R
Ragnar Peterson
Guest
Had ik eerst wat anders dan? Nee toch?Ragnar, wissel je steeds van persoonlijkheid, ben je schizo?
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Had ik eerst wat anders dan? Nee toch?Ragnar, wissel je steeds van persoonlijkheid, ben je schizo?
Mike
Ik heb ook effe zo'n test gedaan. Bekijk bijlage 5520
Ja ik denk dat dat het is inderdaad.. heb per ongeluk een deel van de tekst van Adreg weggehaald waardoor het lijkt alsof ik een avonturier was. Maar ben toch echt INFP-AWas misschien niet direct duidelijk dat je Adreg citeerde , je leek daarom even avonturier.
Vandaar dat jij er woont. Oh... wacht...Als je eens naar Friesland gaat kom je erachter dat Friezen leuker zijn dan dooie rand stedelingen
Ik ben ook ISFP maar een AIk heb ook effe zo'n test gedaan. Bekijk bijlage 5520
Die zie je niet vaak voorbij komen
Is wel overwogen paar jaar geleden, ik heb er wel vrij veel tijd besteed en ook Randstad ken ik, ja, Friesland is gezellig beetje aanpassen en normaal doen.Vandaar dat jij er woont. Oh... wacht...
Maar wat hebben we eraan? Vraag ik mij oprecht af.Ik ben ook ISFP maar een A
Niks waarschijnlijk, wat er ook uit de test komt, ik ben een pijp rokende gek in Frankrijk, jij een zware shag rokende beton boerMaar wat hebben we eraan? Vraag ik mij oprecht af.
Wat gaan we doen met het gegeven dat je iets bent??
YepNiks waarschijnlijk, wat er ook uit de test komt, ik ben een pijp rokende gek in Frankrijk, jij een zware shag rokende beton boer
En ik een vapende postbodeNiks waarschijnlijk, wat er ook uit de test komt, ik ben een pijp rokende gek in Frankrijk, jij een zware shag rokende beton boer
Bestudeer je type goed en koester deze persoonlijkheid. Ken uzelve. Je hoeft je ook nooit meer te verontschuldigen voor wie je bent.Maar wat hebben we eraan? Vraag ik mij oprecht af.
Wat gaan we doen met het gegeven dat je iets bent??
Vapen... Is dat niet zoiets als... Ik drink alcoholvrij bierEn ik een vapende postbode
Ja precies en dat doe ik ook maar wel de speciale 0.5% alcohol. Ben al een tijd gestopt met drinken gelukkig!Vapen... Is dat niet zoiets als... Ik drink alcoholvrij bier
In Zweden al? Dat zou ik begrijpenJa precies en dat doe ik ook maar wel de speciale 0.5% alcohol. Ben al een tijd gestopt met drinken gelukkig!
Same here. Ook voor wat betreft alcoholarm bier!Ja precies en dat doe ik ook maar wel de speciale 0.5% alcohol. Ben al een tijd gestopt met drinken gelukkig!
Radler 0.0?Same here. Ook voor wat betreft alcoholarm bier!
Mike
Limoen kan ook of met gember.Gatverdamme, geen citroen in m'n bier!
Mike