand weet het zeker, ook hier niet. Je mag je eigen gevoel volgen hierin. Ik heb bij sommigen ook een slecht gevoel en bij een ander voel ik meteen ja dat zit goed. Als jij Elon musk niet vertrouw zal ik daar in elk geval niet om wakker liggen😅

Ik ken ook mensen die een rotsvast vertrouwen hebben in de dokter. Bij een is heb al veranderd in had bij de andere staat dit op het punt om te gaan gebeuren. Dus zelfs als het puntje bij het paaltje komt klampen mensen zich vast aan het eerder aangenomen standpunt.

Weet je nog dat Feyenoord liedje (hand in hand) -geen woorden maar daden-

Ik ken ook mensen die een rotsvast vertrouwen hebben in de dokter. Bij een is heb al veranderd in had bij de andere staat dit op het punt om te gaan gebeuren. Dus zelfs als het puntje bij het paaltje komt klampen mensen zich vast aan het eerder aangenomen standpunt.

Weet je nog dat Feyenoord liedje (hand in hand) -geen woorden maar daden-
Ben meer een Twente supporter🤣

Voor wat het waard is, ik vertrouw op mijn intuitie, deze heeft me nog nooit in de steek gelaten. Ik ben zelden zo zeker geweest als ik ben over EM, doe ermee wat je wil.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan