mijn vader zijn blaaskanker (alle vragen hier)

elsaram

New member
Bij stel je even voor staat mijn (of mijn vader zijn) verhaal.

Komt erop neer dat ik zijn niet uitgezaaide kanker ook niet uitgezaaid wil houden dmv voeding-leefstijl aanpassingen/supplementen.

Hierbij ben ik beland in een labyrint van mogelijkheden, vragen....wat werkt synergetisch, wat werkt elkaar tegen? Wat helpt echt? Wat niet of is zelfs gevaarlijk??

Wat ik nu doe (comentaar, kritiek, of aanvullingen en ervaringen zijn zeer welkom).

- soep (kokosolie, look, ui, tomaten, kurkuma, zwarte peper, fijngemixte rauwe broccoli met peterselie), Keltisch zeezout
- 2x per week aardappelen (gewone) met bloemkool of prei.
- groene thee capsules
- zinktabletten
- cbd capsules
- liposomaal vitamine c
- omega 3 met vitamine D capsules
- yakult
- verse vruchten (banaan, sinaasappels, kiwi, aardbeien en braambessen)

Wat ik nog plan voor hem

- h202 3%
- ozontherapie
- liposomaal curcumine (mag dit na een operatie??)
- vit. B12 (methylcobalamine) supplement
- thc olie
- wortelsap
- bottenbouillon voor mijn soep
- hem van de koeken doen afblijven !!

Hier wordt wel eens gezegd dat je qua 'behandeling' niet op 1 paard mag wedden, dat doe ik niet maar ik vraag me wel af in welke mate ik sommige nutriënten laat samenwerken of tegenwerken....

Ik zou fruit helemaal weglaten vanwege de suikers maar dat is mijn bescheiden mening.
Ozon en waterstofperoxide doen eigenlijk hetzelfde, namelijk ontbinden en een extra molecuul zuurstof afscheiden. O3 = O2 + O en H2O2 = H2O + O.

Ik heb gisteren een methode voor kankerbestrijding gelezen op cancertutor.com. was gebaseerd op 12u vasten (alleen alkalisch water drinken) en dan 12u lang (met korte tussenpauzen) purple grapes (blauwe druiven? eten. Was berust op het uithongeren van kankercellen en aeroob milieu creëren en dan de kanker voeden met voor de kankercellen giftige druiven (fructose met heel veel kankerbestrijdende nutriënten. Maar dan vraag ik me de af wat je daarnaast nog mag eten (stond er niet bij). Kan je dit bijvoorbeeld 6-8weken lang doen en dan kijken of de kankercellen allemaal doodzijn? Dan krijg je toch andere tekorten of gezondheidsproblemen lijkt me?

Je bent goed bezig zo te lezen, maar ik zou zeker zoet fruit (banaan!) weglaten. Ken je de website https://thetruthaboutcancer.com ?
Veel waardevolle informatie is daar te vinden en ze hebben een videoserie die 1 of meerdere keren per jaar gratis wordt uitgezonden.

Mark

Curcumine na operatie is volgens mij niks verkeerd aan. Juist anti-inflammatie en pijnstillend.

Wel met bloedverdunnend zaken zoals omega 3 oppassen.

Blijft lastig om overzicht te bewaren als je teveel dingen gat gebruiken ineens weet je niet waar hij goed of niet goed op reageert.

Ergens gelezen dat curcumine sterk de angiogenese tegenwerkt wat niet wenselijk is na een operatie?

Kan iemand me vertellen of ik goed doe met het geven van h2o2 3% (of 1% zelf verdunnen...)

En met de abrikozenpitten, zijn er sterke argumenten waarom ik het wel of niet zou doen?

En met de hoge dosis liposom. vit.C (2g/dag), als ik mijn vader goed laat drinken, zouden we nierstenen in zijn overgebleven nier dan kunnen voorkomen?

Van 2 gram vitamine C per dag krijg je geen nierstenen.
2 gram is ook aan de lage kant. Ik zit zelf vanwege kwikvergiftiging al tegen de 10 gram vitamine C per dag.

Je kan langzaam opbouwen om te zien hoe het valt bij je vader. Hij kan eventueel diarree krijgen bij een (voor hem) te hoge dosis. Meer dan 1 a 2 gram vitamine C per uur heeft weinig zin.

Mark

Om b12 aan te vullen en nog andere nutriënten, zie ik op thetruthaboutcancer.com het supplement fulvimax staan, ze claimen 100% natuurlijk. Iemand ervaring mee?

De lipo vitC verhoog ik morgen
De lipo curcumine start ik vanaf morgen
De botten bouillon zet ik morgen op vuur en zal vanaf dan de basis worden voor de soep
H2o2 3% bestel ik bij kruidvat

Ik heb ik schoten een adres van een natuur geneeskundige, toch eens advies vragen voor een darmreiniging en ozon therapie.

De abrikozenpitten twijfel ik nog...

Om b12 aan te vullen en nog andere nutriënten, zie ik op thetruthaboutcancer.com het supplement fulvimax staan, ze claimen 100% natuurlijk. Iemand ervaring mee?

De lipo vitC verhoog ik morgen
De botten bouillon zet ik morgen op vuur en zal vanaf dan de basis worden voor de soep
H2o2 3% bestel ik bij kruidvat

Ik heb ik schoten een adres van een natuur geneeskundige, toch eens advies vragen voor een darmreiniging en ozon therapie.

De abrikozenpitten twijfel ik nog...

Een goeie avond nog

Vit b12 zou ik nog willen aanvullen. Op thetruthaboutcancer.com vind ik het supplement fulvimax terug (1000% adv voor b12) en ze claimen 100% natuurlijk. Iemand ervaring mee?

De lipo vit c verhoog ik morgen
De bottenbouillon gaat morgen op het vuur, dat zal dan de basis worden voor mijn soep.
De h202 foodgrade 3% bestel ik bij kruidvat

Alleen de abrikozenpitten twijfel ik nog...

Iemand een die een "goed" supplement van groene thee bent?

Vit b12 zou ik nog willen aanvullen. Op thetruthaboutcancer.com vind ik het supplement fulvimax terug (1000% adv voor b12) en ze claimen 100% natuurlijk. Iemand ervaring mee?

De bottenbouillon gaat morgen op het vuur, dat zal dan de basis worden voor mijn soep.

Iemand een die een "goed" supplement voor groene thee kent?

Iemand een die een "goed" supplement v

Iemand een die een "goed" supplement van groene thee in capsules kent?

Op thetruthaboutcancer. Com het supplement fulvimax tegegekomen. Ze claimen 100% natuurlijk te zijn. Iemand ervaring mee?
1000% van adh vit B12...

Nog twijfels over de giftigheid van abrikozenpitten...

Iemand ervaring met fulvimax? Zou een 100% natuurlijk vitaminepreparaat zijn (gevonden op www.thetruthaboutcancer.com)

Nog twijfel over de abrikozenpitten...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan