Nederlandse politiek

Claudia de Breij is NIET leuk! Dit ‘hitteplan’ is zo’n makkelijk doelwit voor humor

ik vind haar echt niet leuk, zelfs haar bekende liedje, mag ik dan bij jou wordt veel beter en mooier gezongen door Jeroen van den Boom

GEHEIME DEAL.
Spraakmakende onthullingen van de topmannen van KPN en Telfort, ze vertellen onder andere over de geheime deal tussen de Nederlandse regering en de Nederlandse telecom-bedrijven.
Doel: De Nederlandse bevolking uitschakelen pic.twitter.com/z2kncvzcze

— ?️ Robert Djurović ?? ? ?? (@RobertDjurovic) July 25, 2019

Maar dankzij ‘klokkenluider’ Carel Boers zullen oprechte politiemensen de kaken stijf op elkaar houden om toch maar vooral niet beticht te worden van ‘racisme’. Zie je nou hoezeer je de plank mis sloeg, Binc?

Misschien begrijp ik je niet. Geen idee. Maar waar hij het over had was de kwaliteit van leiding geven. Volgens mij lees ik dat in het artikel van de tekegraaf niet terug. Daar word gesproken over corruptie. Je noemde dat eerder. Maar ik noemde dat ook. Weliswaar op een ander niveau. Je moet weten dat de screenings procedure bij de politie totaal niet goed gaat. Het beleid is dat men pas toegang mag hebben tot bepaalde informatie als elke medewerker volledig is gescreend. Dat niet alleen, na een bepaalde periode moet de screening herhaald worden. Vanwege capiciteit tekort word ook dit verzuimd. Zelf ben ik meermalen gescreend. Mijn laatste screening is de meest uitgebreide geweest. Ze trekken je hele familie en vrienden na. Daarnaast komt een medewerker van vik dan ook nog eens bij je thuis. Uiteindeljk bleek hiervoor niet genoeg capiciteit em er kwam zelfs achterstand in de screeningen, met als gevolg dat hierdoor dus alleen nog wat naslag werk werd gedaan wat betekent dat er alleen nog info over de persoon werd gecheckt in de computersystemen. Ik kan mezelf dus heel goed voorstellen dat er meer corruptie is. Al deze besluiten zijn afkomstig van de korpsleiding zelf. Dus op leidinggevend niveau. De andere eerdere problematiek noemde ik al eerder.

Wat ik moeilijk te geloven vind is dat deze man moedwillig al zijn collega’s verrraad met bijbedoelingen. Of ik zie nog steeds iets over het hoofd. Dat kan natuurlijk.

Ik zie nu dat er een stuk van mijn tekst weg is wat ik nog wilde plaatsen maar schijnbaar ging er iets mis.

Zelf heb ik altijd de indruk gehad dat deze praktijken bewust gebeuren vanuit de korpsleiding. Op hey moment dat er iets gigantisch mis gaat binnen het korps kan men hierover een persconferentie geven. Het kabinet is dan uiteindelijk betrokken hierin. Het word Eem schandaal. Gevolg, doel gehaald want er word weer extra geld beschikbaar gesteld. Dan is het ook noet nodig om te inventariseren hoe men het anders aan kan pakken binnen het korps door middel van eens serieus te kijken naar werkelijke mogelijkheden om te bezuinigen.
Toegegeven, dat is altijd mijn waarheid geweest. Al voordat dit bericht in de media kwam.

Deze 'klokkenluider' zal ongetwijfeld gelijk hebben over een aantal punten waarop de organisatie van de politie faalt.

Het punt is echter dat hij zegt dat er allemaal racistische agenten aan het werk zijn. Wat we nu juist zien is dat agenten vaak heel slap optreden tegen aso-allochtonen, en ook uit eigen beweging deelnemen aan iftars en dat soort onzin. Daarnaast houden ze bij de politie ook al campagnes om meer allochtonen aantenemen.

Dit hele verhaaltje zorgt er dus voor dat ze onder druk van de linkse media nu nog meer gaan inzetten op diversiteit. Dit met als gevolg meer agenten met banden met de onderwereld aan het werk.

Uiteraard is het ongeloofwaardig dat ALLE agenten racistisch zijn.
Alleen word er al jaren ingezet door de politie op diversiteit. Zowel voor het aannemen van personeel maar ook de omgang met deze mensen. En met die campagnes word er juist vanuit de leiding gestimuleerd dat agenten hierin een bijdrage laten zien met als argument dat niet alleen diversiteit binnen de politie op de werkvloer plaats vind maar ook daarbuiten. Het is zogezegd een aanvulling wat juist bij die campagnes gestimuleerd word. Het maakt dus onderdeel uit van de hele campagne zelf.

