Nederlandse politiek

Diverse oud-PVV’ers hebben weinig fiducie in de nieuwe coalitie. Voormalig Kamerlid Harm Beertema noemde het kabinet spottend ‘Rutte V’.
Oud-beleidsmedewerker Gimo Baram merkt op dat PVV-leider Wilders op de kieslijst alle pro-globalistische fractiegenoten bovenaan heeft gezet en de meer nationalistische leden laag op de lijst, ‘waardoor er een zeer pro-globalistische samenstelling van de Kamer is ontstaan na de verkiezingen’.
Ze laten het straks gewoon klappen en dan is Wilders weg, voorspelt hij. “Dan heeft hij zijn rol voor het establishment briljant uitgevoerd en zal hij van het toneel verdwijnen. Hij heeft dan de schijn gewekt tegen het globalisme te zijn, maar het tegelijkertijd mogelijk gemaakt. Briljant gespeeld, dat wel.”
 

Blijkbaar kan afval niet voor ratten zorgen en kunnen fietsen niet in de weg staan.

Vind het erg leuk en mooi, al die planten op straat in Amsterdam.
Daar is Amsterdam in mijn beleving gigantisch aantrekkelijker door geworden.
DUS moet dat nu allemaal natuurlijk zo snel mogelijk weg van die zure Amsterdammerstreiteraarsklup.
 
Zou er nog iemand zijn die Pieter Omtzigt vertrouwt?
Wat heeft die manier een puinhoop van gemaakt. Een integer mens m.i. maar een uiterst slechte politicus.
Hopelijk leren mensen hiervan en stemmen op het enige alternatief FvD. Het is niet zomaar dat het establisment bang voor ze is.
 
Zou er nog iemand zijn die Pieter Omtzigt vertrouwt?
Wat heeft die manier een puinhoop van gemaakt. Een integer mens m.i. maar een uiterst slechte politicus.
Hopelijk leren mensen hiervan en stemmen op het enige alternatief FvD. Het is niet zomaar dat het establisment bang voor ze is.
Of istie een superacteur dat ie z'n rol zo goed kan spelen dat mensen geloven dat ie gewoon een uiterst slechte politicus is ? :unsure:
 

PVV-minister Klever (Buitenlandse Handel en Ontwikkelingshulp) heeft bij de begrotingsonderhandelingen geprobeerd een bezuiniging op ontwikkelingshulp tegen te houden. Klever wilde meer geld voor het ontwikkelingsbudget, maar dat is niet gelukt. Dat melden Haagse bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws. Het pleidooi is opvallend, want de PVV wil al jaren de budgetten fors verlagen

 





Ik denk waar ken ik die naam van, maar ze heeft nog bij ON! gewerkt.
 
🤡 🙈 :ROFLMAO:

Apart vak, de politiek​

Blogger Jan Gajentaan resumeert: “Eerst moest de halve boerenstand met grote spoed vertrekken want ‘de natuur staat op omvallen’. En dan in je volgende baan met evenveel enthousiasme ervoor pleiten om van heinde en ver zoveel mogelijk tanks, fregatten en straaljagers te laten aanrukken.”

Apart vak, de politiek, aldus Gajentaan.

 


Tactisch stemmen is top, de strategie om de PVV de grootste te maken levert zijn vruchten in grote getale af.
 
het is nu zo plain as daylight, dat geert wilders een hele foute gast is. maar ik ken geen 1 pvv stemmer die boos is dat geert wilders qua politiek standpunten 180 graden gedraaid is.
 

Bijlagen

  • i2w9ixvzw2v81.jpg
    i2w9ixvzw2v81.jpg
    549,9 KB · Weergaven: 2

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.143
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan