mijn vader zijn blaaskanker (alle vragen hier)

Curcumine na operatie is volgens mij niks verkeerd aan. Juist anti-inflammatie en pijnstillend.

Eens en zwarte peper verhoogt de opneembaarheid met hoge factor.

Nog een vraagje...

Heb hier ook eens het gebruik van pancreasenzymeb gelezen.
Maar waarom zou ik dit gebruiken? Iemand?

Zo, mijn eerste bottenbouillon ooit getrokken en nu mijn soep mee aan het maken. Moet ook wel de 'klik' maken om het te drinken...de geur vond ik alvast heel bijzonder...

Iemand die weet hoe het met de pancreasenzymen zit? Waarom zou ik dat wel of niet aan mijn vader geven?

Overigens heb ik in jouw berichten niet gelezen dat je vader last had of heeft van de prostaat, ik kan het gemist hebben.
Heeft hij eerder kanker gehad?

De liposomale curcumine is ook ingeschakeld, nu is het wel met bang hartje ook omdat het ook oxaalzuur (nierstenen) kan gaan vormen... (1 nier over...)
Bicarbonaat besteld...
bittere Abrikozenpitten luchtgedroogd besteld...
H2o2 10% foodgrade besteld...

Nog enkele vragen.

Ik heb gisteren in een ander topic gelezen dat wanneer je vitD suppleert, je een aanval doet op je vitA reserves dus ik ga ook moeten vitA in relatief grote hoeveelheden uit de voeding moeten implementeren. Ik had gedacht aan wortelsap (met vezels) gemengd met sinaassap (ik weet, de suikers.....) maar anders ga ik de pure wortelsap hem niet kunnen laten drinken... en moet daar dan ook geen het bij gegeten worden ivm de absorptie?

Ben ook nog naarstig op zoek hoe ik best vitB12 en B11 uit de voeding kan halen of suppleren. (Bottenbouillon, kakfslever??)

Ook veel goeds gelezen over ketogeen dieet.maar voor een kankerpatiënt, houdt dit dan ook in dat we naar 100g koolhydraten per dag mogen gaan en stelselmatig afbouwen of bij kanker meteen naar 50g per dag gaan? Mijn vader zet toch een drietal sneden bruin brood dagelijks en soms aardappelen...volgens mij zou hij al een hele stap vooruit gaan als hij koeken en chocola liet staan...

Er zit geen vit A in wortel. Alleen een voorloper ervan provitamine A, die niet veel mensen effectief om kunnen zetten. Lever, levertraan zijn beste bronnen van vit A. Kun je de suiker ook schrappen.

Dank je, levertraan ook al aan gedacht, hoe kan je dit op een 'smakelijke' manier tot je nemen? In een yoghurt mengen? En als ik levertraan geef, stop ik dan best ook de morepa suppletie? ( omega3 en vitD)

Ook nog iets, moesten we kiezen voor vitB12 te suppleren, ben je dan altijd zeker dat het opgenomen wordt op celniveau? Ook als we bicarbonaat ingevoerd hebben? Das nog een moeilijke kwestie he...

Heb ook gerstegras gekocht, zou ik dat als afwerking in mijn soep kunnen doen? Mag dat nog verhit worden en heeft dit meerwaarde?

Veel vragen vandaag, ik weet het...

Recept voor barstende supersoep (kan toch nog lachen tijdens mijn research voor mijn paps)

30g kokosolie
10 tenen look
6 bio uien
10 tomaten
3 stukken bio prei
1.5l vette bottenbouillon
1l water
1 halve rauwe bio broccoli
Veel strikjes krulpeterselie
3 theelepels gerstegras poeder
Kurkuma
Zwarte peper
Veel keltisch zeezout
180g geconcentreerde tomatenpuree (dit omdat mijn paps alleen echt rode soep lust...zit uiteraard tussen zijn oren...)

En lekkeeerrr dat ze is. Maak ze ook voor mijn zusje en uiteraard voor mijn gezinnetje

Toch wel fier :)

Die fungus waar vrijwel elke kankerpatiënt mee te maken heeft, laat ik doe best eerst opsporen en hoe kan deze uitgeschakeld worden?

Veel goeds al gelezen over sweet wormwood, inzetbaar voor mijn vader?

Mijn pa heeft afgelopen donderdag zijn derde operatie gehad (urineleider en nier eruit). De dokters spreken dat de kanker weg is. Nu wil ik hem verder laten behandelen bij een ortomoleculair arts, bij de ene konden we niet meer terecht in schoten. Patiëntenstop wegens teveel vraag. Bij de andere in boechout konden we wel nog maar toen ik vroeg naar het kostenplaatje viel ik bijna achterover....80 euro voor 1 vitC injectie en 110 voor een ander medicijn (naam vergeten) en die passen bij kanker geen ozon therapie toe....ze spreken voor de behandeli g van kanker over 30 injecties...maar als dat zo hoge dosissen zijn, kan dat geen kwaad voor de overige nier? Hoe zijn de prijzen in Nederland??

Iemand raad?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan