Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Niet oordelen over angsten van anderen speculeren. Je kent mij onvoldoende.Ach trollen is leuk vele Friezen zijn bang voor de witte wieven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niet oordelen over angsten van anderen speculeren. Je kent mij onvoldoende.Ach trollen is leuk vele Friezen zijn bang voor de witte wieven
Je hapt wel en ik zeg vele Friezen niet alleNiet oordelen over angsten van anderen speculeren. Je kent mij onvoldoende.
Kijk maar uit..straks wordt het nog een blokkeerfries en dan weet je het welJe hapt wel en ik zeg vele Friezen niet alle
Ja, dan zit de grens dicht, eerlijk is eerlijk ze zouden nog gelijk hebben ookKijk maar uit..straks wordt het nog een blokkeerfries en dan weet je het wel
Heerlijk, effe losgaan, waar ging het eigenlijk ook al weer over ?Ja, dan zit de grens dicht, eerlijk is eerlijk ze zouden nog gelijk hebben ook
Inderdaad. Niet te veel trollen.Kijk maar uit..straks wordt het nog een blokkeerfries en dan weet je het wel
Inderdaad. Niet te veel trollen.
Bij het gemis van echte trollen he..Inderdaad. Niet te veel trollen.
We moeten de Randstad loskoppelen van de rest van het land. Laat ze maar ten onder gaan aan hun satanische organisaties en gewoonten.Bij het gemis van echte trollen he..
Nu het toch over Blokker Friezen gaat jammer dat er niet nog meer van zijn in Nederland, land blokkeren
Ja of opschonen ... Misschien al bezig dankzij mRNA quackcinsWe moeten de Randstad loskoppelen van de rest van het land. Laat ze maar ten onder gaan aan hun satanische organisaties en gewoonten.
Helemaal mee eens FFF woon hier ook niet voor mijn lolAls de opschoning onvoldoende helpt, kunnen we de Randstad alsnog afsnijden.
Makkelijk, is kwesttvan duinen en dijken wat afgraven en verdwijnt vanzelfAls de opschoning onvoldoende helpt, kunnen we de Randstad alsnog afsnijden.
Jij krijgt wel een waarschuwing als we gaan gravenHelemaal mee eens FFF woon hier ook niet voor mijn lol
Ik zeg overleg het even met het demissionair kabinetMakkelijk, is kwesttvan duinen en dijken wat afgraven en verdwijnt vanzelf
Tuurlijk zullen er visa zijn voor de goede Randstedelingen.Helemaal mee eens FFF woon hier ook niet voor mijn lol
Of zet de regering af en neem het besluit zelf.Ik zeg overleg het even met het demissionair kabinet
Dat zullen er niet veel zijnTuurlijk zullen er visa zijn voor de goede Randstedelingen.
We moeten de Randstad loskoppelen van de rest van het land. Laat ze maar ten onder gaan aan hun satanische organisaties en gewoonten.
Bonifatius werd bij Dokkum vermoord, omdat hij Friezen wilde kerstenen.Mijn 2e naam is 'Bonifacius'. om de 1 of andere reden voel ik afkeer van Friezen... weet ook niet goed waarom.