mijn vader zijn blaaskanker (alle vragen hier)

Borax helpt de schimmels op te ruimen en doet nog een hoop meer goed. Veel mensen hebben een boor-tekort, er zit te weinig in onze landbouwgronden.

Vitamine B12 druppels onder de tong, wordt goed geabsorbeerd? Methylcobalamine bedoel ik dan.
Denk ook aan msm en glucosamine in te voeren...

Wat ik me ook afvroeg, de waterstofperoxide, hoe wordt dat gemetaboliseerd? raakt dat effectief in de cellen of niet? Zou ozontherapie beter zijn?

@ Elsaram

Een heel goed idee om in deze fase een orthomoleculaire arts in te schakelen. Ozontherapie is een goede optie. Niet elke praktijk werkt er mee.

Misschien is het een optie om je in te lezen op de site van MensSana in het Nederlandse Deurne en bij interesse contact te leggen met Dr. Reijnen. Zelf hebben wij hele goede ervaringen met deze arts die integraal werkt. Werd je vader al gecontroleerd op vitamine D3 volgens de 25-ODH ? Bij heel wat kankerpatiënten blijkt er een D3 tekort te spelen, vandaar dat het verstandig is om door een bloedonderzoek te achterhalen of dit het geval is. Dr. Reijnen neemt dit aspect mee bij het uitwerken van het behandelplan.

B12 onder de tong heeft als voordeel dat de B12 door het mondslijmvlies wordt opgenomen waardoor het maag/darmkanaal niet meer nodig is.

Dankje heel erg voor je reply, ik ga straks bellen naar dr Anne pierlafijn (wij wonen in België, Oost Vlaanderen...). Ik had gisteren naar andere arts gebeld maar zij geven alleen spuiten hoge dosis vitC en nog een ander medicijn.....geen ozon bij kanker...

D3 nog niet laten checken...

Mijn pa is nu een week verder na zijn ingrijpende operatie en hij voelt hem best wel oké. Nog de moeite die hem parten speelt maar wat wil je met al die narcose...

Ik probeer hem duidelijk te maken dat met zijn operatie de kanker niet ECHT weg is maar nog steeds sluimert in zijn lichaam, die weet op welke plaats(en).

Dus daarom gaan we verder in de strijd tegen kanker.

Mijn soepje (kokosolie, look, ui, bottenbouillon, weinig tomaat, veel prei, rauwe broccoli met veel peterselie fijngemixt, KZZ, kurkuma en zwarte peper)

Natriumbicarbonaat in drankje en bad, binnenkort h2o2, liposomaal curcumine, liposomaal vitC, levertraan, vit D3, zink, selenium, mangnesium malate, vitb12 methylcibalamine en b6 onder de tong, CBD capsules, artemisinin tinctuur in water, aarbeien en braambessen en kiwi, yakult.

Wat ik er nog bij wil: MSM en glucosamine, l-lysine en l-proline, sole drinken.

Rauwe koemelk wil hij niet, vlees eet hij nu meer, suiker is al minder maar ik schat dat hij zeker nog 150g KH per dag zit dus dat moet minder...
Speltbrood geproefd maar niet lekker bevonden, op zoek naar lekkerder dus...soms vervangt hij aardappel door bataat, zou vaker moeten...

Vind ik nog te ingrijpend voor hem: koffieklysma, vitC injecties....

Nog steeds yakult?? Let op dat hij de bica niet te kort voor of na het eten inneemt. Ook dat het niet teveel wordt allemaal en hij er achter staat, anders werkt het niet.

Ook al heb je gelijk, mensen zijn zo bang voor kanker dat ik liever niet zou zeggen dat het nog sluimert in je lichaam. Maak de boodschap positief: we gaan kijken hoe we kunnen voorkomen dat het terugkomt.

Melkkefir geproefd maar op zijn minst gezegd "afschuwelijk" bevonden....dan beter ook met een supplement? Maar ik vind dat hij nu echt aan maximum supplementen zit...die suikergewenning is ook zo een major probleem he, hij lust geen speltbrood...zoetig wit tarwebrood wel...:( maar ik ga eens langs bij de biobakker een echt vers speltbroodje gaan kopen...

Mss ben ik te direct ivm het sluimeren maar ik wil hem echt doen inzien dat de operatie niet de genezing is/was...

Ja duur suikerdrankje. Als je beseft dat suiker funest is voor je darmflora, dan begrijp je hoe zinloos het is dit drankje in te nemen.
Je kunt de kefir ook mixen met de bramen, aardbeien en kiwi, eventueel in een smoothie, misschien een klein beetje honing erdoor nog. Zo deed ik het bij mijn kinderen om ze te laten wennen aan de smaak. Niet iedereen houdt van zuur. Zijn we niet meer gewend.

Goed idee van de smoothie! Probeer ik zeker.

Iemand een idee of hem op een schema van de ene dag supplement 1 tot 4 en de andere dag supplement 5 tot 8 kan/mag zetten of is het in zijn geval beter van echt alles dagelijks in te nemen? Heb toch wel 8 supplemente voor hem naast de h202 en bica...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan