Bij stel je even voor staat mijn (of mijn vader zijn) verhaal.
Komt erop neer dat ik zijn niet uitgezaaide kanker ook niet uitgezaaid wil houden dmv voeding-leefstijl aanpassingen/supplementen.
Hierbij ben ik beland in een labyrint van mogelijkheden, vragen....wat werkt synergetisch, wat werkt elkaar tegen? Wat helpt echt? Wat niet of is zelfs gevaarlijk??
Wat ik nu doe (comentaar, kritiek, of aanvullingen en ervaringen zijn zeer welkom).
- soep (kokosolie, look, ui, tomaten, kurkuma, zwarte peper, fijngemixte rauwe broccoli met peterselie), Keltisch zeezout
- 2x per week aardappelen (gewone) met bloemkool of prei.
- groene thee capsules
- zinktabletten
- cbd capsules
- liposomaal vitamine c
- omega 3 met vitamine D capsules
- yakult
- verse vruchten (banaan, sinaasappels, kiwi, aardbeien en braambessen)
Wat ik nog plan voor hem
- h202 3%
- ozontherapie
- liposomaal curcumine (mag dit na een operatie??)
- vit. B12 (methylcobalamine) supplement
- thc olie
- wortelsap
- bottenbouillon voor mijn soep
- hem van de koeken doen afblijven !!
Hier wordt wel eens gezegd dat je qua 'behandeling' niet op 1 paard mag wedden, dat doe ik niet maar ik vraag me wel af in welke mate ik sommige nutriënten laat samenwerken of tegenwerken....
Komt erop neer dat ik zijn niet uitgezaaide kanker ook niet uitgezaaid wil houden dmv voeding-leefstijl aanpassingen/supplementen.
Hierbij ben ik beland in een labyrint van mogelijkheden, vragen....wat werkt synergetisch, wat werkt elkaar tegen? Wat helpt echt? Wat niet of is zelfs gevaarlijk??
Wat ik nu doe (comentaar, kritiek, of aanvullingen en ervaringen zijn zeer welkom).
- soep (kokosolie, look, ui, tomaten, kurkuma, zwarte peper, fijngemixte rauwe broccoli met peterselie), Keltisch zeezout
- 2x per week aardappelen (gewone) met bloemkool of prei.
- groene thee capsules
- zinktabletten
- cbd capsules
- liposomaal vitamine c
- omega 3 met vitamine D capsules
- yakult
- verse vruchten (banaan, sinaasappels, kiwi, aardbeien en braambessen)
Wat ik nog plan voor hem
- h202 3%
- ozontherapie
- liposomaal curcumine (mag dit na een operatie??)
- vit. B12 (methylcobalamine) supplement
- thc olie
- wortelsap
- bottenbouillon voor mijn soep
- hem van de koeken doen afblijven !!
Hier wordt wel eens gezegd dat je qua 'behandeling' niet op 1 paard mag wedden, dat doe ik niet maar ik vraag me wel af in welke mate ik sommige nutriënten laat samenwerken of tegenwerken....