Mag ik eens heel eerlijk zijn? Of is dat verboden binnen de 'wakkere' beweging? Mensen beschouwen zichzelf als 'wakker', als ze de overduidelijke misdaden van de overheid zien. Maar al het subtiele wat de overheid doet om hen te misleiden, daar trappen ze gewoon in. Zelfs de vele grote namen die allerlei 'vrijheid' en 'wakkere' kanalen hebben op Telegram, verspreiden exact dezelfde mind control propaganda als de overheid: 'Stemmen heeft geen zin'. Dan denk ik: jullie hebben grote groepen met 'wakkere' mensen, maar je zingt gewoon loeihard hetzelfde deuntje als de geheime diensten van Nederland. Hun opdracht was: 'Voorkom dat FVD doorbreekt in Nederland. Infiltreer in de wakkere beweging en verspreidt daar het idee dat stemmen geen zin heeft.' Wel, de wakkere groepen hebben er flink aan meegeholpen om deze missie van de overheid tot een daverend succes te maken. Dan denk ik: wat voor goeds valt er nog te verwachten van de zogenaamd 'wakkere' beweging, als ze zo gemakkelijk te bespelen zijn, als ratten die achter elke fluitenspeler aan rennen, recht de afgrond in? Want de waarheid is - of je gehersenspoelde verstand dat nu leuk vindt of niet - dat er absoluut geen enkele vorm van verandering mogelijk is, los van de regering. Sta op je hoofd, schudt je vuist, ontvriend me, verlaat mijn kanaal, ga in een hoekje zitten schelden, alles wat je wilt.... het verandert er niets aan. De beslissingen worden genomen door de regering, wat wij daar nu van vinden of niet. Daarom is de enige manier voor verandering, een regering zien ontstaan met mensen die niet meedoen met de elites, en die werkelijk opstaan voor het volk. In alles wat ik heb gezien en gehoord van het FVD, zijn zij zo'n partij. We kunnen vanalles zegen over Thierry, maar feit is dat de elites hem haten as de pest, en alles op alles zetten om Nederland tegen hem op te zetten. We hoeven geen genie te zijn om te weten wat dat betekent. Dus, roep zo luid als je kunt dat stemmen geen zin heeft. Wat je dan doet is letterlijk jezelf, en anderen, aan de zijde scharen van de elites, de satanisten, de globalisten. Want je bent er letterlijk medeplichtig aan dat Nederland weerloos overgeleverd wordt in de klauwen van de ergste duisternis die er ooit geweest is op aarde. Normaliseren van pedofilie, LGBTQA+ waanzin, alle bezit van het volk wegnemen, heel Nederland ombouwen tot een Smart City waar alle gedachten en gevoelens van iedereen gemonitord worden, iedereen dwingen voortdurend injecties te nemen, alle vrije meningsuiting wegnemen, en heel veel meer. Als jij roept: 'Stemmen heeft geen zin' dan ben je letterlijk een medestander van de elites, en help je direct mee aan het realiseren van hun plannen. Want het ENIGE wat hen kan stoppen, is een sterke invloed in de regering. Niets anders. Geen miljoen wakkere mensen die in een hoekje staan te roepen 'Ik doe niet mee met dit systeem'. Jawel, je doet er wel aan mee. Door niet te stemmen, steun je het systeem. Want niet stemmen betekent letterlijk je stem geven aan de grootste partij. Als je vindt dat je wakker bent, ga dan eens echt nadenken over wat je doet door je steun te verlenen aan de satanische elites, die door jouw stilzwijgen letterlijk het FVD uit de weg ruimen en ongestoord hun plannen kunnen verwezenlijken. Nogmaals: mag ik de waarheid zeggen, alsjeblieft? Of mag dat niet in de 'wakkere' beweging?
️ Volg Stop World Control en wordt iemand die ECHT wakker is en zich niet laat bespelen door de geheime diensten van de overheid: -> @swcbenelux