Binc, begrijp je het nou niet of wil je het niet begrijpen? Waarom heeft deze 'klokkenluider' niet uitgelekt dat het merendeel van de corrupte agenten ALLOCHTOON is, dat er zelfs sprake is van infiltratie in de politiemacht door de Mocro Maffia (en ongetwijfeld ook de Moslim Broederschap)? Oh, ik weet het al, meneer is 'diversiteitscoach' en dus maakt hij liever die agenten die deze corruptie aan de kaak stellen monddood door de voltallige politiemacht weg te zetten in een LINKSE krant als 'racistisch'.

Wat ik hier zie is het totale onvermogen van de vrouw om buiten haar eigen blikveld te kijken en te denken. Daarom bestaan er ook geen grote vrouwelijke filosofen, ze overzien simpelweg het grote, abstracte plaatje niet omdat ze uitsluitend uitgaan van zichzelf (solipsisme). Daarnaast weigeren ze om fouten toe te geven, ook als ze middels feitelijke argumentatie weersproken worden, wat ik ook hier constateer.

Colloquial heeft nog een dappere poging gewaagd. Of je snapt het of je snapt het niet, meer kan ik nu echt niet voor je doen.

Mike

Wellicht dat ik idd het punt niet snap. Ik bekijk het van 2 kanten. Ik zal ook zeker niet ontkennen dat veel allochtonen agenten corrupt zijn. Of dit het merendeel is laat ik in het midden. Er zijn zat Nederlandse agenten die zichzelf hier schuldig aan maken. Wellicht kijk ik naar andere punten die in de verklaring staan. De afgelopen tijd is er genoeg info bekend gemaakt voor wat betreft integriteit schendingen binnen de politie. En dat zijn niet alleen maar allochtonen maar een groot deel ook ons eigen volk. Volgens onderstaand artikel zelfs merendeel andere afkomst dan allochtonen. Staat oor mij verder los van het beroep van deze man. In eerdere berichten is ook aandacht besteed aan het feit dat het al mis gaat bij de screening. Onder het personeel heerst veel onbegrip en dit creëert eilandjes. Ik vind wel dat als men aan het laatste niet kan voldoen dat diversiteit campagnes op stop moeten worden gezet. Maar de integriteit onder niet allochtonen moet zeker niet onderschat worden. Heeft verder niks te maken dat ik dit alleen vanuit eigen perspectief zie.

Verbetering: In een eerdere versie van dit artikel stond dat het ging om 30 zaken onder 4.500 agenten met een migratieachtergrond. Dat is incorrect. Het gaat om 19 zaken. Deze fout komt voort uit het feit dat het WOCD-rapport de integriteitsschendingen behandelt van alle rechtshandhavingsorganisaties en niet slechts de politie. Van de 256 signalen van integriteitsschending bij alle rechtshandhavingsorganisaties kan slechts een deel juridisch bewezen worden. Bij de politie gaat het hier om 47 zaken. In 40% van deze gevallen (19) zijn agenten met een migratie-achtergronden betrokken.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/allochtone-agent-relatief-vaak-betrokken-bij-corruptie~b1c0b945/

https://www.ad.nl/binnenland/veel-meer-preventie-nodig-om-corruptie-bij-politie-tegen-te-gaan~a341eb87/

En je citeert De Volkskrant en het AD? Zie je niet dat dit het wegpoetsen is van eerdere gedane constateringen, voortkomend uit ONDERZOEK?

Ik heb dit vaker bij je gezien, Binc. Je weigert gewoon om met de billen bloot te gaan en te zeggen: OK jongens, ik zat fout. In plaats daarvan ga je twee keer zo hard proberen je gelijk alsnog te bewijzen. Daarom schreef ik in een eerder stadium ook al dat je ongelijk toegeven niet je sterkste punt is:

Binc, toegeven dat je het mis hebt is niet jouw sterkste punt, heb ik al vaker gemerkt.

Dit is een typisch vrouwelijk trekje. Daarom valt met vrouwen ook niet te discussieren en daarom maken vrouwen ook niet of nauwelijks enige persoonlijke groei en ontwikkeling door in hun leven. Daarvoor is nl. zelfreflectie, bescheidenheid en persoonlijke verantwoordelijkheid nodig, 3 aspecten die niet of slechts zeer beperkt aanwezig zijn in de vrouwelijke psyche.

Mike

Ook de Volkskrant publiceerde eerder hogere cijfers.
Daarna doen ze een verbetering.
Wie poetst het dan weg? De Volkskrant of het WODC?

Ik heb het al eerder gezegd, als ik ongelijk heb geef ik dat wel toe.
Ik geloof niet dat ik al jullie argumenten van tafel veeg. Ik zeg alleen dat ik het van 2 kanten bekijk. In dit geval komen we niet tot overeenstemming omdat ik dus duidelijk het hele punt niet snap.
Wil ik ook geen strijd van maken en dus laat ik het rusten.

https://tpo.nl/2019/07/27/nederlandse-rechters-vooral-blank-en-vrouw-te-weinig-allochtonen-en-mannen-zijn-rechter/

Blanke rechters in een overwegend blank land, geen probleem. Maar vrouwen en rechtspraak?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.566
Leden
8.671
Nieuwste lid
Caliber
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan