Nederlandse politiek

Mag ik eens heel eerlijk zijn? Of is dat verboden binnen de 'wakkere' beweging? Mensen beschouwen zichzelf als 'wakker', als ze de overduidelijke misdaden van de overheid zien. Maar al het subtiele wat de overheid doet om hen te misleiden, daar trappen ze gewoon in. Zelfs de vele grote namen die allerlei 'vrijheid' en 'wakkere' kanalen hebben op Telegram, verspreiden exact dezelfde mind control propaganda als de overheid: 'Stemmen heeft geen zin'. Dan denk ik: jullie hebben grote groepen met 'wakkere' mensen, maar je zingt gewoon loeihard hetzelfde deuntje als de geheime diensten van Nederland. Hun opdracht was: 'Voorkom dat FVD doorbreekt in Nederland. Infiltreer in de wakkere beweging en verspreidt daar het idee dat stemmen geen zin heeft.' Wel, de wakkere groepen hebben er flink aan meegeholpen om deze missie van de overheid tot een daverend succes te maken. Dan denk ik: wat voor goeds valt er nog te verwachten van de zogenaamd 'wakkere' beweging, als ze zo gemakkelijk te bespelen zijn, als ratten die achter elke fluitenspeler aan rennen, recht de afgrond in? Want de waarheid is - of je gehersenspoelde verstand dat nu leuk vindt of niet - dat er absoluut geen enkele vorm van verandering mogelijk is, los van de regering. Sta op je hoofd, schudt je vuist, ontvriend me, verlaat mijn kanaal, ga in een hoekje zitten schelden, alles wat je wilt.... het verandert er niets aan. De beslissingen worden genomen door de regering, wat wij daar nu van vinden of niet. Daarom is de enige manier voor verandering, een regering zien ontstaan met mensen die niet meedoen met de elites, en die werkelijk opstaan voor het volk. In alles wat ik heb gezien en gehoord van het FVD, zijn zij zo'n partij. We kunnen vanalles zegen over Thierry, maar feit is dat de elites hem haten as de pest, en alles op alles zetten om Nederland tegen hem op te zetten. We hoeven geen genie te zijn om te weten wat dat betekent. Dus, roep zo luid als je kunt dat stemmen geen zin heeft. Wat je dan doet is letterlijk jezelf, en anderen, aan de zijde scharen van de elites, de satanisten, de globalisten. Want je bent er letterlijk medeplichtig aan dat Nederland weerloos overgeleverd wordt in de klauwen van de ergste duisternis die er ooit geweest is op aarde. Normaliseren van pedofilie, LGBTQA+ waanzin, alle bezit van het volk wegnemen, heel Nederland ombouwen tot een Smart City waar alle gedachten en gevoelens van iedereen gemonitord worden, iedereen dwingen voortdurend injecties te nemen, alle vrije meningsuiting wegnemen, en heel veel meer. Als jij roept: 'Stemmen heeft geen zin' dan ben je letterlijk een medestander van de elites, en help je direct mee aan het realiseren van hun plannen. Want het ENIGE wat hen kan stoppen, is een sterke invloed in de regering. Niets anders. Geen miljoen wakkere mensen die in een hoekje staan te roepen 'Ik doe niet mee met dit systeem'. Jawel, je doet er wel aan mee. Door niet te stemmen, steun je het systeem. Want niet stemmen betekent letterlijk je stem geven aan de grootste partij. Als je vindt dat je wakker bent, ga dan eens echt nadenken over wat je doet door je steun te verlenen aan de satanische elites, die door jouw stilzwijgen letterlijk het FVD uit de weg ruimen en ongestoord hun plannen kunnen verwezenlijken. Nogmaals: mag ik de waarheid zeggen, alsjeblieft? Of mag dat niet in de 'wakkere' beweging? ⭐️ Volg Stop World Control en wordt iemand die ECHT wakker is en zich niet laat bespelen door de geheime diensten van de overheid: -> @swcbenelux

Tja, als stemmen nu eerlijk geteld worden, dan heb je helemaal gelijk. Er is niet alleen meer tussen hemel en aarde, er is het onzichtbare dat de dienst uitmaakt.

Twee Overijsselse #BBB Statenleden splitsen zich af en gaan onafhankelijk verder. “Wij hebben dit gedaan om beter te kunnen voldoen aan de behoeften en wensen van onze achterban. Daarbij hechten wij zeer veel waarde aan de kernwaarden van de BBB.”Met andere woorden: BBB houdt zich niet (meer genoeg) aan de eigen kernwaarden en heeft haar principes verraden. #boeren

Ze hebben dus eerst Plasterk afgewezen en daarna hun Geheimdienst mannetje geplant. Dat trucje gaan ze herhalen met bewindslieden. Dus (voor de meesten) half acceptabelen zoals Markuszower, voorstellen, daarna afsabelen in de media. Om uiteindelijk te komen met Pieter Jaap Aalbersberg, hersendoden als Hermans, of een PR trollengeneraal als Dick Berlijn. Dit wordt een kostelijk kabinet, dat afgrijselijke beslissingen gaat nemen. Gewoon omdat het kan en we niks terug doen.

Waar we naar kijken is gewoon een staatsgreep hoor. Vergis je niet.
Verkiezingen succesvol gekaapt door oppositielarpers als Wilders, Lientje en Omtzigt.
Daarna het Israel/NATO/WEF Circus Rutte/Timmermans dat doodgemoedereerd een keihard cynisch VVD/PvdA/CDA kabinet installeert.
Nu met een keiharde en onderdrukkende Geheime Dienst en Oorlogscomponent.
Dictatuur met een heel heel dun laagje glazuur. Chroom kun je het niet noemen.

Mike

PVV leader Geert Wilder’s nominee for Netherlands migration minister, Gidi Markuszower, fails ministerial security check due to Mossad ties.

Interior minister Ernst Hirsch Ballin previously cautioned Wilders in a letter that the AIVD suspected Israeli-born Markuszower of “sharing information and being under the influence of a foreign intelligence entity.”

Follow: @AFpost

Markuszower Israelische nationaliteit? Banden met Mossad? Ik wist dit niet. Jullie?

Mike

PVV leader Geert Wilder’s nominee for Netherlands migration minister, Gidi Markuszower, fails ministerial security check due to Mossad ties.

Interior minister Ernst Hirsch Ballin previously cautioned Wilders in a letter that the AIVD suspected Israeli-born Markuszower of “sharing information and being under the influence of a foreign intelligence entity.”

Follow: @AFpost

Markuszower Israelische nationaliteit? Banden met Mossad? Ik wist dit niet. Jullie?

Mike

Klopt, hij is ook geboren in Tel Aviv.

Dan is het maar goed dat hij het niet geworden is. Keer op keer vallen rechtse politici door de mand. Erg teleurstellend allemaal, want ze hebben vaak zinvolle dingen te zeggen.

Mike

Maar wat maakt Markuszower een groter gevaar dan andere politici die onder invloed van buitenlandse organisaties staan?

Laatst bewerkt:
Nog even over de Ali B zaak. Uit betrouwbare bronnen is mij ter ore gekomen dat Ruth Jager (advocaat van Ellen ten Damme) officier van justitie wordt binnenkort. Dus het verhaaltje over Ruperti, de advocaat van Taghi, is wellicht nog even haar beste beentje voor zetten. Als mensen eens wisten hoe door en door rot het OM is. Ik neem heel wat dossiers door en ben er nog niet 1 tegen gekomen waar het OM zich aan de wet hield.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan