Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja goed gezien ik wilde dat er bij vermelden maar zat even op mijn defecte laptopDie tekst eronder van Twitter: verkiezingen in de VS veilig en betrouwbaar
Met Musk aan de knoppen? Heeft ie dat nog niet opgelost?Waarom verspreid je hier desinformatie? Het is een misleidend bericht volgens Twitter.
Vertrouw die Musk nog steeds niet hoorMet Musk aan de knoppen? Heeft ie dat nog niet opgelost?
Posthumous victories aren’t entirely uncommon in American politics, with one occurring earlier this year when Palmhurst, Texas voters chose to re-elect their deceased mayor, who perished shortly before the election. North Dakota state Rep. David Andahl also won over a longtime incumbent in the Republican primary of 2020 weeks after his death, while Wyoming state lawmaker Roy Edwards died just one day before winning a race unopposed the same year.
Heb het gisteren ook aan struisvogel uitgelegd.Vertrouw die Musk nog steeds niet hoor
Je hoeft mij niks uit te leggen hoor je vertrouwd hem of je vertrouwd hem niet! Niet zo moeilijk hoor. Iedereen denkt wat anders toch? Of mag je niet anders denken dan anderen op dit forum?Heb het gisteren ook aan struisvogel uitgelegd.
Tuurlijk wel. Maar deze case blijft open.Je hoeft mij niks uit te leggen hoor je vertrouwd hem of je vertrouwd hem niet! Niet zo moeilijk hoor. Iedereen denkt wat anders toch? Of mag je niet anders denken dan anderen op dit forum?
De grap is: niemand weet het zeker, ook hier niet. Je mag je eigen gevoel volgen hierin. Ik heb bij sommigen ook een slecht gevoel en bij een ander voel ik meteen ja dat zit goed. Als jij Elon musk niet vertrouw zal ik daar in elk geval niet om wakker liggenJe hoeft mij niks uit te leggen hoor je vertrouwd hem of je vertrouwd hem niet! Niet zo moeilijk hoor. Iedereen denkt wat anders toch? Of mag je niet anders denken dan anderen op dit forum?
En Struisvogel heet gewoon Gerard hoor.
Kunnen toch wel gewoon even iedereen in zijn waarde laten? Wel zo gezellig
Ben meer een Twente supporterIk ken ook mensen die een rotsvast vertrouwen hebben in de dokter. Bij een is heb al veranderd in had bij de andere staat dit op het punt om te gaan gebeuren. Dus zelfs als het puntje bij het paaltje komt klampen mensen zich vast aan het eerder aangenomen standpunt.
Weet je nog dat Feyenoord liedje (hand in hand) -geen woorden maar daden-