Nederlandse politiek

Juridisch adviseur wil benoeming Rutte tot secretaris-generaal NAVO via rechtszaak tegenhouden​

Op sociale media kondigt hij aan dat de zitting op 12 augustus zal plaatsvinden. De zitting is openbaar, dus iedereen mag in het publiek zitten. Aachboun eist uitstel van de functie van Rutte bij de NAVO totdat de Nederlandse rechter heeft geoordeeld in de procedures.

Aachboun heeft Rutte, die Jens Stoltenberg op 1 oktober zou opvolgen, in twee dossiers voor de rechtbank gedaagd om hem persoonlijk aansprakelijk te stellen voor enerzijds de toeslagenaffaire en anderzijds de dood van een Nederlandse vrouw in de Gazastrook.
 
Eerst was een omgekeerde Nederlandse vlag extreem rechts, nu is de vlag gewoon rechtop een teken van uitsluiting.
 
Die meneer die GL 'dwazen' noemt zegt het het allerbest. We moeten niet met deze lui in discussie, we moeten ze uitlachen en beschamen.

Mike
 

Ten eerste, burgemeester brandstichting? Kennen jullie het verhaal van Bruls nog? Ik zou hebben aangezet tot die brandstichting. bleek geen brandfstichting te zijn, maar ik kon wel buiten heterdaad worden opgepakt tot 2x toe (2de keer was 3 april 2022 de dag waarop ik zou spreken op een demonstratie in Nijmegen...)

Ten tweede, de zogenaamde verharding en steeds meer dreiging met geweld, daarom moeten we steviger maatregelen nemen. Ik moet dan ook denken aan de in scene gezette gijzeling van de burgmeester van Haarlem, het bleek een false flag te zijn, doel was alleen het publiek te bespelen. Het doel in dit geval is sneller kunnen ingrijpen, het beschermen van de lakeien van de macht.

Ten derde, kijk eens naar de laatste regel, een hybride auto. De politie dnekt aan brandstichting. Ik ook maar dan door de fabrikant die het maar niet lukt om elektrische auto's veilig te krijgen.

Ten vierde, een vrwijzing naar Tjeerd de Groot zijn auto? Hij had een 2de auto ergens maanden laten staan, dat is echt heel wat anders. ook is er geen uitsluitsel of hij niet zelf de auto in de brand stak, je kan het je bijna niet voorstellen van een keurig D66 (voormalig) kamerlid
 
Laatst bewerkt:
Hugo mag weer verder slopen, arme Zeeuwen!

Hugo de Jonge duikt weer op een andere hooggeplaatste positie op en ‘mag nu Zeeland kapotmaken’​

Oud-minister Hugo de Jonge wordt voorgedragen als waarnemend commissaris van de Koning in Zeeland, zo heeft minister van Binnenlandse Zaken Judith Uitermark bekendgemaakt.

Vrijdag meldt ze de kandidatuur van De Jonge in de ministerraad en diezelfde dag doet ze de voordracht voor de officiële benoeming aan de koning.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
538.261
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan