Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
geen Oway shampoo meer Kwa schoonmaakmiddel Marcel's Green Soap, (ik heb echt nog geen alternatief gevonden)Als afwasmiddel gebruik ik Ecover bij de natuurwinkel vandaan.
Mijn shampoo is sinds deze week Aleppo zeep met laurierolie, een geheel natuurlijke zeep. Hier te bestellen. Kwam er zaterdag achter dat onze natuurwinkel het ook verkoopt, wel iets duurder maar het bespaart je de verzendkosten dus dan is het uiteindelijk weer goedkoper.
Ik ben ook benieuwd naar wat men zo gebruikt als natuurlijke schoonmaakmiddelen.
Allemaal bullshit die ecologische troep.geen Oway shampoo meer Kwa schoonmaakmiddel Marcel's Green Soap, (ik heb echt nog geen alternatief gevonden)
ik ben het wel met je eens dat er vaak opstaat dat het natuurlijk is, wat dan niet geheel zo is.Allemaal bullshit die ecologische troep.
Ecologische schoonmaakmiddelen bakken je een poets
Hoe goed zijn ecologische schoonmaakgoedjes nou echt voor het milieu? De Keuringsdienst ging op onderzoek uit en kwam tot een verbazingwekkende conclusie.www.npo3.nl
De biokapper raadde shampoo van de Traay af ivm plastic flesje, waar oplosmiddelen zoals bpa inzitten wn volgens haar was die shampoo niet goed?? Ik heb er echter nooit last van gehad en vind de Traay shampoo prima. Dit zei ze nadat ik aangaf last te hebben van háár Oway shampoo vol schadelijke ingrediëntenStoomapparaat aanschaffen, kun je zeer veel dingen mee schoonmaken (wc/badkamer/plavuizen) zonder enig schoonmaakmiddel.
Verder inderdaad shampoo van Traay, kokosvet als deo, zout/H202 als tandpasta, schoonmaak azijn/wc reiniger uit natuurwinkel, ruikt ook veruit het prettigst.
Borium is een element (B) - metalloïde - weergegeven in het periodiek systeem en borax is een natuurlijk mineraal dat in mijnen wordt gedolven en is een kristallijne chemische verbinding (Na₂B₄O₇·10H₂O) die ontstaan is door geologische processen. Borax bevat ongeveer 11,3% borium.Toevallig was ik op zoek naar wat meer informatie hierover. Wat is nou het verschil tussen borium en borax? Ik kom er maar niet uit. Op wiki staat borax als wit mineraal en borium/boor als zilverkleurig en geel. Op andere sites is het hetzelfde mineraal