S
Sailor
Guest
Limoen kan ook of met gember.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Limoen kan ook of met gember.
Brrr nee dank jewe lusten alleen thee.
Van dennennaalden?
Ik vind dat wel lekker met citroenBier met citroen is dat niet een links dingetje we willen wel stoer bier drinken maar we lusten alleen thee
Biologie doet er niet meer toe tegenwoordigDat is biologisch onjuist. Daar herken ik me niet in.
Voor mij wel.Biologie doet er niet meer toe tegenwoordig
Voor iedereen hier denk ik.Voor mij wel.
Radler is gewoon Sinas. moet je het etiket maar 's lezen.Ik drink het niet meer zo vaak, maar op zich vind ik Radler wel lekker.
Als dit niet gemaakt is door een INTP dan weet ik het niet meer:
Wij doen niet aan subtiele sociale signalen en deze gaan dan ook zo goed als altijd aan ons voorbij. Ik kan het aantal.keren niet tellen dat mijn vriendin mij iets heeft proberen te vertellen middels bepaalde handgebaren, blikken of andere subtiele vormen van non-verbale communicatie die vooral vrouwen gebruiken. Ik heb me altijd verbaasd over deze vorm van communicatie die bij sommige mensen moeiteloos lijkt te verlopen. Ik snap er geen bal van, want ik moet dan eerst de boodschap proberen te decoderen en dat vereist het nodige denkwerk. Als dit niet lukt haak ik.af en laat ik.het gaan, kost me teveel hersencapaciteit.
Mike