R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Of "ivermectine" van roli !Nee dus niet genomen, is gevaxt dus, als Roos genomen wil worden Duracell...
Ze zit aan de ivm in nsbderland al daarom was ze baan kwijt en huis uit getrapt, door rijke communistische familie.Of "ivermectine" van roli !
Logisch moet ook wel in je dagelijkse tocht van gleuf tot gleuf
Mijn mooie gleuf wereld.. ben dol op gleufjesLogisch moet ook wel in je dagelijkse tocht van gleuf tot gleuf
Assertief turbulent als internet kloptWat is dan het verschil tussen INFP-A en T?
Ff ingedoken de s is Sensing en in de omschrijving staat bij sterk zwak insensitiveISTJ. Introvert, sensitief, denker, oordelend. Wat je met mij gemeen hebt is de introverte denker. Dat je daarnaast ook sensitief bent had ik kunnen weten, omdat je je gefucksineerde GL-buurvrouw mee hebt genomen naar Frankrijk. Ik niet, ik had zoveel mogelijk kilometers tussen mij en haar gelaten. I have a very short love list.
Mike
1 letterWat is dan het verschil tussen INFP-A en T?
Ik wist het dacht eigenlijk dat Sailor ermee zou komen1 letter
Ik had iets anders in gedachten, maar dacht laat ik 1 keer serieus doen...Ik wist het dacht eigenlijk dat Sailor ermee zou komen
Ja, klopt. Een A (ik dus) heeft lak aan wat anderen van hem denken of aan rang of stand en is heel principieel en reaoluut. Een T is gevoeliger en meer bezig met wat anderen zeggen of denken en wil er goed uit zien voor de buitenwereld.Assertief turbulent als internet klopt
ik doelde op deze post van mike in de topic ivermectine:Ze zit aan de ivm in nsbderland al daarom was ze baan kwijt en huis uit getrapt, door rijke communistische familie.
Dat groen slinkse is, ze wel kwijt en bijwerkingen zat dus prikt nooit meer.
Lekker platonisch houden, blijft mn huis in iedergeval schoon
Toch het beste excuus wat er is van roliIk had het over het plaatje voordat je de link aanklikt. Daar staat 'vibrators'.
Mike
ik doelde op deze post van mike in de topic ivermectine:
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
10.99US $ |VIP link|Vibrators| - AliExpress
a.aliexpress.com
Let niet op de omschrijving in het plaatje. Link openen en IVM of AVM bestelllen. Let op: kies niet EMS voor verzending, alle andere alternatieven zijn OK!
Mike
Dus 4 vibrators in 1 keer. Lekker is dat.Er zitten 100 vibrators in een potje.
Tel uit je winstEr zitten 100 vibrators in een potje.
Dat is toch fijn klaar komen.Er zitten 100 vibrators in een potje.
En dat dan 100 keer.... sjeeesDat is toch fijn klaar komen.