Binc, begrijp je het nou niet of wil je het niet begrijpen? Waarom heeft deze 'klokkenluider' niet uitgelekt dat het merendeel van de corrupte agenten ALLOCHTOON is, dat er zelfs sprake is van infiltratie in de politiemacht door de Mocro Maffia (en ongetwijfeld ook de Moslim Broederschap)? Oh, ik weet het al, meneer is 'diversiteitscoach' en dus maakt hij liever die agenten die deze corruptie aan de kaak stellen monddood door de voltallige politiemacht weg te zetten in een LINKSE krant als 'racistisch'.
Wat ik hier zie is het totale onvermogen van de vrouw om buiten haar eigen blikveld te kijken en te denken. Daarom bestaan er ook geen grote vrouwelijke filosofen, ze overzien simpelweg het grote, abstracte plaatje niet omdat ze uitsluitend uitgaan van zichzelf (solipsisme). Daarnaast weigeren ze om fouten toe te geven, ook als ze middels feitelijke argumentatie weersproken worden, wat ik ook hier constateer.
Colloquial heeft nog een dappere poging gewaagd. Of je snapt het of je snapt het niet, meer kan ik nu echt niet voor je doen.
Mike